Ach, gelukkig komen de Summersales over 3 maanden ook weer langs..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:22 schreef V. het volgende:
Ken je dat? Dat je een halfuur nadat de sale voorbij is, besluit dat je toch een bepaalde game graag wilt hebben?
Je hebt vast nog wel genoeg backlog om te spelen en tegen die tijd zijn de games alweer meer afgeprijst, toch?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:31 schreef V. het volgende:
First World Problems, dat wel, maar djeeeeeeez....
Bookmarken, andere games spelen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:22 schreef V. het volgende:
Ken je dat? Dat je een halfuur nadat de sale voorbij is, besluit dat je toch een bepaalde game graag wilt hebben?
Zeker. Ik ben inmiddels helemaal gegrepen door Vampire Survivors. Wat een time-sink is dat zegquote:Op maandag 27 maart 2023 22:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bookmarken, andere games spelen.
Ja, erg fijn is die. Expansion is ook leuk (en kost vrijwel niets)quote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:47 schreef V. het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben inmiddels helemaal gegrepen door Vampire Survivors. Wat een time-sink is dat zeg![]()
Bij mij werkt controller prima? Doch prefereer ik wel keyboard.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:33 schreef V. het volgende:
Klopt het trouwens dat die niet met een controller te spelen is? Want ik krijg nogal last van een WASD-arm.
Hij regstreerde mijn controller namelijk niet.
Ik op zich ook, maar last van mijn armquote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Bij mij werkt controller prima? Doch prefereer ik wel keyboard.
Werkt prima met een Xbox-controller via draadje iig.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:33 schreef V. het volgende:
Klopt het trouwens dat die niet met een controller te spelen is? Want ik krijg nogal last van een WASD-arm.
Hij regstreerde mijn controller namelijk niet.
Zou mij ook kunnen overkomen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:31 schreef V. het volgende:
First World Problems, dat wel, maar djeeeeeeez....
Nee, ik wacht even. Het gaat om Crusader Kings 3. Ik ben bezig in een boek over de Engelse middeleeuwse koningsdynastie de Plantagenets, en door al het gekonkel, uithuwelijken etc kreeg ik ineens zin in me daar zelf mee bezig te houdenquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zou mij ook kunnen overkomen.Die game alsnog gekocht of dat toch niet?
Die staat ook op gamepass geloof ikquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:23 schreef V. het volgende:
[..]
Nee, ik wacht even. Het gaat om Crusader Kings 3. Ik ben bezig in een boek over de Engelse middeleeuwse koningsdynastie de Plantagenets, en door al het gekonkel, uithuwelijken etc kreeg ik ineens zin in me daar zelf mee bezig te houden
Vlak na de sale
Ik heb deel 2 geprobeerd en ik verzoop in alles wat je kon doen, en dat was zelfs zonder de DLCquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:23 schreef V. het volgende:
[..]
Nee, ik wacht even. Het gaat om Crusader Kings 3. Ik ben bezig in een boek over de Engelse middeleeuwse koningsdynastie de Plantagenets, en door al het gekonkel, uithuwelijken etc kreeg ik ineens zin in me daar zelf mee bezig te houden
Vlak na de sale
Nou, ik merk dat ik in mijn games vooral ga voor de snelle fix, shooters, puzzeldingetjes, en zodra het ingewikkeld word, geef ik het al snel op, en ik wil nu een keer doorzetten.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb deel 2 geprobeerd en ik verzoop in alles wat je kon doen, en dat was zelfs zonder de DLCMaar CK3 wil ik wel een kans geven ja
Daar heb ik ook wel eens last van jaquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:59 schreef V. het volgende:
[..]
Nou, ik merk dat ik in mijn games vooral ga voor de snelle fix, shooters, puzzeldingetjes, en zodra het ingewikkeld word, geef ik het al snel op, en ik wil nu een keer doorzetten.
Ja, misschien moet ik maar eens een keer af van het 'ik wil niet nóg een abonnement', als het op termijn goedkoper is om de games niet te kopen. Maar ja, dan moet ik van mezelf toch eerst iets anders stopzetten. Maar wát dan?quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die staat ook op gamepass geloof ik
Ik koop ook alleen maar in sales, tenzij het een game is die ik echt heel graag wil hebben. En zelfs dan wacht ik op een salequote:Op woensdag 29 maart 2023 13:01 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik maar eens een keer af van het 'ik wil niet nóg een abonnement', als het op termijn goedkoper is om de games niet te kopen. Maar ja, dan moet ik van mezelf toch eerst iets anders stopzetten. Maar wát dan?
Als je nog nooit gamepass gehad hebt kan je 1 maand voor 1 euro krijgenquote:Op woensdag 29 maart 2023 13:01 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik maar eens een keer af van het 'ik wil niet nóg een abonnement', als het op termijn goedkoper is om de games niet te kopen. Maar ja, dan moet ik van mezelf toch eerst iets anders stopzetten. Maar wát dan?
ik game helaas dermate weinig dat het toch echt goedkoper is af en toe een titel werkelijk te kopen. Ik ben ook een fossiel als het daarop aankomt, met films heb ik hetzelfde ondanks alle streamingsdiensten zo'n beetje te hebben...quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:01 schreef V. het volgende:
[..]
je bent niet de enige, en wat mogelijke oplossingenquote:Op donderdag 30 maart 2023 23:43 schreef Hathor het volgende:
Net op Steam Morrowind GotY edition gekocht, maar tijdens het opstarten krijg ik een melding dat er een musicfile niet afgespeeld kan worden waardoor het laden volledig afgekapt word. Nou besef ik dat dit al een wat ouder spel is, en ik zit momenteel met Win 10, dus wellicht dat daar iets conflicteert. Mijn vraag is, heeft iemand hier ervaring mee en hoe valt het op te lossen zodat ik het alsnog kan gaan spelen?
Even een update, na wat zoeken ben ik DE oplossing tegen het lijf gelopen. Er bestaat een complete engine overhaul, waardoor het spel er niet alleen grafisch gedetailleerder uitziet, maar ook zo goed als volledig bugfree is, want ik kan me nog wel wat vervelende bugs herinneren toen ik het spel nog actief speelde 20 jaar geleden, zoals door de vloer zakken terwijl je op een brug loopt in Vivec, of al die random crashes waardoor je ineens weer naar je desktop zit te koekeloeren. Ik zit het nu inmiddels al een dag of twee te spelen en het draait als een tierelier. De overhaul heet Openmw en kun je downloaden in onderstaande link.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:27 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent niet de enige, en wat mogelijke oplossingen
https://www.gog.com/forum(...)_error_on_windows_10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |