abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206800367
Hallo,

Ik zoek naar een sedan. Het mag ook een hatchback zijn met een kont(5 deurs sedan?).

Dit bedoel ik met hatchback met een kont:

Belangrijkste vind ik eigenlijk dat de auto betrouwbaar is en geen hele hoge onderhoudskosten heeft. Verder is vermogen niet heel belangrijk zolang het boven 80 pk is. Met de huidige brandstofprijzen is een wat zuinigere auto juist welkom.

Ik weet dat er leuke bmw 3 series zijn binnen mijn budget die mij aanspreken qua looks. Bijvoorbeeld deze:

https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttons

Maar klopt het dat het qua betrouwbaarheid en kosten een autos is waar je ver weg van moet blijven?
pi_206800542
Geen hoge onderhoudskosten en dan een BMW als voorbeeld nemen. Ik zou er 3x over nadenken ;)
pi_206801363
Blijf ook bij de Peugeots vandaan.
pi_206803412
Toyota Corolla
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_206803634
Opel Vectra een optie ?
"Evil preaches tolerance until it is dominant, then it tries to silence good."
  zaterdag 26 november 2022 @ 10:44:46 #6
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_206826423
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2022 10:41 schreef Ufopiloot51 het volgende:

Belangrijkste vind ik eigenlijk dat de auto betrouwbaar is en geen hele hoge onderhoudskosten heeft. Met de huidige brandstofprijzen is een wat zuinigere auto juist welkom.

Ik weet dat er leuke bmw 3 series zijn binnen mijn budget die mij aanspreken qua looks.

Maar klopt het dat het qua betrouwbaarheid en kosten een autos is waar je ver weg van moet blijven?
Bij premium merken betaal je premium onderhoud. Vergeet Alfa, Bmw, Audi, Volvo en Mercedes als je lage onderhoudskosten wil. En ook voor een laag verbruik, als je budget geen showroommodel toestaat.

Tip: kijk naar een Seat, Skoda of Ford die hebben wel de ruimte en het verbruik wat je zoekt.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 26 november 2022 @ 11:29:01 #7
38065 TheFreshPrince
Ik doe ook maar wat.
pi_206826769
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 14:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
Toyota Corolla
En zeker ook de "Auris", gezien de periode waarin de Corolla gemaakt is kom je anders bij hele oude of hele nieuwe modellen uit.

Mazda 323, Honda Civic, Mitsubishi Colt ook een prima kandidaat.

Wil je toch een BMW binnen dat budget, dan zou ik hetzelfde budget klaarzetten voor onderhoud, de komende 2-3 jaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 26-11-2022 11:36:26 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')