abonnement Unibet Coolblue
pi_206798634
Beste gamers,

Ik heb momenteel Kena: Bridge of Spirits weer eens opgepakt. Ik was in het begin blijven hangen en ben toen verder gegaan met andere games. Nu ik na een maand of 2 weer bezig ben met de game, ben ik een beetje de draad kwijtgeraakt. Ik weet niet wat ik aan het doen ben, het verhaal is ontzettend vaag (of is dit juist de bedoeling?) en ik loop continu 10 keer hetzelfde rondje, omdat er relatief weinig en onduidelijk verteld wordt wat je moet gaan doen. Rots vinden vindt ik leuk, maar het zijn er soms zo veel dat het mij gewoon uit het verhaal trekt. Hebben jullie misschien wat tips voor mij, en speel ik het wel op de juiste manier?
pi_206798930
Het is een 'souls' game, ze noemen dit zo, omdat de gameplay die van de 'Darksouls' (Kena heeft dezelfde gameplay als bijvoorbeeld EldenRing, ook een 'souls' game) games is, maar dan heel makkelijk.

Het is de bedoeling dat je steeds opnieuw hetzelfde stukje verkent en zo stap voor stap, steeds een heel klein stukje voorruitgang boekt.

In een souls game, speel je veel hetzelfde stukje. Je gaat dan heel snel dood en moet je heel veel helemaal opnieuw beginnen. Kena is de vriendelijkste souls game die er is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')