abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 23 november 2022 @ 20:59:13 #1
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206796444
Als ze nou winnen of niet. Het blijven Belgen.

Lijkt me logisch.
pi_206796587
Amai Amai ze motten die capuchon afdoen!
  woensdag 23 november 2022 @ 21:15:22 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_206796702
Ze zaten voor in het vliegtuig, zodat ze eerder in Qatar aankwamen hoorde ik.
  woensdag 23 november 2022 @ 21:24:04 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_206796878
hihi leuken grap!
pi_206797442
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 21:15 schreef BasEnAad het volgende:
Ze zaten voor in het vliegtuig, zodat ze eerder in Qatar aankwamen hoorde ik.
Verlengsnoer was echter tekort _O- _O-
pi_206797693
nu lachen zij wel een beetje toch.
  woensdag 23 november 2022 @ 22:15:13 #7
494321 -Sigaartje
Vader van alle moedergrappen
pi_206797724
Waar was die gekleurde gast die het bij het vorig EK zo ontzettend goed deed? :?
De Maarten van Rossem van FOK!
  woensdag 23 november 2022 @ 22:27:29 #8
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_206797855
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:15 schreef -Sigaartje het volgende:
Waar was die gekleurde gast die het bij het vorig EK zo ontzettend goed deed? :?
Doku?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_206799192
quote:
Al twee jaar geblesseerd
  donderdag 24 november 2022 @ 08:01:52 #10
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206799213
quote:
Lukaku? Komt terug van een blessure, zit wl bij de selectie.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206799295
Ik lach alleen als ze verliezen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  donderdag 24 november 2022 @ 09:37:53 #12
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206799743
Die hebben gewoon netjes gewonnen. Er is dus vooralsnog geen reden tot hoon.
We have always been at war with Eastasia.
pi_206802543
Ze hebben 'n wedstrijd gewonnen waarin ze waardeloos hebben gespeeld. Je kunt je slechtste wedstrijd maar gespeeld hebben.

Toegegeven: het zal wel uit een ander vaatje moeten. En er lijkt wel onderlinge frictie te zijn, gebrek aan bereidheid om voor elkaar door het vuur te gaan, etc.
pi_206842405
_O-
pi_206842480
Ik hoop dat de Belgen hebben genoten van hun gouden generatie. Nu mogen ze weer rustig gaan zitten en vooral stil zijn.
Het ligt aan de instanties zelf
  zondag 27 november 2022 @ 16:00:43 #16
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_206842549
:D *O* *O* *O* _O-
Haters everywhere but I don't really care.
pi_206842721
Alsof Nederlanders momenteel wel een reden hebben om te lachen met die slappe hap van ons. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 27 november 2022 @ 16:15:10 #18
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206842756
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 16:11 schreef Hathor het volgende:
Alsof Nederlanders momenteel wel een reden hebben om te lachen met die slappe hap van ons. :')
Klopt, maar wl een punt meer.

Niet dat ik nu nog enige illusies heb. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 27 november 2022 @ 16:16:11 #19
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_206842763
Als Belgen zouden kunnen lezen zou dit ze wel kwetsen.
Makkelijk derde.
  zondag 27 november 2022 @ 16:18:55 #20
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_206842790
hahahahahahahahaha
pi_206842915
Anderen uitlachen is wel een beetje vragen om problemen.
pi_206843127
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 15:57 schreef Poefbank het volgende:
Ik hoop dat de Belgen hebben genoten van hun gouden generatie. Nu mogen ze weer rustig gaan zitten en vooral stil zijn.
Precies. Gewoon bij de derby weer de Hollandse meesters tegen de Vlaamse primitieven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206843617
Hahahhahaha
  Moderator zondag 27 november 2022 @ 17:22:43 #24
358144 crew  capuchon_jongen
I love capuchons
pi_206843648
TS probeert me uit te dagen :6 :6 :6
Taalfaut inkoming
  Moderator zondag 27 november 2022 @ 17:23:35 #25
358144 crew  capuchon_jongen
I love capuchons
pi_206843662
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 16:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Precies. Gewoon bij de derby weer de Hollandse meesters tegen de Vlaamse primitieven.
Zoals op het WK van 1994 :+
Taalfaut inkoming
pi_206844091
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Belgen zouden kunnen lezen zou dit ze wel kwetsen.
Omdat te begrijpen hebben ze 1 hersencel meer nodig.
pi_206844517
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 16:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
De laatste 2 potjes hebben we de boel al weer aardig omgedraaid. Die 4-1 in Brussel heeft er voor gezorgd dat ze daar wel weer even stil zijn.
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206844956
okee nu mag je lachen
pi_206844982
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 18:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
De laatste 2 potjes hebben we de boel al weer aardig omgedraaid. Die 4-1 in Brussel heeft er voor gezorgd dat ze daar wel weer even stil zijn.
Ja, maar niet op kwaliteit van spelers, maar door als team beter aan te vallen. En dat stoorde me dus aan die Belgen de laatste jaren, ze deden alsof ze goed vloeiend aanvalsspel hadden, maar ze hadden slechts individuele aanvallende klasse. De Japanners wipten hen er nog bijna uit omdat die dat wel hadden.
pi_206845350
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 18:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ja, maar niet op kwaliteit van spelers, maar door als team beter aan te vallen. En dat stoorde me dus aan die Belgen de laatste jaren, ze deden alsof ze goed vloeiend aanvalsspel hadden, maar ze hadden slechts individuele aanvallende klasse. De Japanners wipten hen er nog bijna uit omdat die dat wel hadden.
100 procent mee eens.
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206847225
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 18:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Waardeloze coaches, zowel in 2014 als in 2018. Wel een surplus aan kwaliteit en goede spelers. Met 'n fatsoenlijke coach speel je mee voor de wereldtitel.
pi_206849168
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:41 schreef Halcon het volgende:

[..]
Waardeloze coaches, zowel in 2014 als in 2018. Wel een surplus aan kwaliteit en goede spelers. Met 'n fatsoenlijke coach speel je mee voor de wereldtitel.
Ja, maar Wilmots heeft het Belgisch nationaal elftal uit de put getrokken. Dat stond 72e of zo op de wereldranglijst, Van Gaal en Advocaat zijn daar gillend weggerend ondanks de extreem talentvolle lichting. Maar ze konden niet eerlijk tegen zichzelf zijn en tijdig vaststellen dat de ploeg het niveau Wilmots ontgroeid was. Geef zo'n man de hoogste koninklijke onderscheiding en een bom duiten en klaar. Hetzelfde met Martinez, nette man, netjes zijn werk gedaan, netjes afscheid van nemen na 1 of 2 toernooien want het gaat nergens meer heen.

Maar ze huichelen liever dat ze een goed toernooi hadden vanwege een hele mooie wedstrijd tegen de VS, een gelijkspel notabene, of dat ze onder Martinez sexy voetbal spelen.
pi_206849283
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 22:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ja, maar Wilmots heeft het Belgisch nationaal elftal uit de put getrokken. Dat stond 72e of zo op de wereldranglijst, Van Gaal en Advocaat zijn daar gillend weggerend ondanks de extreem talentvolle lichting. Maar ze konden niet eerlijk tegen zichzelf zijn en tijdig vaststellen dat de ploeg het niveau Wilmots ontgroeid was. Geef zo'n man de hoogste koninklijke onderscheiding en een bom duiten en klaar. Hetzelfde met Martinez, nette man, netjes zijn werk gedaan, netjes afscheid van nemen na 1 of 2 toernooien want het gaat nergens meer heen.

Maar ze huichelen liever dat ze een goed toernooi hadden vanwege een hele mooie wedstrijd tegen de VS, een gelijkspel notabene, of dat ze onder Martinez sexy voetbal spelen.
Dat ze uit de put raakten, kwam ook wel door het aanwezige materiaal. In 2014 had Wilmots bv. al een topselectie die absoluut een wat betere trainer verdiende dan Wilmots.

Martinez zal er wel mee stoppen. Contract loopt in 2023 af. Weinig reden om nog een jaartje door te blijven rommelen.

Er staan wat EK-kwalificatiewedstrijden op het programma. Die poule is niet heel erg ingewikkeld, maar beetje doorselecteren kan geen kwaad.
pi_206849798
quote:
Tot nu toe is van Gaal nog steeds ongeslagen, als ie dat nog 5 wedstrijden kan volhouden kunnen we feestvieren :D

Belgie heeft in korte tijd 4 keer verloren
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206850553
quote:
Idd zeg. Zitten al 10 jaar met een fucking drama Nederlands elftal en lijkt niet snel beter te worden. Ook wat toernooien gemist. En ook nu geen enkele creativiteit op niveau, geen stootkracht voorin niets. Alleen Frenkie kan vanaf het middenveld op niveau wat met een bal en de rest is op zijn best Europese subtop vanaf het middenveld naar voren :'( :'( :'( En dan moet je de definitie van Europese subtop heeeeeel breed nemen met namen als Koopmeiners, Berghuis, Bergwijn, Klaassen vooral.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206850704
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 23:55 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Idd zeg. Zitten al 10 jaar met een fucking drama Nederlands elftal en lijkt niet snel beter te worden. Ook wat toernooien gemist. En ook nu geen enkele creativiteit op niveau, geen stootkracht voorin niets. Alleen Frenkie kan vanaf het middenveld op niveau wat met een bal en de rest is op zijn best Europese subtop vanaf het middenveld naar voren :'( :'( :'( En dan moet je de definitie van Europese subtop heeeeeel breed nemen met namen als Koopmeiners, Berghuis, Bergwijn, Klaassen vooral.
Frenkie en stootkracht |:( |:( |:( |:(
Je bedoelt je elke keer moker hard vastlopen in de verdediging, toen ik nog voetbalde hield ik van dat soort voetballers, die kregen ergens rond minuut 9 zo een harde knal dat ik ze de rest van de wedstrijd niet meer zag.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206850735
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 00:10 schreef raptorix het volgende:

[..]
Frenkie en stootkracht |:( |:( |:( |:(
Je bedoelt je elke keer moker hard vastlopen in de verdediging, toen ik nog voetbalde hield ik van dat soort voetballers, die kregen ergens rond minuut 9 zo een harde knal dat ik ze de rest van de wedstrijd niet meer zag.
In dit elftal is frenkie een van de weinigen die a) op hoog niveau elke week voetbalt en b) heel goed de bal naar een teamgenoot kan passen. Kijk om hem heen op middenveld of voorin en het is voor het niveau wat we altijd hadden gewoon fucking drama dat je nu met Koopmeiners enzo in je basis moet spelen. Voorin zal ik maar helemaal niet vergelijken met vorige generaties want dan denk je dat je naar het jostie-team nu kijkt. En dan wilt men hier nog Belgie ff natrappen....hun elftal voorin en op het middenveld zou bij ons gelijk basis staan :'( :'( :D :D :D
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206850810
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 00:16 schreef Aloulu het volgende:

[..]
In dit elftal is frenkie een van de weinigen die a) op hoog niveau elke week voetbalt en b) heel goed de bal naar een teamgenoot kan passen. Kijk om hem heen op middenveld of voorin en het is voor het niveau wat we altijd hadden gewoon fucking drama dat je nu met Koopmeiners enzo in je basis moet spelen. Voorin zal ik maar helemaal niet vergelijken met vorige generaties want dan denk je dat je naar het jostie-team nu kijkt. En dan wilt men hier nog Belgie ff natrappen....hun elftal voorin en op het middenveld zou bij ons gelijk basis staan :'( :'( :D :D :D
Passen, daarmee is alles gezegt, daar lijken mensen tegenwoordig op afgerekend te worden, en zelfs dat kan ie niet goed omdat hij alleen maar tempo eruit haalt met zijn eeuwige geschuif en geloop, meestal loopt hij zich ook weer vast zodat weer de hele aanval er uit ligt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206850825
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 22:40 schreef TLC het volgende:

[..]
Tot nu toe is van Gaal nog steeds ongeslagen, als ie dat nog 5 wedstrijden kan volhouden kunnen we feestvieren :D

Belgie heeft in korte tijd 4 keer verloren
Blij met een dooie mus dus. :') We hebben met bar slecht voetbal gewonnen van Senegal, en met de hakken over de sloot overleefd tegen Ecuador, en jij wil nog steeds niet geloven dat NL er in de knockoutfase meteen uitvliegt net als 2 jaar geleden op het EK?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206851258
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 23:55 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Ik vind het ook niet best in kwalitatief opzicht de laatste 8 jaar hoor maar sinds 2018 is er best goed gepresteerd. Veel topwedstrijden gewonnen onder Koeman en Louis en ook heel veel gescoord. (Laatste periode onder Louis 44 keer in 17 wedstrijden)

En dat allemaal zonder echt bijzondere aanvallers.

Maak me wel zorgen over de komende jaren. Hoop nog steeds dat Danjuma echt gaat doorbreken in de aanval, pas 25 jaar. Depay is nu al aan het aftakelen, Wijnaldum komt niet meer terug. Dat gaat veel schelen.
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206851401
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 00:43 schreef Hathor het volgende:

[..]
Blij met een dooie mus dus. :') We hebben met bar slecht voetbal gewonnen van Senegal, en met de hakken over de sloot overleefd tegen Ecuador, en jij wil nog steeds niet geloven dat NL er in de knockoutfase meteen uitvliegt net als 2 jaar geleden op het EK?
Oh dat laatste kan best, maar Oranje zit nog steeds in het toernooi toch ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206851430
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 08:36 schreef TLC het volgende:

[..]
Belgi ook nog, het feestje barst pas echt los als het donderdag klaar is.
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206851639
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 08:36 schreef TLC het volgende:

[..]
Ja, ze zitten dan ook in een ontzettende lollerpoule.
pi_206851647
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 00:16 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Batshuayi zou bij Nederland niet spelen. Witsel ook niet. Hazard ook niet.
pi_206852005
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:14 schreef Halcon het volgende:
Batshuayi zou bij Nederland niet spelen. Witsel ook niet. Hazard ook niet.
Martinez durft niet door te selecteren je haalt net de spelers aan die gewoon over de Hill zijn.

Troussard wel, Tielemans wel, de Bruyne zouden allemaal basis staan incl Carrasco op andere flank. Nederlandse middenveld speelt alleen Frankie ertussen dan.

Centrum spits Lukaku, Batshuayi en Memphis. Batshuayi scoorde vorig seizoen gewoon veel bij Besiktas en nu ook 5 goals in 7 wedstrijden in Turkije. Ipv een Janssen waardoor de Belgen NL niet serieus nemen.

Courtois-
Verdediging van NL
Middenveld: Frenkie, Tielemans, de Bruyne op 10
Aanval; carrasco/depay, trossard, lukaku in centrum indien fit.

[ Bericht 9% gewijzigd door Aloulu op 28-11-2022 10:01:25 ]
pi_206852023
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:52 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Troussard wel, Tielemans wel, de Bruyne zouden allemaal basis staan incl Carrasco op andere flank. Nederlandse middenveld speelt alleen Frankie ertussen dan.

Centrum spits Lukaku, Batshuayi en Memphis. Batshuayi scoorde vorig seizoen gewoon veel bij Besiktas en nu ook 5 goals in 7 wedstrijden in Turkije. Ipv een Janssen waardoor de Belgen NL niet serieus nemen.
Trossard wel, maar die speelt dan bij Belgi niet eens in de basis. Alleen Martinez begrijpt dat. de Bruyne zou spelen ja, Tielemans misschien ook wel. Carrasco weet ik niet.

Lukaku is niet fit, dus of van Gaal die mee zou nemen kun je je afvragen. Courtois zou natuurlijk ook spelen. Meunier normaal ook wel, maar die is nu echt helemaal nergens.
pi_206852876
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 22:09 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat ze uit de put raakten, kwam ook wel door het aanwezige materiaal. In 2014 had Wilmots bv. al een topselectie die absoluut een wat betere trainer verdiende dan Wilmots.
Dat klopt, maar kijk ook even hoe Wilmots begonnen is. Die heeft het hardste, meest ondankbare werk gedaan. Die verdiende heel erg veel dank, de fout was hem te bedanken door te doen alsof hij een goede trainer was voor dat topteam. En daarna gingen ze doen alsof ze op het WK 2014 goed gepresteerd hadden.

quote:
Martinez zal er wel mee stoppen. Contract loopt in 2023 af. Weinig reden om nog een jaartje door te blijven rommelen.

Er staan wat EK-kwalificatiewedstrijden op het programma. Die poule is niet heel erg ingewikkeld, maar beetje doorselecteren kan geen kwaad.
Martinez is helemaal niet zo'n slechte trainer, maar hij kreeg er ook geen swingend aanvalsvoetbal in en in zich daarna steeds meer vast gaan werken in een dubieuze hierarchie in het elftal. Zo is de bond achter zijn eigen falen van voor Wilmots aan blijven hobbelen ipv dat toe te geven en dat te vertalen in pro-actieve beslissingen. Ja, Martinez was een grote verbetering tov Wilmots, maar uiteindelijk ook niet wat die gouden generatie nodig had en dan moet je na 1 of 2 toernooien die man netjes bedanken voor bewezen diensten.
  maandag 28 november 2022 @ 11:31:39 #49
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_206852910
Ik gun die Marokkanen geen winst, eigenlijk.

Belgie is wel sympatiek land dus waarom zou je ze uitlachen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_206853026
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat klopt, maar kijk ook even hoe Wilmots begonnen is. Die heeft het hardste, meest ondankbare werk gedaan. Die verdiende heel erg veel dank, de fout was hem te bedanken door te doen alsof hij een goede trainer was voor dat topteam. En daarna gingen ze doen alsof ze op het WK 2014 goed gepresteerd hadden.
[..]
Martinez is helemaal niet zo'n slechte trainer, maar hij kreeg er ook geen swingend aanvalsvoetbal in en in zich daarna steeds meer vast gaan werken in een dubieuze hierarchie in het elftal. Zo is de bond achter zijn eigen falen van voor Wilmots aan blijven hobbelen ipv dat toe te geven en dat te vertalen in pro-actieve beslissingen. Ja, Martinez was een grote verbetering tov Wilmots, maar uiteindelijk ook niet wat die gouden generatie nodig had en dan moet je na 1 of 2 toernooien die man netjes bedanken voor bewezen diensten.
Die kon toen werken met veel spelers van het OS-team van 2008. Daar hadden ze eigenlijk al meteen een betere coach voor moeten zetten.

Wel eens dat men al te optimistisch was achteraf over het WK van 2014. Daar had al veel meer ingezeten, wat er onder Wilmots totaal niet uit kwam.

Ze hadden al met een betere coach moeten winnen, maar na het WK 2014 had in elk geval al de conclusie moete zijn dat je een betere coach moet aannemen dan Wilmots.

En dat had dan niet Martinez moeten zijn. DIe heeft het leuk gedaan in de strijd tegen degradatie met Wigan, maar da's wat anders dan 'n nationaal team coachen, als je met dat nationale team voor de prijzen mee wilt spelen op grote toernooien.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')