Hij moet blijven, nierwaardes waren niet goed, Kalium was weer verhoogd maar niet gevaarlijk hoogquote:Op woensdag 30 november 2022 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh bah meis toch... beetje rust is jullie niet gegund... sterkte
quote:Op woensdag 30 november 2022 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij moet blijven, nierwaardes waren niet goed, Kalium was weer verhoogd maar niet gevaarlijk hoog
En weer lichtelijk uitgedroogd
Me to, ze verwachten een of twee dagen ziekenhuis nuquote:Op woensdag 30 november 2022 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatsie wat een ellende, ik hoop echt dat snel de lijn stijgende wordt.
Arme man, arme jij... Dikke knuffel voor jullie. Denk aan jullie, bid voor jullie, duim voor julliequote:Op woensdag 30 november 2022 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Me to, ze verwachten een of twee dagen ziekenhuis nu
THNXquote:Op woensdag 30 november 2022 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Arme man, arme jij... Dikke knuffel voor jullie. Denk aan jullie, bid voor jullie, duim voor jullie
Naja, gelukkig houden ze 'm goed in de gaten.quote:Op woensdag 30 november 2022 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij moet blijven, nierwaardes waren niet goed, Kalium was weer verhoogd maar niet gevaarlijk hoog
En weer lichtelijk uitgedroogd
Zo rot is dat.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
De hele ochtend in mijn hobbykamer gezeten, ben nu best wel moe eigenlijkGeen oog dicht gedaan vannacht
Ja en weer zo'n nachtquote:Op donderdag 1 december 2022 17:48 schreef Cygne het volgende:
[..]
Zo rot is dat.
Ik kwam nog even eenbrengen voor Dotteke.
O dat is lief, dank je welquote:Op donderdag 1 december 2022 17:48 schreef Cygne het volgende:
[..]
Zo rot is dat.
Ik kwam nog even eenbrengen voor Dotteke.
Waardeloos Child, hopelijk heb je nog even kunnen slapen hiernaquote:
Ik heb een paar uurtjes op de bank geslapen uiteindelijk. Ik hoop komende nacht wel te slapen, morgen bezoek.quote:Op vrijdag 2 december 2022 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waardeloos Child, hopelijk heb je nog even kunnen slapen hierna
gelukkig toch nog even geslapenquote:Op vrijdag 2 december 2022 07:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een paar uurtjes op de bank geslapen uiteindelijk. Ik hoop komende nacht wel te slapen, morgen bezoek.
Ja, al ben ik nu wel erg brak, naja, het is wat het isquote:
ga je zo toch nog even liggenquote:Op vrijdag 2 december 2022 07:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, al ben ik nu wel erg brak, naja, het is wat het is
Jaquote:
Wel goed voor jezelf zorgen hequote:Op vrijdag 2 december 2022 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaNog eventjes ontbijten en wachten op de boodschappen.
Daarna kijken hoe ik me voel
Ik doe mijn bestquote:
Mag hij dit weekend weer naar huis? Of weten ze het nog niet?quote:Op woensdag 30 november 2022 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Me to, ze verwachten een of twee dagen ziekenhuis nu
Ik durf het echt niet te zeggen. Bij opname zei de dokter 1 tot 2 dagen. Gisteren zegt een andere dokter weer je blijft nog een paar dagen langer. Snap het wel zjin Kalium zit nog in het rode gedeelte, dat hou in te hoog. zodra het daaruit is mag hij denk ik wel naar huis. Maar wat ik denken denken de artsen vaak nietquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:04 schreef Sumppi het volgende:
Jij ook.
[..]
Mag hij dit weekend weer naar huis? Of weten ze het nog niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |