Hier ook sinterklaas zonder cadeaus/surprisesquote:Op maandag 28 november 2022 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sinterklaas vier ik niet beetje sneu om voor jezelf een surprise te maken
En kerst eerste KD bij mijn moeder, tweede lekker op mezelf. Creabea met hapjes
O&N alleen, creabea met hapjes
En ik heb twee inbouwkasten naast de voordeur en daar liggen de wanten, sjaals en mutsen
Ja Geen zin in die achterlijke drukte. Ik vier het wel, maar op mijn manier en dat bevalt me prima.quote:Op maandag 28 november 2022 14:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ook sinterklaas zonder cadeaus/surprises
Ookal neem ik meestal wel een chocoladeletter mee voor mijn ouders
Klinkt wel als heerlijk relaxte feestdagen bij jou
Hahahahahha flauwquote:Op maandag 28 november 2022 15:00 schreef Donna het volgende:
Surprises doen wij ook niet aan. Al vind ik het altijd wel leuk om iets kleins voor m'n broer in te pakken in een hele grote doos. 🤣
Oud en nieuw feestjes vind ik ook wel een van de minst leuke dingen.quote:Op maandag 28 november 2022 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja Geen zin in die achterlijke drukte. Ik vier het wel, maar op mijn manier en dat bevalt me prima.
Vorig jaar was 1 dag kerst bij mijn moeder slikken, maar dat is me zo goed bevallen... dit jaar weer lekker
En Oud en Nieuw doe ik mezelf al jaren geen feestjes meer aan. Die feestjes zijn verschrikkelijk. Dus lekker op mijn manier vieren
Efteling is ook leuk Lekker op de vlucht. Nou ik zit in mijn hobbykamer en daar krijg je me niet uitquote:Op maandag 28 november 2022 16:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oud en nieuw feestjes vind ik ook wel een van de minst leuke dingen.
Daarom lekker samen naar de Efteling
Vandaag is een rare dag. Mijn man is weer eens naar kantoor en ik heb de hele dag door steeds korte afspraken waardoor ik ook niet echt ergens aan toe kom.
Beetje een baaldag. Ik eet nu ook gewoon harde broodjes kaas als avondeten. En straks met een Baileys in een warm bad denk ik
Morgen weer een betere dag.
Naja... ik ben een herfstmutsquote:Op maandag 28 november 2022 16:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kijk iets meer uit naar de komende dagen. Lekker koud maar wel droog.
Een vermenigvuldiging wordt ook aangegeven met een kruisjequote:Op maandag 28 november 2022 16:24 schreef Donna het volgende:
Ik wilde vanavond borduren, maar mijn vriend heeft mijn hulp nodig met iets administratiefs.
Ah das jammerquote:Op maandag 28 november 2022 16:24 schreef Donna het volgende:
Ik wilde vanavond borduren, maar mijn vriend heeft mijn hulp nodig met iets administratiefs.
Oh zo'n dag heb je dus... gelukkig niet in het vuilnis...quote:Op maandag 28 november 2022 17:02 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb zaterdag mijn lamineerhoezen ergens neer gelegd en ik heb geen idee waar.....
Ik heb zelfs de vuilnisbak gecontroleerd.
Yep zo'n dag.quote:Op maandag 28 november 2022 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh zo'n dag heb je dus... gelukkig niet in het vuilnis...
Soms moet je eventjes stoppen met zoeken en na een uurtje met frisse blik opnieuw kijken. Of je man laten kijken
logisch dat ze kwijt warenquote:Op maandag 28 november 2022 17:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep zo'n dag.
Maar ik vond ze net onder de kapstok
Ben er al 5 uurtjes uitquote:Op dinsdag 29 november 2022 08:39 schreef Sarabi het volgende:
Kan nog geen zin maken om uit mijn warme bed te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |