Ik ben hier niet geweest maar kan me voorstellen dat het hetzelfde is als bij julliequote:Op vrijdag 2 december 2022 16:28 schreef Sumppi het volgende:
Bij de intocht was er geen roetveeg te zien.
Ja je ziet echt dat dorpen een beetje achterlopen wat dat betreft.quote:Op vrijdag 2 december 2022 16:42 schreef Sumppi het volgende:
Hier in de buurt ook.
Op school trouwens wel roetveeg, maar dat is dan ook in de stad.
Lekker bezig!quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:51 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Geleerd hoe je een boord met muizentandjes kunt breien.
Hahahahah nee, ik vermijd die discussie en ik heb er oprecht geen mening over.quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:55 schreef Sumppi het volgende:
Weten ze dat je roetveeg prima vindt? Dan hoeven ze ook niet gek op te kijken..
Super mooi gedaan!quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:51 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Geleerd hoe je een boord met muizentandjes kunt breien.
Haha ik leef met je meequote:Op vrijdag 2 december 2022 18:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Van breien snap ik maar weinig.
Hahahahaha Dot vindt me vast lief genoeg, hoop ik maarquote:Op vrijdag 2 december 2022 18:40 schreef Sumppi het volgende:
Dotteke?![]()
Maar natuurlijk krijg je daar geen ban voor. En lekker een roetveeg pietje haken.Mochten mensen er wat van zeggen, dan kun je altijd aangeven dat je geen zin hebt in die discussie.
Wat mij betreft heb je de essentie juist te pakken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben geschrokken van mijn eigen berichtje, blijkbaar heb ik wel een mening, eigenlijk wil ik hem direct weghalen. Alleen laten staan is een goede oefening. Krijg er vast geen ban voor
quote:Op vrijdag 2 december 2022 23:09 schreef Sarabi het volgende:
Net uit eten geweest.
5 gangen wildavond met een bierarrangement en ons bier hoorde gewoon bij de 1e gangwe wisten van niets dus gave verrassing.
Is niets mis met je berichtje lekker laten staan.quote:Op vrijdag 2 december 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben geschrokken van mijn eigen berichtje, blijkbaar heb ik wel een mening, eigenlijk wil ik hem direct weghalen. Alleen laten staan is een goede oefening. Krijg er vast geen ban voor
Hier is toch helemaal geen spraken van een ban of een note zelfs niet van een waarschuwing,quote:Op vrijdag 2 december 2022 18:40 schreef Sumppi het volgende:
Dotteke?![]()
Maar natuurlijk krijg je daar geen ban voor. En lekker een roetveeg pietje haken.Mochten mensen er wat van zeggen, dan kun je altijd aangeven dat je geen zin hebt in die discussie.
Klinkt als een goede dag.quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:04 schreef Sumppi het volgende:
Wij waren vandaag de stad in. De eerste oliebol van het jaar gegeten.En vanmiddag hebben we een kerstboom om mogen hakken.
Straks pakjesavond.
Oeh wat leuk! En klinkt lekker.quote:Op vrijdag 2 december 2022 23:09 schreef Sarabi het volgende:
Net uit eten geweest.
5 gangen wildavond met een bierarrangement en ons bier hoorde gewoon bij de 1e gangwe wisten van niets dus gave verrassing.
Was het ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |