Dat is niet zo mooi.. laten vallen?quote:
Ik heb niks gedaan. Zie TTquote:Op woensdag 23 november 2022 19:56 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi.. laten vallen?
Dat is altijd lekker..quote:
Ik ga ff een nieuwe kopen, die kom ik er straks in plakkenquote:
Is goed, bedanktquote:Op woensdag 23 november 2022 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga ff een nieuwe kopen, die kom ik er straks in plakken
Met de koptellie reparatie service. De koptellie is niet te repareren, ik moet hem vervangen voor een nieuwe.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:59 schreef Schakeltopia het volgende:
even deisyy bellen tring tring
@:deisyy spreek ik met de koptellie reparatie service?
valt dit nog onder de garantie?quote:Op woensdag 23 november 2022 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de koptellie reparatie service. De koptellie is niet te repareren, ik moet hem vervangen voor een nieuwe.
Nee dat niet, maar gelukkig waren ze op voorraad. U kunt betalen bij de kassa.quote:Op woensdag 23 november 2022 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
valt dit nog onder de garantie?
hartelijk dank, wij sturen @Loveable de rekeningquote:Op woensdag 23 november 2022 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar gelukkig waren ze op voorraad. U kunt betalen bij de kassa.
Het nummer dat u probeert te bereiken is niet in gebruik. Probeert u het later nog eens.quote:Op woensdag 23 november 2022 20:05 schreef Schakeltopia het volgende:
hallo spreek ik met de romeinse cijfers reparatie service?
* Loveable maakt een tikkie over naar Deisyyquote:Op woensdag 23 november 2022 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hartelijk dank, wij sturen @:loveable de rekening
Noppie is de bestequote:
Wie weet komen we nog wel ver, mits hij niet geblesseerd raaktquote:
Ik ben geen fan van Heerenveen.quote:Op woensdag 23 november 2022 20:30 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wie weet komen we nog wel ver, mits hij niet geblesseerd raakt
Ik ook niet, benieuwd welke club hem willen hebben nuquote:Op woensdag 23 november 2022 20:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Heerenveen.
Maar de keeper is top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |