abonnement bol.com Unibet Coolblue
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 23 november 2022 @ 15:01:34 #1
414785 sirdanilot
pi_206790463
Hallo allemaal

TS rookt graag sjek. Heerlijk zeker een zware javaanse al kan ik die hier niet krijgen. Ook rookt TS vaak joints waar dan ook dezelfde zware sjek in gaat.

Nou ben ik momenteel aan het stoppen met roken. Zo ongeveer sinds een jaar of 2 is elke stoppoging (ik probeer dit meerdere keren per jaar) een drama en dan niet omdat ik doodga aan nicotineonthoudingsverschijnselen, maar omdat ik echt woest en chagrijnig word.

Ik vind niks zo schijtirritant als niet kunnen roken en helaas hebben mensen in mijn naaste omgeving en ook willekeurige mensen op straat dan te maken met een ongelooflijk strontchagrijnig, onprettig persoon want dat word ik dan.

Als ik hier door de stad fiets begin ik te schreeuwen en te schelden als er weer eens zo'n achterlijke halfbezopen aardappelvreter in de weg loopt, midden op het fietspad, of als een idioot begint te toeteren. Ik ben in het verleden wel eens bijna in een vechtpartij beland omdat ik echt pislink werd, ze waren aan het voetballen en schopten de bal bijna tegen me aan per ongeluk. En ook op het werk kan ik nogal passief aggressieve mails schrijven hierdoor.

Blijven roken vind ik geen optie, want ik ben steeds meer aan het hoesten 's ochtends en als ik naar buiten ga. Dat begint echt ongelooflijk hinderlijk te worden dat gehoest, ik kan het roken gewoon niet meer. Als ik aan het drinken ben biets ik een paar peuken van mijn vrienden maar dat is het dan ook. Bovendien raak ik steeds vaker benauwd en buiten adem vanwege het roken. Nu ik dus (bijna) niet meer rook is dat al beter.

Maar ik ben nog altijd ongelooflijk strontchagrijnig de hele tijd en ik weet gewoon niet zo goed wat ik eraan kan doen.

Nicotinevervangers gebruik ik al, dat maakt mij niet minder chagrijnig, het kan hooguit eventjes de drang naar een peuk wegnemen maar het lost het chagrijn niet op.

Enige poging tot GGZ hierzo heb ik opgegeven. Via het publieke systeem is er alleen de huisarts, die schrijft gewoon huppekee prozac voor. Ik ga dat niet gebruiken, ik heb namelijk mijn creativiteit nodig om bijvoorbeeld piano te spelen en die pillen verwoesten dat. Via privaat systeem kan je wel toegang krijgen tot een psycholoog maar dat wordt helaas een te dure grap dus na 2 sessies begin dit jaar ben ik gestopt. Ik kan het niet betalen, heel simpel, slechts de helft wordt vergoed.

Een oplossing zou zijn puur wiet t roken zonder tabak, maar ook dat kan ik helaas niet betalen. Het is te duur.

Dus ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet, want niet alleen is het voor anderen ongelooflijk hinderlijk dat is zo strontchagrijnig ben, het kan ook voor mij backfiren.

Tips zijn welkom
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Spellchecker woensdag 23 november 2022 @ 15:09:40 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206790557
Het is heel moeilijk om te stoppen met roken.
Vooral op de momenten dat je een sigaret opstak ..... in de koffiepauze, na het eten, bij de koffie, bij de borrel .....

Hou jezelf voor dat je er bakken met geld mee bespaart, en je doet je gezondheid er ook een plezier mee.
En je moet er doorheen ......

Er is een hele topicreeks over: Topicreeks: FOK!kers stoppen met roken

Misschien vind je daar nog goeie tips.

Succes!!!!!!
  woensdag 23 november 2022 @ 15:13:32 #3
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_206790614
Ik ben gaan vapen sinds een paar weken en rook nog amper, wel nicotine dus geen kuthumeur, geen rook,stank of paniek omdat je peuken bijna op zijn, ideaal :)
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 23 november 2022 @ 15:13:54 #4
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_206790620
Ik denk dat je probleem vooral het blowen is, dat maakt je saggo (heb je geen moeite met in slaap komen?)
Dat duurt gewoon lang voordat je daar echt geen last meer van hebt en zal doorbijten worden. (ik zou ook moeten stoppen want ik voel shit aan mn longen, maar blowen is zo chill :'( )
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 23 november 2022 @ 15:28:25 #5
414785 sirdanilot
pi_206790826
quote:
15s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:13 schreef junkiesietze het volgende:
Ik denk dat je probleem vooral het blowen is, dat maakt je saggo (heb je geen moeite met in slaap komen?)
Dat duurt gewoon lang voordat je daar echt geen last meer van hebt en zal doorbijten worden. (ik zou ook moeten stoppen want ik voel shit aan mn longen, maar blowen is zo chill :'( )
Ik heb slapeloze nachten in de paar nachten na het stoppen met blowen. Nou ja dat weet ik van tevoren en daar is gewoon niets aan te doen. Meestal is het maar 1 a 2 nachten en daarna kan ik weer slapen als voorheen.

Inderdaad kan het best zijn dat ik voornamelijk chagrijnig ben omdat ik niet blow. Helaas is wiet hier waar ik woon 100 procent illegaal. Ik kan het gemakkelijk krijgen, maar er zit altijd een risico aan en het is ook peperduur. Zelf een plantje kweken is vanwege de illegaliteit dus geen optie, dat is met gemak 5 jaar cel.

CBD is wel legaal. Maar ook peperduur en kan ik eigenlijk ook niet betalen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 23 november 2022 @ 15:30:08 #6
414785 sirdanilot
pi_206790848
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:13 schreef YuckFou het volgende:
Ik ben gaan vapen sinds een paar weken en rook nog amper, wel nicotine dus geen kuthumeur, geen rook,stank of paniek omdat je peuken bijna op zijn, ideaal :)
Ik heb het geprobeerd, vapen. Dan ging ik er continu aan lurken als een schoorsteen zonder ophouden een tijdje, en daarna was ik opeens de vieze smaak zat. Dan gebruikte ik een tijdje helemaal niets en boem ging ik op een gegeven moment weer roken.

Vorige stoppoging ben ik weer gaan roken omdat ik op vakantie was en toen kwam ik een leuk iemand tegen die toevallig kettingroker was.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 23 november 2022 @ 15:32:24 #7
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_206790892
Sowieso 4 weken last van slecht slapen / nachtmerries als je stopt met blowen. Daarna neemt het af maar zijn ze er nog wel. Pas na 8 weken heb je er zo goed als geen last meer van. Ik was een verstokt smoker. Maar als het mij lukt moet het anderen ook lukken. Kwestie van mind set. Doorzetten en niet opgeven.
Aan het typen...
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 23 november 2022 @ 15:42:02 #8
414785 sirdanilot
pi_206791097
quote:
16s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:32 schreef Gibson88 het volgende:
Sowieso 4 weken last van slecht slapen / nachtmerries als je stopt met blowen. Daarna neemt het af maar zijn ze er nog wel. Pas na 8 weken heb je er zo goed als geen last meer van. Ik was een verstokt smoker. Maar als het mij lukt moet het anderen ook lukken. Kwestie van mind set. Doorzetten en niet opgeven.
Slecht slapen valt bij mij echt reuze mee. Bovendien heb ik de luxe dat ik meestal thuiswerk en dus niet vroeg hoef op te staan. Alleen vandaag moest ik naar kantoor maar goed die 20 minuutjes fietsen valt ook wel mee.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 23 november 2022 @ 15:45:12 #9
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_206791163
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:09 schreef maily het volgende:
Het is heel moeilijk om te stoppen met roken.
Ik ken genoeg mensen die 'cold turkey' gestopt zijn en dat is ook de beste manier.

M'n vader zei ook altijd "liever met plezier 60 dan met ellende 80"
Tot een hartinfarct hem deed realiseren dat het misschien toch wel een goed idee was en sindsdien ook geen shaggie meer aangeraakt.

Als je echt wil kan het.
  Spellchecker woensdag 23 november 2022 @ 15:47:37 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206791225
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:45 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ik ken genoeg mensen die 'cold turkey' gestopt zijn en dat is ook de beste manier.

M'n vader zei ook altijd "liever met plezier 60 dan met ellende 80"
Tot een hartinfarct hem deed realiseren dat het misschien toch wel een goed idee was en sindsdien ook geen shaggie meer aangeraakt.

Als je echt wil kan het.
Hoe wou je anders stoppen dan cold turkey? ;)

En de stopper is de enige die de knop in diens hoofd kan omzetten om te stoppen.
pi_206791230
Ben zelf redelijk recent ook gestopt met blowen en roken (tegelijk). Het is je mindset, je moet er vanaf dat het "belonend" is, of dat je het nodig hebt. De eerste tijd is het sowieso kut.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 23 november 2022 @ 15:48:49 #12
414785 sirdanilot
pi_206791257
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:45 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ik ken genoeg mensen die 'cold turkey' gestopt zijn en dat is ook de beste manier.

M'n vader zei ook altijd "liever met plezier 60 dan met ellende 80"
Tot een hartinfarct hem deed realiseren dat het misschien toch wel een goed idee was en sindsdien ook geen shaggie meer aangeraakt.

Als je echt wil kan het.
Ik heb sowieso aanleg voor hartinfarcten, mijn moeder die nog nooit een peuk heeft aangeraakt is er helaas te jong aan overleden.

Het gaat voor mij echt om de hinder in het hier en nu en dat is momenteel veel kuchen en benauwdheid. En ook nu korte tijd na het stoppen met continu roken is dat al een stuk minder.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 23 november 2022 @ 15:48:54 #13
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_206791258
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:47 schreef maily het volgende:

[..]
Hoe wou je anders stoppen dan cold turkey? ;)

En de stopper is de enige die de knop in diens hoofd kan omzetten om te stoppen.
Nou je zou een afbouwmethode kunnen toepassen. Dat is niet direct stoppen idd.
  woensdag 23 november 2022 @ 15:49:32 #14
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_206791273
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:48 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik heb sowieso aanleg voor hartinfarcten, mijn moeder die nog nooit een peuk heeft aangeraakt is er helaas te jong aan overleden.

Het gaat voor mij echt om de hinder in het hier en nu en dat is momenteel veel kuchen en benauwdheid. En ook nu korte tijd na het stoppen met continu roken is dat al een stuk minder.
Dat zou je genoeg motivatie moeten geven om door te zetten.
pi_206791280
En check anders https://www.reddit.com/r/leaves/, staan veel tips en ervaringen op.
  Spellchecker woensdag 23 november 2022 @ 15:50:14 #16
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206791293
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:48 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik heb sowieso aanleg voor hartinfarcten, mijn moeder die nog nooit een peuk heeft aangeraakt is er helaas te jong aan overleden.

Het gaat voor mij echt om de hinder in het hier en nu en dat is momenteel veel kuchen en benauwdheid. En ook nu korte tijd na het stoppen met continu roken is dat al een stuk minder.
Maak van "een stuk minder" zeldzaam ^O^

Je doet er jezelf een groot plezier mee.
pi_206791338
Sporten? Als je een 5 KM rondje hebt gelopen krijg je daarna echt niet de behoefte meer om te gaan roken. Ben je gelijk ook een deel van die opgehokte energie kwijt.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_206791365
Wat voor vervanging gebruik je? De afbouw nicotine pleisters zijn misschien wat voor je?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206791382
via huisarts9altans hier) kan je stoppen met roken begeleiding krijgen. dan krijg je ook een soort medicijn dat de verslaving soort van opheft. ik ben nu net 3 maanden gestopt, vrijwel zonder probleem. en medicijnen net afgebouwd.
t is wel troep uiteraard, ik geloof dat het een soort anti depressiva is. maar ik werd er in eerste instantie depressief van. maar het wende snel.
is het wel waard, om te kunnen stoppen, vind ik.
Zyban heet het
pi_206791387
Moet wel zeggen dat bekenden die naar de sportschool gaan nog wel stug door blijven roken, dus your mileage may vary |:)
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 23 november 2022 @ 15:57:21 #21
414785 sirdanilot
pi_206791446
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:54 schreef eudaemonia het volgende:
Moet wel zeggen dat bekenden die naar de sportschool gaan nog wel stug door blijven roken, dus your mileage may vary |:)
Ik ga sinds kort naar de sportschool. Overigens ben ik ook strontchagrijnig als ik op de fiets zit daarnaartoe en mensen lopen me in de weg midden op het fietspad. Ik beland dan regelmatig in een scheldkannonade

Als ik terug kom van de sportschool voel ik me inderdaad ietsjes beter en vooral ook te moe om boos te zijn. Dus j adat helpt wel iets.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_206791623
Je komt sowieso nogal labiel over. Ik adviseer psychologische hulp.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 23 november 2022 @ 16:07:32 #23
414785 sirdanilot
pi_206791679
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 16:04 schreef Document1 het volgende:
Je komt sowieso nogal labiel over. Ik adviseer psychologische hulp.
Hartelijk dank voor de suggestie
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_206793018
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:54 schreef pokkerdepok het volgende:
via huisarts9altans hier) kan je stoppen met roken begeleiding krijgen. dan krijg je ook een soort medicijn dat de verslaving soort van opheft. ik ben nu net 3 maanden gestopt, vrijwel zonder probleem. en medicijnen net afgebouwd.
t is wel troep uiteraard, ik geloof dat het een soort anti depressiva is. maar ik werd er in eerste instantie depressief van. maar het wende snel.
is het wel waard, om te kunnen stoppen, vind ik.
Zyban heet het
Champix? Rotzooi eerste klas. Niet aan beginnen.
pi_206793279
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 17:52 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Champix? Rotzooi eerste klas. Niet aan beginnen.
nee, die mag niet meer want bleek licht kankerverwekkend te zijn. vertelde die mevrouw me...
maar het is net zoiets. alleen deze was veel erger, vond ik.
  woensdag 23 november 2022 @ 19:33:03 #26
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206794428
Verkorte versie ... Begonnen met 11 jaar met roken, en al snel "over de longen".
Ongeveer 25 jaar later rookte ik nog steeds, ondertussen 35-40 sigaretten per dag. LIefst halfzware shag maar tijdens werk filtersigaretten. Ook rookte ik vaker pijp en dikke sigaren.
Een aantal keren gestopt met roken, zelfs ooit langer dan een jaar gestopt, en toch weer terugval. Kreeg wel steeds meer de gedachte, dit (roken), daar ben ik te slim, te goed voor. Past niet (meer) bij me. Duur, ongezond, stinkende kleding, vaak brandvlekjes op kleding. Vrouwen mochten het merendeels ook niet, een veel rokende vent.
Toen een keer gestopt ... als volgt. Helemaal niet meer roken, ook geen sigaretten of shag bij me voor noodgevallen. En ik had net Fishermann's Friends ontdekt. Kreeg ik trek op roken, nam ik een FF. Stak een colega een sigaar op, heerlijk die geur, nam ik 2 FF's.
Nicotine kauwgums van de huisarts heb ik hem een jaar later gegeven, ik had er ëén gebruikt, om uit te proberen. IK rookte niet meer, en heb dit weten vol te houden tot op heden, jaar of 40. Soms, heel soms, heb ik nog trek op roken maar er maar niet aan toe gegeven.
Twee zaken hebben mij enorm geholpen ... iedere dag stopte ik het geld dat ik normaal verrookt zou hebben in een potje. Jongen wat liep dat snel op. Hoeveel kosten - pak hem beet- 35 sigaretten en één dikke bolknak sigaar per dag? Doe dat eens x 365. Ik werd, niet rokende schatrijk !!
Het weede waren de Fishermanns Friends. Heb ooit gelezen dat trek krijgen in roken ook komt vanwege slijm dat in je lichaam is en omhoog komt, dat vol nicotine is. Het heeft mij in ieder geval norm geholpen, meer nog dan al die rationele zaken als dat spaarpotje, mijn gezondheid, mijn aantrekkelijk zijn (niet meer stinken naar roken enz.

Oh ja, en wat denk je dat een biertje, koffie of goed eten lekker smaakt als je 3 - 4 maanden niet meer rookt, want roken bederft ook je smaakpapillen. En na 6 maanden ga je merken dat je de seks veel langer volhoudt, van anderhalf uur naar twee uurtjes. Twee maal per dag uiteraard *O* ^p^

_O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_206799668
Zondag 27 september 2020 om 16:00uur m'n laatste peuk gerookt, gestopt door simpelweg niet meer bij te kopen. Dat deed het hem bij mij. Dus: niet meer kopen!

Ik rook af en toe (alleen in het weekend) nog wel een goede joint, dus helemaal gestopt ben ik daarentegen ook weer niet :+

Maar dit terzijde. Dat je zomaar in het wilde weg tegen onbekenden gaat lopen schreeuwen lijkt me een groter probleem dan jouw nicotineverslaving. Wat moeten die mensen wel niet denken; eigenlijk geen haar beter dan vieze junks in één of ander park. :')

Naast dat je moet stoppen met roken, moet jij ook eens met iemand gaan praten.
pi_206799819
Dit kan niet alleen aan een rookverslaving liggen :')
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 24 november 2022 @ 10:10:28 #29
414785 sirdanilot
pi_206800066
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 19:33 schreef LeesFoknl het volgende:
Verkorte versie ... Begonnen met 11 jaar met roken, en al snel "over de longen".
Ongeveer 25 jaar later rookte ik nog steeds, ondertussen 35-40 sigaretten per dag. LIefst halfzware shag maar tijdens werk filtersigaretten. Ook rookte ik vaker pijp en dikke sigaren.
Een aantal keren gestopt met roken, zelfs ooit langer dan een jaar gestopt, en toch weer terugval. Kreeg wel steeds meer de gedachte, dit (roken), daar ben ik te slim, te goed voor. Past niet (meer) bij me. Duur, ongezond, stinkende kleding, vaak brandvlekjes op kleding. Vrouwen mochten het merendeels ook niet, een veel rokende vent.
Toen een keer gestopt ... als volgt. Helemaal niet meer roken, ook geen sigaretten of shag bij me voor noodgevallen. En ik had net Fishermann's Friends ontdekt. Kreeg ik trek op roken, nam ik een FF. Stak een colega een sigaar op, heerlijk die geur, nam ik 2 FF's.
Nicotine kauwgums van de huisarts heb ik hem een jaar later gegeven, ik had er ëén gebruikt, om uit te proberen. IK rookte niet meer, en heb dit weten vol te houden tot op heden, jaar of 40. Soms, heel soms, heb ik nog trek op roken maar er maar niet aan toe gegeven.
Twee zaken hebben mij enorm geholpen ... iedere dag stopte ik het geld dat ik normaal verrookt zou hebben in een potje. Jongen wat liep dat snel op. Hoeveel kosten - pak hem beet- 35 sigaretten en één dikke bolknak sigaar per dag? Doe dat eens x 365. Ik werd, niet rokende schatrijk !!
Het weede waren de Fishermanns Friends. Heb ooit gelezen dat trek krijgen in roken ook komt vanwege slijm dat in je lichaam is en omhoog komt, dat vol nicotine is. Het heeft mij in ieder geval norm geholpen, meer nog dan al die rationele zaken als dat spaarpotje, mijn gezondheid, mijn aantrekkelijk zijn (niet meer stinken naar roken enz.

Oh ja, en wat denk je dat een biertje, koffie of goed eten lekker smaakt als je 3 - 4 maanden niet meer rookt, want roken bederft ook je smaakpapillen. En na 6 maanden ga je merken dat je de seks veel langer volhoudt, van anderhalf uur naar twee uurtjes. Twee maal per dag uiteraard *O* ^p^

_O- _O-
Fishermans friend is een goede tip !

Voor nu gaat het best wel met het niet roken, mits er geen rokers aanwezig zijn. Als er rokers aanwezig zijn biets ik nog altijd 1 of 2 sigaretten. Nou ja goed in vergelijking met 1 tot 2 pakjes sjek per week is dat al een hele verbetering dus vooralsnog ben ik tevreden.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_206800067
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:42 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Slecht slapen valt bij mij echt reuze mee. Bovendien heb ik de luxe dat ik meestal thuiswerk en dus niet vroeg hoef op te staan. Alleen vandaag moest ik naar kantoor maar goed die 20 minuutjes fietsen valt ook wel mee.
Ik denk dat daar het probleem ligt. Geen structuur.
Zou je wel vroeg opstaan ben je in de avond kapot zodat je sowieso al beter slaapt en dat zal gunstig moeten uitwerken aan het begin van een nieuwe dag.

Probeer s'morgens te gaan sporten, ga lopend als dat haalbaar is.

CBD olie heb ik 2 flesjes ongebruikt, 2,8 % van Holland&Barret, is wellicht te weinig maar kan ik zo naar je opsturen als je wilt, stuur maar DM. Geldig tot 2025, niet zo heel lang geleden aangeschaft maar doet weinig voor mij.

Ben zelf gestopt met blowen en roken aantal jaren terug. Heb het niet zo heel zwaar gehad omdat ik een goede stok achter de deur had. Toen ik het zwaar benauwd kreeg uit het niets zag ik het beeld van mijn vader weer voor me hoe hij doodging aan de gevolgen van longkanker. Was geen prettig gezicht kan ik je melden.

Verder is het één grote mindfuck en je bent sterker dan dat! Hou dus vol, het duurt echt maar een paar dagen.

Eet gezond, blijf bewegen. Een psycholoog kan altijd nog als er een diepere pijn ligt waardoor je zo boos wordt.
Maar blijf vooral volhouden, het zal echt beloond worden!

Succes! ^O^
pi_206800172
Oh, en die één of twee peukjes bietsen? Niet meer doen. Zo zonde van de tijd die je niet meer gerookt hebt en dat met die 2 peukjes direct om zeep helpt en dus weer helemaal bij nul moet beginnen.
Bovendien stink je door één peuk al net zo als de normale rokers maar dat ga je over een tijdje pas merken hoe vies dat is. -O-
pi_206800266
Afleiding zoeken, jezelf belonen met iets lekkers als je niet gerookt hebt, dat waren onderdelen van mijn afkick van de base coke en dat is gemener dan shag
  vrijdag 25 november 2022 @ 21:43:52 #33
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206823659
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 10:29 schreef Cupfighter het volgende:
Afleiding zoeken, jezelf belonen met iets lekkers als je niet gerookt hebt, dat waren onderdelen van mijn afkick van de base coke en dat is gemener dan shag
Masturberen, gezonder en gratis, en je slaapt er goed van. *O*
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_206823723
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:01 schreef sirdanilot het volgende:
Via het publieke systeem is er alleen de huisarts, die schrijft gewoon huppekee prozac voor. Ik ga dat niet gebruiken, ik heb namelijk mijn creativiteit nodig om bijvoorbeeld piano te spelen en die pillen verwoesten dat.
En je libido daalt tot het vriespunt. Oh ja, en je krijgt erectieproblemen. :')
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 25 november 2022 @ 21:49:23 #35
414785 sirdanilot
pi_206823753
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:47 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
En je libido daalt tot het vriespunt. Oh ja, en je krijgt erectieproblemen. :')
Dan kan ik net zo goed gewoon vrouw worden, net als een vriend (nu vriendin) van mij recent heeft gedaan :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_206823758
Denk aan het huis wat je zou kunnen kopen van al dat rook/blow-geld.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 25 november 2022 @ 21:50:31 #37
414785 sirdanilot
pi_206823772
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:49 schreef Het_Bokje het volgende:
Denk aan het huis wat je zou kunnen kopen van al dat rook/blow-geld.
Ik heb daar zeker naar gekeken en als ik zou stoppen met roken en blowen dan levert dat een paar duizend per jaar op. Dat maakt het sparen wat sneller maar betekent zeker niet dat ik automatisch opeens een huis zou kunnen kopen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 25 november 2022 @ 21:51:07 #38
414785 sirdanilot
pi_206823783
Even een update vooralsnog gaat het stoppen vrij goed.

Vanavond ga ik wat drinken met een vriend die rookt, ja dan b iets ik wel een paar peuken ja. Het is alsnog een heel stuk minder dan voorheen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_206823812
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:50 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik heb daar zeker naar gekeken en als ik zou stoppen met roken en blowen dan levert dat een paar duizend per jaar op. Dat maakt het sparen wat sneller maar betekent zeker niet dat ik automatisch opeens een huis zou kunnen kopen.
Nou...dat is wel een structurele besparing, waardoor je een buffer hebt om bijvoorbeeld een Hotelletje te kunnen boeken inzien noodzakelijk... ofzo....

Paar duizend per.... ach joh.... boeie.... Dat pijp jij in een avondje zo bij mekaar.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 25 november 2022 @ 21:54:24 #40
414785 sirdanilot
pi_206823852
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:52 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Nou...dat is wel een structurele besparing, waardoor je een buffer hebt om bijvoorbeeld een Hotelletje te kunnen boeken inzien noodzakelijk... ofzo....

Paar duizend per.... ach joh.... boeie.... Dat pijp jij in een avondje zo bij mekaar.
Neuken zonder condoom is 150, pijpen nog minder ;(
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_206823880
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:54 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Neuken zonder condoom is 150, pijpen nog minder ;(
tja, dan je maar van je beste kant laten zien inderdaad (150 voor ippa zou wel erg royaal zijn)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206824099
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:51 schreef sirdanilot het volgende:
Even een update vooralsnog gaat het stoppen vrij goed.

Vanavond ga ik wat drinken met een vriend die rookt, ja dan b iets ik wel een paar peuken ja. Het is alsnog een heel stuk minder dan voorheen.
Kom morgen maar terug een update geven hoe goed het ging tijdens het drinken.

Have fun iig!
pi_206836667
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 21:51 schreef sirdanilot het volgende:
Even een update vooralsnog gaat het stoppen vrij goed.

Vanavond ga ik wat drinken met een vriend die rookt, ja dan b iets ik wel een paar peuken ja. Het is alsnog een heel stuk minder dan voorheen.
Ik vind dat wel zo armoedig peuken bietsen :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  User die het meest klaagt 2022 zondag 27 november 2022 @ 14:35:02 #44
414785 sirdanilot
pi_206840813
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 06:50 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik vind dat wel zo armoedig peuken bietsen :')
Ik werd zo dronken dat ik een pakje uit de sigarettenautomaat heb gehaald ;(

Maar ik heb alsnog vrij weinig behoefte aan roken.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_206888953
quote:
2s.gif Op woensdag 23 november 2022 15:45 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ik ken genoeg mensen die 'cold turkey' gestopt zijn en dat is ook de beste manier.

M'n vader zei ook altijd "liever met plezier 60 dan met ellende 80"
Tot een hartinfarct hem deed realiseren dat het misschien toch wel een goed idee was en sindsdien ook geen shaggie meer aangeraakt.

Als je echt wil kan het.
En dit is het met rokers. Ze kunnen nooit stoppen tot ze zelf een levensbedreigende ervaring of diagnose hebben. Ik zie dit nu al 17x gebeuren. Dan stoppen ze direkt. En met succes. Tot die tijd roepen ze dat anderen met hun eigen zaken moeten bemoeien. Dat zij het recht hebben om overal te mogen roken en dat anderen niet zo moeten zeiken. Heel link word ik van die smeerlappen. Ze hebben gelukkig geen idee.
pi_206893121
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 06:50 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik vind dat wel zo armoedig peuken bietsen :')
Dat droeg bij mij juist bij aan het stoppen. Ik nam niets meer mee naar het werk en ik heb een hekel aan bietsen. Resultaat was dat ik de eerste 10 uur van de dag niet rookte en dat was best een grote hap uit het dagelijkse gebruik.
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 2 december 2022 @ 12:29:21 #47
414785 sirdanilot
pi_206907837
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2022 02:25 schreef Belugastroop het volgende:

[..]
En dit is het met rokers. Ze kunnen nooit stoppen tot ze zelf een levensbedreigende ervaring of diagnose hebben. Ik zie dit nu al 17x gebeuren. Dan stoppen ze direkt. En met succes. Tot die tijd roepen ze dat anderen met hun eigen zaken moeten bemoeien. Dat zij het recht hebben om overal te mogen roken en dat anderen niet zo moeten zeiken. Heel link word ik van die smeerlappen. Ze hebben gelukkig geen idee.
Doe even normaal zeg, alle rokers over een kam scheren :')

Ook toen ik nog dagelijks continu rookte hoefde ik echt niet in het vliegtuig te roken of in kleine afgesloten ruimtes zoals vroeger hoor. Wel vind ik dat men in de buitenlucht gewoon het recht moet hebben om te roken. Het is niet vervuilender dan uitlaatgassen van auto's, en je mag ook nog gewoon autorijden

Gisteren een aantal peuken gebietst, nou ja de eerste paar werden mij nog vrijwillig aangeboden ook.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')