Ze weet het nog niet, Maddy heeft wel haar 24 aangevraagdquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:59 schreef Ireth het volgende:
Zo aan de TT te zien is het erg spannend geweest vandaag en gaat het vanacht nog spannender worden![]()
Ik heb gewerkt, nog net het dramatische verhaal van Ruben meegekregen tijdens het centraal over zijn vertrek. Gaat Djedi nog met hem mee of blijft ie toch??
Djedi is een vraag.quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:59 schreef Ireth het volgende:
Zo aan de TT te zien is het erg spannend geweest vandaag en gaat het vanacht nog spannender worden![]()
Ik heb gewerkt, nog net het dramatische verhaal van Ruben meegekregen tijdens het centraal over zijn vertrek. Gaat Djedi nog met hem mee of blijft ie toch??
Verdomt interessante info...quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahaha lollig, als je op dat linkje drukt zie je dat Freaky40 het continu over Utopia heeft
Wacht.. dat was je punt zeker..
Ze noemen het scheerapparaat, maar het is de tondeusequote:Op dinsdag 22 november 2022 23:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Djedi is een vraag.
Maddy wil/gaat ook haar 24 uur aanvragen, maar ze slaapt er nog een nachtje over.
Het scheerapparaat is zoek dus het wordt een spannende nacht.
Ze is naar Jeff gestapt maar denk pas dat het morgen in gaat dus als ze gaat zal het donderdag zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:01 schreef engine het volgende:
Onduidelijk of Maddy haar 24 uur aangevraagd heeft?
Jeff ging wel meteen naar boven mailtje typen, alleen dacht ik dat je maar tot 17.00 uur kan aanvragen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:01 schreef engine het volgende:
Onduidelijk of Maddy haar 24 uur aangevraagd heeft?
Okay 👍quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze is naar Jeff gestapt maar denk pas dat het morgen in gaat dus als ze gaat zal het donderdag zijn.
Wesley deed het volgens mij ook na vijf uur. Bij Nadir leek het alsof het voor vijf moest. Voor mij onduidelijk of daar een regel over is.quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff ging wel meteen naar boven mailtje typen, alleen dacht ik dat je maar tot 17.00 uur kan aanvragen.
Met af en toe opende ogen?quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Maddy is in diepe rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |