quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Kerst valt in een jaar. Best kut
Die heeft ze miet meer/. 56 jaar weet jequote:Op dinsdag 22 november 2022 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Veel SL's tijdens Maddie's gesprek met Sjeff , ze wilde een van haar eitjes kwijt blijkbaar
preciessquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:04 schreef Silves het volgende:
Tijdbom kamer 3,,rara Wanda lacht het hardst.ze wil gewoon winnen en niet meer bij de ethos werken, begrijp dit dan toch..
en de febo houdt juist alle spellen etc vastquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:05 schreef spapaars het volgende:
Was toch te verwachten dat er best veel zouden opgeven, ze zitten voor en groot deel van de dag zich rot te vervelen.
Bestel alvast maar een 8 persoon gourmetstel voor kerst! Daar moeten ze het mee redden. Kan BB het begin 2023 overnemen.quote:
Ja ik begin nu pas namen te onthoudenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:05 schreef spapaars het volgende:
Was toch te verwachten dat er best veel zouden opgeven, ze zitten voor en groot deel van de dag zich rot te vervelen.
euhhh als jij wel stream hebt gaat er iets niet goed bij mij of jouquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:05 schreef pingu66 het volgende:
Jahaaaa Isaaac nou weten we het wel...jij bent altijd altijd scherp
quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:06 schreef D. het volgende:
Misschien kan de regie iets roepen (zoals bij BB) als: wil iedereen die twijfelt het nu zeggen, dan krijgen jullie je koffer en kunnen we verder met het programma met mensen die wel graag een jaar willen blijven
De hele dag spelletjes spelen zal op den duur ook niet helpen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
en de febo houdt juist alle spellen etc vast![]()
Gewoon te traag met posten op mijn mobielquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhh als jij wel stream hebt gaat er iets niet goed bij mij of jou
Ik zie het nog gebeuren ookquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:06 schreef D. het volgende:
Misschien kan de regie iets roepen (zoals bij BB) als: wil iedereen die twijfelt het nu zeggen, dan krijgen jullie je koffer en kunnen we verder met het programma met mensen die wel graag een jaar willen blijven
bedoel meer het dartbord en het net wat ze hebben besteld en wat maar niet komtquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
De hele dag spelletjes spelen zal op den duur ook niet helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |