Noppie is over ruim een week thuis. Scheelt weer vliegen.quote:Op donderdag 1 december 2022 08:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is Huntelaar al gesignaleerd in Qatar voor Noppie?
Clown vind ik wel overdreven want voetballen kon hij natuurlijk heel goed, hij vond zichzelf wat te belangrijk en dat is altijd moeilijk in een teamsport.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft met vrijwel elke bondscoach gedoe gehad. Over zijn positie, over penalty's, over de manier van hem benaderen. Hiddink, Advocaat, Van Basten was er gelijk al klaar mee.
Al waren dat volgens Seedorf zelf politieke keuzes. Wat moet je met zo'n clown.
Clown is meer van toepassing op zijn maatje Davids inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Clown vind ik wel overdreven want voetballen kon hij natuurlijk heel goed, hij vond zichzelf wat te belangrijk en dat is altijd moeilijk in een teamsport.
Ook een goeie voetballer, iets te lang doorgegaan, was op een gegeven moment overal een stap te laat, verder hoe hij als persoon is/was vind ik allemaal niet zo relevant al is vrouwen meppen natuurlijk not done.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Clown is meer van toepassing op zijn maatje Davids inderdaad.
In de basis wel met je eens, het gaat om het voetbal. Toch geniet ik veel meer van goede spelers als ze ook sympathiek zijn. Dan is de gunfactor wat hoger en hoop ik toch net wat harder dat ze het goed doen.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook een goeie voetballer, iets te lang doorgegaan, was op een gegeven moment overal een stap te laat, verder hoe hij als persoon is/was vind ik allemaal niet zo relevant al is vrouwen meppen natuurlijk not done.
Maar mocht hij eventueel een technische functie krijgen is dat tweede belangrijker dan hoe een grote voetballer het wel of niet was.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook een goeie voetballer, iets te lang doorgegaan, was op een gegeven moment overal een stap te laat, verder hoe hij als persoon is/was vind ik allemaal niet zo relevant al is vrouwen meppen natuurlijk not done.
Davids zat toch een blauwe maandag in de RvC? Heeft hij toen Cruijff niet indirect beschuldigd van racisme?quote:Op donderdag 1 december 2022 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar mocht hij eventueel een technische functie krijgen is dat tweede belangrijker dan hoe een grote voetballer het wel of niet was.
Ja hij zat daar zogenaamd omdat hij zwart was. Eerlijk gezegd geloof ik dat ook wel, bij Oranje ook trouwens.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Davids zat toch een blauwe maandag in de RvC? Heeft hij toen Cruijff niet indirect beschuldigd van racisme?
Het ging wel wat verder dan dat. Het ging ook over racistische uitlatingen binnen de RvC vergaderingen waarvan later zou zijn uitgelekt dat hij daar mee op Cruijff doelde.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij zat daar zogenaamd omdat hij zwart was. Eerlijk gezegd geloof ik dat ook wel, bij Oranje ook trouwens.
Hij had in de VS of Engeland die baan nooit gekregen.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar mocht hij eventueel een technische functie krijgen is dat tweede belangrijker dan hoe een grote voetballer het wel of niet was.
Het ging meen ik over het achterland aan jeugdvoetbal in Zuidoost, Cruijff zei zoiets dat hij juist in de RVC zat om die banden aan te halen, dat vond hij racistisch.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het ging wel wat verder dan dat. Het ging ook over racistische uitlatingen binnen de RvC vergaderingen waarvan later zou zijn uitgelekt dat hij daar mee op Cruijff doelde.
Maar goed, dat is van vroeger. In het nu kan ik oud-spelers als Seedorf en Davids echt niet serieus nemen als aanvullingen op een technische staf.
Ed geeft dan ook niet de indruk enige vorm van intelligentie te bezitten. Dat zit bij Seedorf wel wat beter, althans dat is mijn indruk.quote:Op donderdag 1 december 2022 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ging meen ik over het achterland aan jeugdvoetbal in Zuidoost, Cruijff zei zoiets dat hij juist in de RVC zat om die banden aan te halen, dat vond hij racistisch.
Ed was dan ook de enige in de raad van commissarissen die zichzelf raad van commissaris noemde.
Behalve z'n huidskleur is er toch sowieso geen enkel argument om Davids iets anders te laten doen dan de parkeerplaats laten vegen of zo.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij zat daar zogenaamd omdat hij zwart was. Eerlijk gezegd geloof ik dat ook wel, bij Oranje ook trouwens.
quote:Op donderdag 1 december 2022 14:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Behalve z'n huidskleur is er toch sowieso geen enkel argument om Davids iets anders te laten doen dan de parkeerplaats laten vegen of zo.
Ja en de rest van de tijd waren het korte invalbeurtenquote:Op woensdag 30 november 2022 15:58 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ten Hag stelde hem wel op in het middenveld. 1 keer in de spits geprobeerd en dat duurde 10 minuten.
Zonder 11 internationals.quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
Klaar nu
Als je al niet van blackburn kan winnen
Weg met schreuder
Tegen een team dat niet in de hoogste league speelt.quote:
Blijkbaar wel ja.quote:Op zaterdag 3 december 2022 14:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, Pasveer, Blind en Klaassen mis je echt.
Zelfs in die liek betalen ze veel meer aan salarissen dan hierquote:Op zaterdag 3 december 2022 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegen een team dat niet in de hoogste league speelt.
En met spelers zat die er normaal ook staan.
Altijd lastige situaties, maar je moet iets als club. Je kan niet tig jaar investeren in spelers die daarna gratis de deur uitlopen (en erger nog: die je daarna moet terugkopen).quote:Op maandag 5 december 2022 13:23 schreef tong80 het volgende:
Waar afgelopen week vrijwel de volledige selectie van Jong Ajax mee mocht op trainingskamp met de eerste selectie naar Marbella, bleef Sontje Hansen achter in Nederland. De twintigjarige aanvaller, die dit seizoen bij Jong Ajax tot op heden goed was voor vier goals en drie assists, werd voor even de wacht aangezegd. Reden is dat hij nog altijd niet zijn handtekening heeft gezet onder een nieuw contract. Al ruim een half jaar is de clubleiding van Ajax in de weer met het management van Hansen om tot een akkoord te komen.
Boekhouding voor verenigingen - Nr. 1 boekhoudsoftware van NL
'Wij vinden dat hij moet bijtekenen bij Ajax', schetste trainer Alfred Schreuder afgelopen week de situatie rond de aanvaller, die in de nadrukkelijke belangstelling staat van meerdere Eredivisie-clubs. 'Daar is ook de keuze op gemaakt om hem niet mee te nemen. De club moet leidend zijn, niet de spelers. Dat is ook de les die in de voorbije jaren is geleerd met aflopende contracten van talenten. Ik vind het overigens ook onbegrijpelijk dat het bij jonge talenten, die nog alles moeten laten zien in het eerste elftal, zo lang duurt voordat je een nieuw contract bij Ajax tekent.'
Ajax wil door een hardere opstelling afrekenen met het recente verleden, waarin talenten na een lang, maar tevergeefs onderhandelingstraject de club transfervrij verlieten. Het beste voorbeeld was Brian Brobbey, die anderhalf jaar geleden transfervrij naar RB Leipzig vertrok, om vervolgens afgelopen zomer voor ruim zestien miljoen euro te moeten worden teruggehaald. Om dit soort situaties in de toekomst tegen te gaan, wil Ajax al eerder in het seizoen ingrijpen.
Kaplan
Overigens lieten in Marbella tijdens het trainingskamp meerdere jonge talenten zichzelf op een positieve manier zien. Een van hen is Ahmetcan Kaplan. De negentienjarige Turkse verdediger kwam afgelopen zomer voor 9,5 miljoen euro over van Trabzonspor, maar moest door een knieblessure in de eerste seizoenshelft lange tijd toekijken. Inmiddels is de linksbenige centrale verdediger weer helemaal fit.
'Kaplan is een complete speler, heeft veel talent', zegt Schreuder. 'Hij kan, zoals vandaag in de partijspelen ook goed te zien is, de opbouw goed verzorgen, heeft een goede inspeelpass, maar is ook een goede kopper, zowel verdedigend als aanvallend. Nu hij weer fit is en maximaal belast kan worden, kan hij stappen gaan maken.'
https://www.msn.com/nl-nl(...)441cbce1a113dbea4e3c
WIJ BEPALEN, EN NIEMAND ANDERS, JA??!??!quote:Op dinsdag 6 december 2022 07:06 schreef manny het volgende:
'Wij vinden dat hij moet bijtekenen bij Ajax', schetste trainer Alfred Schreuder afgelopen week de situatie rond de aanvaller, die in de nadrukkelijke belangstelling staat van meerdere Eredivisie-clubs. 'Daar is ook de keuze op gemaakt om hem niet mee te nemen. De club moet leidend zijn, niet de spelers. Dat is ook de les die in de voorbije jaren is geleerd met aflopende contracten van talenten. Ik vind het overigens ook onbegrijpelijk dat het bij jonge talenten, die nog alles moeten laten zien in het eerste elftal, zo lang duurt voordat je een nieuw contract bij Ajax tekent.'
[..]
Altijd lastige situaties, maar je moet iets als club. Je kan niet tig jaar investeren in spelers die daarna gratis de deur uitlopen (en erger nog: die je daarna moet terugkopen).
Dat zegt die niet maar vooruit. Snap dat Schreuder niet populair is maar hij heeft een goed punt.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
WIJ BEPALEN, EN NIEMAND ANDERS, JA??!??!
Wat een naiëf geouwehoer weer van Fredje. Je kunt spelers niet aan de ketting leggen. Deal with it en zorg dat je opleiding op niveau is, accepteer dat bepaalde jongens voor het geld (of een Eredivisie-voetbal) kiezen en man up. Krijg plantagehoudervibes bij dit soort teksten.
Omdat Alfred zegt hoe het beleid van Ajax (en dus niet van hem) momenteel is omdat ze door schade wijs zijn geworden met oa Brobbey is het opeens weer naief en zijn schuld. Hansen kan doen wat hij goed acht maar dat moet Ajax toch ook doen en plantagehoudervibes, doe normaal man.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
WIJ BEPALEN, EN NIEMAND ANDERS, JA??!??!
Wat een naiëf geouwehoer weer van Fredje. Je kunt spelers niet aan de ketting leggen. Deal with it en zorg dat je opleiding op niveau is, accepteer dat bepaalde jongens voor het geld (of een Eredivisie-voetbal) kiezen en man up. Krijg plantagehoudervibes bij dit soort teksten.
De club is leidend, niet de speler. Tja, ik vind dat oud denken en doen alsof de speler god op z'n blote knietjes mag bedanken voor het feit dat ie onder contract staat. En in geval Brobbey vond ik ook dat Ajax niets te verwijten was.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat Alfred zegt hoe het beleid van Ajax (en dus niet van hem) momenteel is omdat ze door schade wijs zijn geworden met oa Brobbey is het opeens weer naief en zijn schuld. Hansen kan doen wat hij goed acht maar dat moet Ajax toch ook doen en plantagehoudervibes, doe normaal man.
Je krijgt natuurlijk nog wel je opleidingsvergoeding...quote:Op dinsdag 6 december 2022 07:06 schreef manny het volgende:
[..]
Altijd lastige situaties, maar je moet iets als club. Je kan niet tig jaar investeren in spelers die daarna gratis de deur uitlopen (en erger nog: die je daarna moet terugkopen).
Lekker belangrijk met een sterk gehavend Ajax met voornamelijk jong spelers.quote:
Oud denken, wat is dat? Natuurlijk is de club leidend, verder trek je conclusies die je niet kan trekken want je weet niet wat de salariseisen van Hansen zijn.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De club is leidend, niet de speler. Tja, ik vind dat oud denken en doen alsof de speler god op z'n blote knietjes mag bedanken voor het feit dat ie onder contract staat. En in geval Brobbey vond ik ook dat Ajax niets te verwijten was.
"Wij vinden dat hij moet"
Oud denken is alleen vanuit de club redeneren. Daarbij: c'est le ton qu'il fait la musique. Je kunt het ook gewoon normaal verwoorden. "We zijn er met Sontje nog niet uit voor wat betreft zijn contractverlenging. Daar doen we op dit moment alles aan. In lijn met ons beleid stellen we hem tot we overeenstemming hebben bereikt niet op." Zelfde boodschap, maar op een veel gelijkwaardiger manier. Spelers zijn geen middelen, maar mensen.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oud denken, wat is dat? Natuurlijk is de club leidend, verder trek je conclusies die je niet kan trekken want je weet niet wat de salariseisen van Hansen zijn.
Er staan wel wat meer talenten onder contract dan Hansen, dus je moet wel een bepaalde lijn aanhouden qua salaris etc.
0-3quote:
Je zoekt spijkers op laag water, prima dat je Schreuder een eikel vindt, ik ben zelf ook nog niet overtuigd maar dit is gewoon zoeken naar iets wat je niet zint en dan vind je altijd wel wat.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oud denken is alleen vanuit de club redeneren. Daarbij: c'est le ton qu'il fait la musique. Je kunt het ook gewoon normaal verwoorden. "We zijn er met Sontje nog niet uit voor wat betreft zijn contractverlenging. Daar doen we op dit moment alles aan. In lijn met ons beleid stellen we hem tot we overeenstemming hebben bereikt niet op." Zelfde boodschap, maar op een veel gelijkwaardiger manier. Spelers zijn geen middelen, maar mensen.
quote:
Ik had geen makkelijke wedstrijd verwacht.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die opstelling is nog best redelijk, pijnlijk om 0-3 achter te komen tegen Volendam.
Ja, of je leest niet wat ik schrijf.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zoekt spijkers op laag water, prima dat je Schreuder een eikel vindt, ik ben zelf ook nog niet overtuigd maar dit is gewoon zoeken naar iets wat je niet zint en dan vind je altijd wel wat.
Dit was volgens mij gewoon de 'beste' opstelling die we konden maken zonder onze wk gangers jaquote:Op woensdag 7 december 2022 13:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die opstelling is nog best redelijk, pijnlijk om 0-3 achter te komen tegen Volendam.
Dat je de trainer zaken aanrekent die je hem niet aan kan rekenen, er valt zat op hem aan te merken maar dit was gewoon makkelijk willen scoren.quote:Op woensdag 7 december 2022 13:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, of je leest niet wat ik schrijf.
quote:Op woensdag 7 december 2022 14:02 schreef tong80 het volgende:
Het is even afkicken na zeventien dagen non-stop WK-voetbal dat er twee rustdagen zijn ingepland, maar gelukkig rolt de bal altijd wel ergens op deze aardbol. Vandaag speelde Ajax een spectaculair oefenduel tegen FC Volendam, dat uiteindelijk in 4-4 eindigde.
Ajax had het kalenderjaar 2022 in de eredivisie al zeer beroerd afgesloten door drie wedstrijden op rij niet te winnen. Zaterdag verloor het ook nog eens een oefenwedstrijd van Blackburn Rovers en ook vanmiddag begon Ajax dramatisch. Hoewel diverse grote namen als Brian Brobbey, Deveyne Rensch en Calvin Bassey in de basis begonnen, keek Ajax al snel tegen een ruime achterstand aan.
Voor rust had Gaetano Oristanio de score al geopend en na rust zetten Joey Antonioli en Brian Plat Volendam zelfs op 0-3. In een tijdsbestek van een kwartier boog Ajax de achterstand echter om naar een 4-3 voorsprong. Eerst liep invaller Jorrel Hato een corner binnen en vervolgens werd Francisco Conceição vrijgespeeld door Brobbey en schoot hij raak in de verre hoek.
Vervolgens tikte Brobbey voor leeg doel de 3-3 binnen en maakte Conceição met een kopbal onderkant lat zijn tweede van de middag. Een kwartier voor tijd maakte ook Antonioli zijn tweede treffer, waardoor het er lang op leek dat de wedstrijd zou eindigen in een gelijkspel. Brobbey voorkwam echter een minuut voor tijd dat Ajax voor de vijfde keer op rij niet zou winnen door de 5-4 te maken.
https://www.ad.nl/nederla(...)c-volendam~aecbb4df/
Beelden in de link
Ik heb het niet gezien maar het scheen weer open gelegen te hebben bij een paar tegenaanvallen en dat is toch wel iets wat je moet verhelpen, ook al zijn het dan niet allemaal basisspelers.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:24 schreef Scrummie het volgende:
Zou niet teveel conclusies verbinden aan twee oefenpotjes hoor. Kom op, dit komt nog wel goed.
Eensquote:Op woensdag 7 december 2022 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar het scheen weer open gelegen te hebben bij een paar tegenaanvallen en dat is toch wel iets wat je moet verhelpen, ook al zijn het dan niet allemaal basisspelers.
Dit dus, je speelt met een deel van je A-verdediging en krijgt er 4 tegen tegen fucking Volendam.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:06 schreef dimmak het volgende:
Ik heb zo geen zin in 2e seizoenshelft.
Heeft niet met wakker worden te maken, ze zullen heus wel inzien dat het een absolute blunder was om niet Slot te halen maar voor Schreuder te kiezen afgelopen zomer. Alleen dit pad ben je nu eenmaal ingeslagen, een realistisch alternatief pad is niet voorhanden.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, je speelt met een deel van je A-verdediging en krijgt er 4 tegen tegen fucking Volendam.
Maar goed, blijkbaar moeten we eerst eind januari afgemaakt worden in De Kuip en op een punt of 6 van Feyenoord en PSV staan voordat ze wakker worden.
Hij mag ook nog aankopen doen. Dit gaat helemaal foutquote:Op woensdag 7 december 2022 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
#FreeConceicao #FreeOcampos
Eruit met Schreuder. Het is nog meer open huis dan onder Peter Bosz.
Dat vraag ik me echt af, voorlopig denken ze dat hij het allemaal nog op de rit krijgt.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heeft niet met wakker worden te maken, ze zullen heus wel inzien dat het een absolute blunder was om niet Slot te halen maar voor Schreuder te kiezen afgelopen zomer. Alleen dit pad ben je nu eenmaal ingeslagen, een realistisch alternatief pad is niet voorhanden.
Je zou bijna denken dat die het gewoon niet in zijn vingers heeft.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Je zou eigenlijk verwachten dat de spelers die hij nu tot zijn beschikking heeft uit zijn hand zouden moeten eten want of door 'm gekocht, jong en gretig... de ervaren internationals die hem wellicht al minder pruimen zijn er nog niet eens bij
Het vreemde is dan weer dat ie bij Brugge volgens mij helemaal niet zoveel goals tegen kreeg...quote:Op woensdag 7 december 2022 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat die het gewoon niet in zijn vingers heeft.
En ondanks een inhaalrace en kampioenschap, waren ze totaal niet rouwig dat die ging en werd die veracht omdat die Frank de Boer-voetbal speelde. Bij Twente waren ze er ook snel klaar mee en bij Hoffenheim werd die gewoon ontslagen (''conflict'')quote:Op woensdag 7 december 2022 19:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het vreemde is dan weer dat ie bij Brugge volgens mij helemaal niet zoveel goals tegen kreeg...
Wij zijn er waarschijnlijk eind januari wel vanaf, alleen is je seizoen dan al volledig naar de klotequote:Op woensdag 7 december 2022 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En ondanks een inhaalrace en kampioenschap, waren ze totaal niet rouwig dat die ging en werd die veracht omdat die Frank de Boer-voetbal speelde. Bij Twente waren ze er ook snel klaar mee en bij Hoffenheim werd die gewoon ontslagen (''conflict'')
Gezien het ontwijkende gedrag van Sar en sowieso de redelijke stuurloosheid van de hele club vrees ik pas in maart . En ja dan is het seizoen al verrot en tot dan zullen er wel meer dingen gelekt worden .quote:Op woensdag 7 december 2022 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij zijn er waarschijnlijk eind januari wel vanaf, alleen is je seizoen dan al volledig naar de klote
Veel te laat voor de landstitel. Zonde wel.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij zijn er waarschijnlijk eind januari wel vanaf, alleen is je seizoen dan al volledig naar de klote
Je mag nog hopen dat je plek 2 pakt, want een jaar geen CL zou helemaal verrot zijn qua begroting, dan doe je meteen weer een enorme jas uit.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Veel te laat voor de landstitel. Zonde wel.
Dit worden Martin Jol-aankopen. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij mag ook nog aankopen doen. Dit gaat helemaal fout
Laten de situatie zonder duidelijkheid over de TD ook al ruim een jaar bestaan. Nee, daadkrachtig is meneer Edwin / De directie niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vraag ik me echt af, voorlopig denken ze dat hij het allemaal nog op de rit krijgt.
Is dit recent nog ergens gezegd? Want dat las ik wat weken terug maar gelukkig bleef het rustig. Moeten zeker spelers bij, maar niet uit de koker van Schreuder. Dus dan liever even geen aankopen en dan over paar weken een nieuwe trainer en niet met nog meer verspilde miljoenen en dure mislukkelingen onder contract.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij mag ook nog aankopen doen. Dit gaat helemaal fout
Er was natuurlijk best een beetje paniek van de zomer en even los van Schreuder vraag ik me af of Overmars het in die omstandigheden veel beter had gedaan, uiteindelijk goed dat Ocampos niet door is gegaan al had hij bij koop waarschijnlijk wel gespeeld.quote:Op donderdag 8 december 2022 09:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dit recent nog ergens gezegd? Want dat las ik wat weken terug maar gelukkig bleef het rustig. Moeten zeker spelers bij, maar niet uit de koker van Schreuder. Dus dan liever even geen aankopen en dan over paar weken een nieuwe trainer en niet met nog meer verspilde miljoenen en dure mislukkelingen onder contract.
Brugge stond iets van 4e toen hij aantrad en nu staan ze weer zoiets. Hij heeft ze daar kampioen gemaakt.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En ondanks een inhaalrace en kampioenschap, waren ze totaal niet rouwig dat die ging en werd die veracht omdat die Frank de Boer-voetbal speelde. Bij Twente waren ze er ook snel klaar mee en bij Hoffenheim werd die gewoon ontslagen (''conflict'')
Bassey kwam uit zijn koker geloof ik en dat vond iedereen de nieuwe martinez die voor 100 miljoen naar de prem zou gaan. Het kan verkeren hequote:Op donderdag 8 december 2022 09:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dit recent nog ergens gezegd? Want dat las ik wat weken terug maar gelukkig bleef het rustig. Moeten zeker spelers bij, maar niet uit de koker van Schreuder. Dus dan liever even geen aankopen en dan over paar weken een nieuwe trainer en niet met nog meer verspilde miljoenen en dure mislukkelingen onder contract.
Nouja ik zie hem als een soort Davidson Sanchez. Kan best nog wat worden met een goede speler naast hem. En dan bedoel ik niet dat Timber niet goed is. Maar het is geen speler die een mede centrale verdediger bij de hand kan nemen. En het is ook geen passer (wel een leuke dribbel om in te dribbelen). Dus die twee centraal achterin tegen ploegen die druk zetten gaat ook de komende maanden weer voor problemen zorgen.quote:Op donderdag 8 december 2022 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bassey kwam uit zijn koker geloof ik en dat vond iedereen de nieuwe martinez die voor 100 miljoen naar de prem zou gaan. Het kan verkeren he
Eens hoor, Timber mist Martinez ook want aardig verdedigen is niet hetzelfde als leiding geven aan een verdediging en dat wordt nu wel van hem gevraagd.quote:Op donderdag 8 december 2022 15:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nouja ik zie hem als een soort Davidson Sanchez. Kan best nog wat worden met een goede speler naast hem. En dan bedoel ik niet dat Timber niet goed is. Maar het is geen speler die een mede centrale verdediger bij de hand kan nemen. En het is ook geen passer (wel een leuke dribbel om in te dribbelen). Dus die twee centraal achterin tegen ploegen die druk zetten gaat ook de komende maanden weer voor problemen zorgen.
Welke geweldenaar gaat hem daar uit de basis houden dan?quote:Op vrijdag 9 december 2022 02:38 schreef freaky40 het volgende:
Ziyech trekt een lange neus en zegt helemaal niets in Amsterdam...deal met Milaan bijna rond, dat zal dan januari pas officieel rond komen natuurlijk. Lekker op het bankje weer...lekker man...
Ik denk dat ze met die Kaplan de opvolger voor Timber al in huis denken te hebben. Wellicht staat die jongen er na de winterstop al wel in, al heb je dan een rechtsbenig centraal duo.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er was natuurlijk best een beetje paniek van de zomer en even los van Schreuder vraag ik me af of Overmars het in die omstandigheden veel beter had gedaan, uiteindelijk goed dat Ocampos niet door is gegaan al had hij bij koop waarschijnlijk wel gespeeld.
Een vervanger van Alvarez en Timber lijken me wel nodig want die vertrekken op z'n laatst komende zomer.
Die Kaplan is links maar schijnt redelijk tweebenig te zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met die Kaplan de opvolger voor Timber al in huis denken te hebben. Wellicht staat die jongen er na de winterstop al wel in, al heb je dan een rechtsbenig centraal duo.
Wie is ze?quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:55 schreef Mani89 het volgende:
Willen ze toevallig niet ook nog Klaassen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |