Ze zei net zelf ook al dat ze bij het verstoppen betrokken was.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Silves postte het vanmorgen ook al![]()
Mooi dat het wederom bevestigd wordt
Ze was er als de kippen bij .. om djedi te waarschuwenquote:Op dinsdag 22 november 2022 14:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kun je het haar kwalijk nemen, ze wist niks van dat schrijven.
In de CoS was het Kim Kapper en Kim Defensie .. KimK en KimD.quote:
apfelkompott?quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:19 schreef puzziepie het volgende:
Kim W zat ook in het complot van vannacht
Hij zou op zoek moeten gaan naar zijn groene jas!quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:26 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja.. nog 20 uur diepzinnig voor je uit staren.. lastig lastig..
[ afbeelding ]
Nou...ik denk dat hij zich aan het bezinnen is om toch te blijven hier...quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:26 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja.. nog 20 uur diepzinnig voor je uit staren.. lastig lastig..
[ afbeelding ]
Voor de 100 ste keerquote:Op dinsdag 22 november 2022 14:24 schreef mootie het volgende:
Maar wat ik wel vind, zo’n groot ding, als een boete en gele kaart voor schrijven op de muur, moet echt wel even in een centraal worden besproken, zodat je zeker weet dat iedereen op de hoogte is.
Je kan het best brullen als de groep in een ruimte is, maar dan heb je geen flauw idee of je de aandacht hebt.
Als Dzjedie blijft slijmen ja...quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou...ik denk dat hij zich aan het bezinnen is om toch te blijven hier...
Esther?quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor de 100 ste keer
Het is gezegd
Ook met de laatste opdracht
Dat mensen het dan niet horen
Is het probleem van die mensen
Daarom zeg ik dus, doe dat in een centraal, waar iedereen de focus heeft op wat je zegt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor de 100 ste keer
Het is gezegd
Ook met de laatste opdracht
Dat mensen het dan niet horen
Is het probleem van die mensen
101ste keer ,met de opdracht is het gemeld.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus, doe dat in een centraal, waar iedereen de focus heeft op wat je zegt.
Het schreeuwen door de loods heeft geen zin, als iemand druk in gesprek is, gefocussed met iets bezig is, dan mis je veel.
Voor de monkeybar challenge is het gemeldquote:Op dinsdag 22 november 2022 14:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus, doe dat in een centraal, waar iedereen de focus heeft op wat je zegt.
Het schreeuwen door de loods heeft geen zin, als iemand druk in gesprek is, gefocussed met iets bezig is, dan mis je veel.
Lama, ik kan blijkbaar niet duidelijk maken wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
101ste keer ,met de opdracht is het gemeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |