Enorm bedankt voor al je inzet!quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:11 schreef Benny het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga jullie verlaten. Het was gezellig!
MED / Benny verlaat na bijna 13 jaar de crew
Blij dat jij er ook zo over denkt, ik kreeg een waarschuwing van @Dotteke dat ik iemand een fijne werkdag wenste. maar smorgens iedereen goedemorgen wensen doet ze zelf wel elke dag aan mee, er zijn inderdaad geen duidelijke regels over, maar zoals Ireth al zegt, na een paar seconden zijn we weer ontop en is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ben het eens met wat je zegt. Keyword in deze is simpelweg: houd het offtopic gaan beperkt. Het is niet verboden, maar houd het beperkt.
Geldt voor tweets, doegjes en dagjes én andere vormen van offtopic zijn. Hoeft niet moeilijk te zijn. En volgens mij corrigeren we allemaal elkaar daarin prima. Gaat snel genoeg weer over de streams.
Het ging niet aan jou alleen, maar aan een hele rits aan berichtenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Blij dat jij er ook zo over denkt, ik kreeg een waarschuwing van @:Dotteke dat ik iemand een fijne werkdag wenste. maar smorgens iedereen goedemorgen wensen doet ze zelf wel elke dag aan mee, er zijn inderdaad geen duidelijke regels over, maar zoals Ireth al zegt, na een paar seconden zijn we weer ontop en is er niets aan de hand.
oke, dus nog geen duidelijkheid, wel goedemorgen, en slaap lekker maar geen fijne werkdag of werkze als iemand zich afmeld voor een hele dag , lekker onduidelijk met je eigen regels.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ging niet aan jou alleen, maar aan een hele rits aan berichten
En dat waarschuwen blijf ik doen als ik vind dat het te gek wordt.
Niets onduidelijk aan, niets geen eigen regelsquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
oke, dus nog geen duidelijkheid, wel goedemorgen, en slaap lekker maar geen fijne werkdag of werkze als iemand zich afmeld voor een hele dag , lekker onduidelijk met je eigen regels.
persoonlijk vrij kinderachtig want in de ochtend zegt ook iedereen goedemorgen inclusief Dottekequote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Zoals ik al schreef is het niet mijn bedoeling om er een hele discussie erover te ontketenen, dan wel zelf te voeren.
Wellicht dat we kunnen afspreken dat we het gewoon bij een like laten?
Zo is het dan ook gelijk duidelijk.
Ja bij "n post, maar ik ga niet iedereen die goedemorgen zegt met een goedemorgen terug begroeten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
persoonlijk vrij kinderachtig want in de ochtend zegt ook iedereen goedemorgen inclusief Dotteke
Oh jeequote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij "n post, maar ik ga niet iedereen die goedemorgen zegt met een goedemorgen terug begroeten.
prima, ik zal iedere post melding maken die het nu nog doet, heb je ook wat te doen, jammer dat we het niet een beetje menselijk kunnen houden, dus geen werkze meer , geen slaap lekker meer en geen goede morgen meer , het is duidelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij "n post, maar ik ga niet iedereen die goedemorgen zegt met een goedemorgen terug begroeten.
Maar dat is toch ook primaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:47 schreef suzi1 het volgende:
ik wens wel wtr of een like. net waar ik zin in heb hoor
klein groepje, groot plezier. nogmaals niemand van ons heeft er last van
ene keer wel en dat is iemand die je verder nooit in bb ziet
mij niet tr riri!! <3
nee dat zou ik ook niet erg vinden, verwijder maar lekker achter mn kont, haal de zwiffer er maar door, maar waarschuwingen in prive of in de topic, nee dat gaat te verquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook primagewoon posten zoals je zin hebt.
En als dat soms een beetje te ver offtopic gaat worden er wat posts weg gehaald. Zo erg is dat toch ook weer niet?
Ik vind het erg overdreven allemaal. Een mod zegt een keer dat het over de streams moet gaan....daar is het topic wel een beetje voor bedoeld.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee dat zou ik ook niet erg vinden, verwijder maar lekker achter mn kont, haal de zwiffer er maar door, maar waarschuwingen in prive of in de topic, nee dat gaat te ver
Ik begrijp wat je bedoelt, maar als posts verwijderd worden krijgen we daar ook commentaar op, dus heb ik deze keer voor knippen gekozen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:26 schreef Ireth het volgende:
Dat users langs allemaal dag en doei moeten scrollen is vervelend,maar nu staat de cos vol met -knip-
Haal dan gewoon die berichten helemaal weg??
Ja snap ik, 1 of 2x knip oke,maar het zijn er nu welheul erg veel geworden qua cos vervuiling. Commentaar krijg je toch wel, of op het een of op het ander.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar als posts verwijderd worden krijgen we daar ook commentaar op, dus heb ik deze keer voor knippen gekozen.
Ik heb er nu een paar verwijderdquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja snap ik, 1 of 2x knip oke,maar het zijn er nu welheul erg veel geworden qua cos vervuiling. Commentaar krijg je toch wel, of op het een of op het ander.
Misschien moet de oorzaak daarvan dan ook eens harder aangepakt worden? Heb het idee dat fluwelen handschoenen en lief vragen totaal niet meer helptquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er nu een paar verwijderden als users het meer over de streams hebben en niet op elkaar vitten hoeft er helemaal niet geknipt of verwijderd te worden.
users kunnen tr-en ipv andere users aan te spreken.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien moet de oorzaak daarvan dan ook eens harder aangepakt worden? Heb het idee dat fluwelen handschoenen en lief vragen totaal niet meer helpt
I know, alleen wat gebeurt er dan? Dan wordt het verwijderd, een foei geroepen en 4 uur later is er weer wat?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
users kunnen tr-en ipv andere users aan te spreken.
... staat er nog steeds. De oorzaak van alle -knip- berichten...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:48 schreef mario390 het volgende:
zo en onziiiiiiiiin
julie zallen beter geld vor zieke kinderen geven maar niet
vor deze lauzejong
Als er een tr wordt gezet zien users niet altijd wat ermee gedaan wordt, maar tr's zijn zeker nuttig voor de moderators.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
I know, alleen wat gebeurt er dan? Dan wordt het verwijderd, een foei geroepen en 4 uur later is er weer wat?
Ik TR me de pleuris? En heb heel veel geduld met [noem geen naam] maar eens is dat ook op...
Voelt soms best oneerlijk naar de users...
(Maar waar bemoei ik me ook weer mee, ik ga boodschappen doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |