Ik ben het eens met wat je zegt. Keyword in deze is simpelweg: houd het offtopic gaan beperkt. Het is niet verboden, maar houd het beperkt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Met het risico een hele de discussie aan te slingeren.(wat niet mijn bedoeling is) Maar ik merk ewat irritatie bij mijzelf bij op, dus schrijf het toch even van me af.
Het posten in de COS over het naar werk gaan oid. hoort er naar mijn idee een beetje bij.
Dat daar dan reacties op komen ook.
Ik begrijp dat het misschien voor iemand die terug aan het lezen vervelen is een aantal posts door te moeten scrollen, maar zo veel werk is dat nu ook weer niet.. Het gaat vaak ook direct weer terug naar de streams. Ik zie het probleem niet zo.
Wat ik er ook mee wil zeggen is dat als het dan een ding is, dat er misschien duidelijk over moeten worden geschept, want nu is het een vraagteken naar mijn idee.
Ondanks dat we in het verleden wel eens een meningsverschil hebben gehad, wil ik je toch succes wensen met het geen je gaat doen na je moderatie. Bedankt Benny voor je moderatiequote:Op donderdag 2 februari 2023 21:11 schreef Benny het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga jullie verlaten. Het was gezellig!
MED / Benny verlaat na bijna 13 jaar de crew
Ah joh, die meningsverschillen stelden niks voor. Als je allemaal hetzelfde denkt is zeiken op #woke ook niet meer toegestaan.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ondanks dat we in het verleden wel eens een meningsverschil hebben gehad, wil ik je toch succes wensen met het geen je gaat doen na je moderatie. Bedankt Benny voor je moderatie
Enorm bedankt voor al je inzet!quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:11 schreef Benny het volgende:
Jongens en meisjes, ik ga jullie verlaten. Het was gezellig!
MED / Benny verlaat na bijna 13 jaar de crew
Blij dat jij er ook zo over denkt, ik kreeg een waarschuwing van @Dotteke dat ik iemand een fijne werkdag wenste. maar smorgens iedereen goedemorgen wensen doet ze zelf wel elke dag aan mee, er zijn inderdaad geen duidelijke regels over, maar zoals Ireth al zegt, na een paar seconden zijn we weer ontop en is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ben het eens met wat je zegt. Keyword in deze is simpelweg: houd het offtopic gaan beperkt. Het is niet verboden, maar houd het beperkt.
Geldt voor tweets, doegjes en dagjes én andere vormen van offtopic zijn. Hoeft niet moeilijk te zijn. En volgens mij corrigeren we allemaal elkaar daarin prima. Gaat snel genoeg weer over de streams.
Het ging niet aan jou alleen, maar aan een hele rits aan berichtenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Blij dat jij er ook zo over denkt, ik kreeg een waarschuwing van @:Dotteke dat ik iemand een fijne werkdag wenste. maar smorgens iedereen goedemorgen wensen doet ze zelf wel elke dag aan mee, er zijn inderdaad geen duidelijke regels over, maar zoals Ireth al zegt, na een paar seconden zijn we weer ontop en is er niets aan de hand.
oke, dus nog geen duidelijkheid, wel goedemorgen, en slaap lekker maar geen fijne werkdag of werkze als iemand zich afmeld voor een hele dag , lekker onduidelijk met je eigen regels.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ging niet aan jou alleen, maar aan een hele rits aan berichten
En dat waarschuwen blijf ik doen als ik vind dat het te gek wordt.
Niets onduidelijk aan, niets geen eigen regelsquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
oke, dus nog geen duidelijkheid, wel goedemorgen, en slaap lekker maar geen fijne werkdag of werkze als iemand zich afmeld voor een hele dag , lekker onduidelijk met je eigen regels.
persoonlijk vrij kinderachtig want in de ochtend zegt ook iedereen goedemorgen inclusief Dottekequote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Zoals ik al schreef is het niet mijn bedoeling om er een hele discussie erover te ontketenen, dan wel zelf te voeren.
Wellicht dat we kunnen afspreken dat we het gewoon bij een like laten?
Zo is het dan ook gelijk duidelijk.
Ja bij "n post, maar ik ga niet iedereen die goedemorgen zegt met een goedemorgen terug begroeten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
persoonlijk vrij kinderachtig want in de ochtend zegt ook iedereen goedemorgen inclusief Dotteke
Oh jeequote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij "n post, maar ik ga niet iedereen die goedemorgen zegt met een goedemorgen terug begroeten.
prima, ik zal iedere post melding maken die het nu nog doet, heb je ook wat te doen, jammer dat we het niet een beetje menselijk kunnen houden, dus geen werkze meer , geen slaap lekker meer en geen goede morgen meer , het is duidelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij "n post, maar ik ga niet iedereen die goedemorgen zegt met een goedemorgen terug begroeten.
Maar dat is toch ook primaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:47 schreef suzi1 het volgende:
ik wens wel wtr of een like. net waar ik zin in heb hoor
klein groepje, groot plezier. nogmaals niemand van ons heeft er last van
ene keer wel en dat is iemand die je verder nooit in bb ziet
mij niet tr riri!! <3
nee dat zou ik ook niet erg vinden, verwijder maar lekker achter mn kont, haal de zwiffer er maar door, maar waarschuwingen in prive of in de topic, nee dat gaat te verquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook primagewoon posten zoals je zin hebt.
En als dat soms een beetje te ver offtopic gaat worden er wat posts weg gehaald. Zo erg is dat toch ook weer niet?
Ik vind het erg overdreven allemaal. Een mod zegt een keer dat het over de streams moet gaan....daar is het topic wel een beetje voor bedoeld.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee dat zou ik ook niet erg vinden, verwijder maar lekker achter mn kont, haal de zwiffer er maar door, maar waarschuwingen in prive of in de topic, nee dat gaat te ver
Ik begrijp wat je bedoelt, maar als posts verwijderd worden krijgen we daar ook commentaar op, dus heb ik deze keer voor knippen gekozen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:26 schreef Ireth het volgende:
Dat users langs allemaal dag en doei moeten scrollen is vervelend,maar nu staat de cos vol met -knip-
Haal dan gewoon die berichten helemaal weg??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |