Ja maar dan denken hier misschien mensen dat het echt is, er lezen ook veel de streamverslagen die niet de cos meelezenquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
had ik vorig jaar gedaan. het haalde best veel sites
ja dat is dan weer kut hequote:Op woensdag 25 januari 2023 22:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja maar dan denken hier misschien mensen dat het echt is, er lezen ook veel de streamverslagen die niet de cos meelezen
quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja maar dan denken hier misschien mensen dat het echt is, er lezen ook veel de streamverslagen die niet de cos meelezen
@rinardoquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
Ja zou onder ieder sv een copyright kunnen zetten met je naam.
Op de foto’s zeker niet de naam van FOK! Zetten omdat ze geen eigendom van FOK! zijn.
Benny heeft de bronvermelding er wel bijgezet.
(bron bewonersfoto's: Wesley de Wit/EndemolShine)
Hier worden ook dingen van sociaal media of andere sites neer gezet. Dat is helaas het risico van het vak. Het is toch een teken dat je verslagen goed vinden anders pikken ze het niet
Gewoon blijven schrijven @:Rinardo iedereen leest ze graag.
@PS het mag dus gewoonquote:Op donderdag 26 januari 2023 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Rinardo
Ik had het dus fout, mijn excuus hiervoor.![]()
Ik heb het nagevraagd en dat LOGO van FOK! wat jij er op het gezet mag er dus wel op!
Dat teksten worden gebruikt door andere sites kan FOK! niets aan doen, je zou zelf contact met die site op kunnen nemen.
SV ?quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:53 schreef suzi1 het volgende:
het was geen SV hoor. dus maak jullie niet druk.
Mario had het over de bewoonsters. Jij hebt het tegen/overMario dus laat dat gewoon. Het is commentaar op de cos niet op users. En de berichten van Mario tegen jou heb ik ook verwijderdquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wanneer stop jij eens met jagen op mij @:Dott
pak de wolf
daar heeft iedereen last van
wat een sfeer , zo niet nodig
kloptquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario heeft het over de bewoonsters. Jij hebt het tegen/overMario dus laat dat gewoon. Het is commentaar op de cos niet op users.
Als mario het tegen de users heeft haal ik dat ook weg
De post naar hem wasquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
klopt
ik ben dat gegeil op vrouwen meer dan zat
en dat kan blijkbaar
de posting naar hem was :
warum muss es immer um das aussehen von frauen gehen
veel knip plezier.![]()
![]()
.
kloptquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De post naar hem was
de droog geiler uit alpenland in de cos
zo vermoeiend
gaat op de persoon,..quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:00 schreef Ireth het volgende:
Laat Mario gewoon eens met rust, spreek hem normaal aan als je iets te ver vind gaan of negeer hem/het gewoon. We weten hoe Mario is/post, tis niet de eerste COS waar we in zitten met hem.
Gewoon selectief lezen en dingen negeren. Dan heb je zelf plezier van het COSsen en das het belangrijkstequote:Op donderdag 26 januari 2023 22:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gaat op de persoon,..
makkelijk vegen...
als peitrukeend dt had gepost was er niks loos
blijf er maar weg van Ireth,.. beter ,rustiger
Helemaal te voorkomen is dat niet, maar je hebt gelijk dat het wel heel erg veel is en soms ook nergens over gaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:55 schreef Verida het volgende:
Het wordt haast COT , commentaar op Twitter ipv COS
hoe vaak er niet commentaar wordt geleverd over twitter en wat daar allemaal geschreven wordt....
sorryquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:55 schreef Verida het volgende:
Het wordt haast COT , commentaar op Twitter ipv COS
hoe vaak er niet commentaar wordt geleverd over twitter en wat daar allemaal geschreven wordt....
Ben ik niet met je eens. Als je bij het teruglezen door een hele hoeveelheid posts moet baggeren over wat mensen op twitter nu weer beweren, vind ik dat geen commentaar op de streams meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
sorrymaar soms zijn er mensen op twitter die net iets sneller een printscreen hebben gemaakt, wat dan aansluit op de streams.... en eigenlijk gaan de twitter berichten ook 80% over de streams dus is het nog steeds cos toch?
okequote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Als je bij het teruglezen door een hele hoeveelheid posts moet baggeren over wat mensen op twitter nu weer beweren, vind ik dat geen commentaar op de streams meer.
Ja hoor dat mag allemaalquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:10 schreef rinardo het volgende:
Misschien moeten de moderators even aangeven wat wel en niet mag, zodat het voor ons wat duidelijker is, ik wil namelijk niet iets doen wat niet mag.
Graag duidelijkheid @:Benny @:Dotteke
Mogen we tijdens spellen als het officiele bb twitter account twittert, dit plaatsen?
Mogen we printscreens en teksten van wat op dat moment op de streams zijn plaatsen?
Mogen we nieuwtjes die we zien op twitter over big brother plaatsen?
Wat mogen we niet plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |