In dit geval kreeg persoon 1 te horen dat hij moest ophouden met die mening geven van persoon 2 die ook nog mod is. Beetje scheef qua verhouding. Persoon 2 had persoon 1 niet mogen aanspreken op deze manier. Persoon 1 was ontopic dus met de reactie van persoon 2 ging het al mis. (Mijn mening..)quote:Op zondag 15 januari 2023 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij gaat het mis dat persoon 1 een mening zegt, daarna persoon 2 een eigen tegengestelde mening geeft, en er dan een ellenlange discussie ontstaat die alle kanten op gaat.
Persoon 1 mag z'n mening hebben en posten, persoon 2 mag een tegengestelde mening hebben en die posten. Neem deze beide gewoon er kennisgeving aan, en laat het daarbij.
Als er iemand moet worden aangesproken zijn daar Mods voor. Als je vind dat die iets moeten doen, kun je een TR zetten. In de CoS mensen gaan aanspreken werkt erg contra-effectief.
Of mensen gaan de gewone namen gebruiken. Veel makkelijker.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:56 schreef rinardo het volgende:
Misschien ben ik een muggenzifter, oke dan is dat maar zo.
Kan er een lijstje komen van de bijnamen die de fokkers gebruiken voor de bewoners?
Het is voor mij persoonlijk, door mijn eigen omstandigheden, niet te doen om bij te houden wie wie is, maar omdat ik BB heel leuk vind probeer ik het dus wel uit te vinden, wat mij daardoor dus weer veel vermoeidheid oplevert.
Misschien kan iemand een lijstje voor me maken, dan print ik die uit en leg hem naast de laptop.
Dat kan ik niet vragen, het zijn er echt heel veel die het doenquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Of mensen gaan de gewone namen gebruiken. Veel makkelijker.
Ja hoor, gedaanquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:08 schreef Monique___ het volgende:
Hoi ik heb een vraagje: ik heb net heeel snel een nieuw topic moeten openen (zaten midden in de nominatie die ze lieten zien). Ik heb toen snel snel een titel gemaakt. (waar we danny uitzwaaien #50)
Kan iemand die svp veranderen in: MichelA is een echte eindbaas!
Had die persoon niet te veel gedronkenquote:Op zondag 22 januari 2023 06:24 schreef Flori het volgende:
Er staat een kort sukje in de SV van afgelopen nacht wat er denk ik niet hoort![]()
Over o.a. Bart die teveel had gedronken etc.
Waarom plaats je er een watermerk van FOK! overheen? Die plaatjes zijn gewoon origine van Big Brother zelf, weet niet of de crew het wel zo tof vind dat je de naam FOK! gebruikt in gejatte plaatjes.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:16 schreef rinardo het volgende:
11.00
De nominaties zijn bekend, uitslag
rob IIIII
ilse IIIII
danny III
michelangelo II
charlotte II
ali I
dus Rob Ilse en Danny staan erop
[ link | afbeelding ]
I am so sorry, ik heb het veranderd.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:33 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarom plaats je er een watermerk van FOK! overheen? Die plaatjes zijn gewoon origine van Big Brother zelf, weet niet of de crew het wel zo tof vind dat je de naam FOK! gebruikt in gejatte plaatjes.
Bovendien zijn de beelden waar hier de screenshots van gemaakt worden van Endemol, dat die site er hun watermerk overheen plaatst is hun probleem, maar er een watermerk van FOK! bij plaatsen zou ik niet doen, zeker omdat je geen crewlid bent, je kunt wel de eigenaren van FOK! er mee in de problemen brengen.
Boeit mij niet hoor, maar is wel een rechtendingetje natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
I am so sorry, ik heb het veranderd.
Ze jatten steeds onze streamverslagen en fotos, @:Benny had deze fotos met de 3 bewoners in de cos gezet, en ik dacht voor ze weer met onze foto er vandoor gaan ......... het spijt me verschrikkelijk, en heb het veranderd in sterretjes
er is elk jaar wel iemand die commentaar heeft als je streamverslagen maakt, heb het wel gehad er meequote:Op woensdag 25 januari 2023 12:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Boeit mij niet hoor, maar is wel een rechtendingetje natuurlijk
het was trouwens geen watermerk, maar gewoon het woord Fok Forum, ik weet niet eens hoe het watermerk van Fok er uit zietquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze jatten steeds onze streamverslagen en fotos, @:Benny had deze fotos met de 3 bewoners in de cos gezet, en ik dacht voor ze weer met onze foto er vandoor gaan ......... het spijt me verschrikkelijk, en heb het veranderd in sterretjes
Liever dat iemand zegt wat wel en niet mag wat betreft fok logo gebruiken dan dat iedereen wat gaat roepen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Gewoon lekker blijven doen joh, ik vind ze wel zeer nuttig in elk geval.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
er is elk jaar wel iemand die commentaar heeft als je streamverslagen maakt, heb het wel gehad er mee
Eens, alleen echt copyright zou ik ook niet er bij zetten, aangezien je beelden gebruikt van Endemol(shine) Nu is de kans zeer klein dat ze daar moeilijk over doen, maar beter voorkomen dan genezen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
Ja zou onder ieder sv een copyright kunnen zetten met je naam.
Op de foto’s zeker niet de naam van FOK! Zetten omdat ze geen eigendom van FOK! zijn.
Benny heeft de bronvermelding er wel bijgezet.
(bron bewonersfoto's: Wesley de Wit/EndemolShine)
Hier worden ook dingen van sociaal media of andere sites neer gezet. Dat is helaas het risico van het vak. Het is toch een teken dat je verslagen goed vinden anders pikken ze het niet
Gewoon blijven schrijven @:Rinardo iedereen leest ze graag.
Je kan er inderdaad je naam bij schrijven, maar volgens mij kan © bij je artikel wel.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Eens, alleen echt copyright zou ik ook niet er bij zetten, aangezien je beelden gebruikt van Endemol(shine) Nu is de kans zeer klein dat ze daar moeilijk over doen, maar beter voorkomen dan genezen.
Maar gewoon je username, of wat voor initialen, afbeelding dan kan geen kwaad.
had ik vorig jaar gedaan. het haalde best veel sitesquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:46 schreef Hunter het volgende:
Je kan er ook stiekem fake news tussen zetten, kijken of ze het overnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |