Er stonden meerdere mensen op die foto, zie topicpointer Wat betreft foto’s plaatsenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:22 schreef Ireth het volgende:
Waarom is de foto die ik vanmiddag van Bart heb gepost in zijn eigen topic weg??
Vraag is beantwoord oplossing heb jezelf bedacht dus probeer opgelostquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:28 schreef Ireth het volgende:
Hier stel ik de vraag aan jou/jullie, in COS was het gewoon een opmerking met een vragende blik van mij erbij. Kan er ook niks aan doen dat je daar eerst antwoorde![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag is beantwoord oplossing heb jezelf bedacht dus probeer opgelost
Dat is commentaar op een user en Paul reageerde weer met een smileyquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat verwijderen van mijn berichten wordt ook steeds kinderachtiger.
Ik krijg een melding, dat Paul gereageerd heeft, maar wat mag ik niet lezen omdat alles weg is. Alleen omdat ik schrijf, dat onzin een deur verderop is .
Serieus?quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is commentaar op een user en Paul reageerde weer met een smiley
* Ireth belt Stichting Korrelatie....quote:Op woensdag 5 april 2023 15:56 schreef Dotteke het volgende:
Beste users
Aanstaande vrijdag zal BB2023 forum read only worden en uit de index verdwijnen. Bij een eventueel nieuw seizoen BB2024 gaat hij weer open.
Nogmaals dank aan allen die filmpjes en verslagen hebben gemaakt.
En natuurlijk aan alle users, thnx voor jullie bijdrage om in de COS te discussiėren over BB
We hopen jullie in een eventueel nieuw seizoen weer allemaal te zien.
Nogmaals dank allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |