Oke, gedaan.quote:
Ben al lang blij , dat er nog iemand is die schrijft, anders is het zo een Rinardo show , maar ja, ik wacht ook wel eens, en dan komt er niets en vind ik het zonde, dat de mensen die er altijd lezen niet up to date blijvenquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:39 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Haha, lekker laten staan! Ik zat al te kijken waar je post bleef. Dacht misschien ben je lunchen
Ik ben je er ook erg dankbaar voorquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ben al lang blij , dat er nog iemand is die schrijft, anders is het zo een Rinardo show , maar ja, ik wacht ook wel eens, en dan komt er niets en vind ik het zonde, dat de mensen die er altijd lezen niet up to date blijven
O dat je dat opvalt, ik kijk daar nooit naarquote:Op zondag 19 maart 2023 08:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vraag het even hier.
Ik zie cos 389 en 391.
Ben ik nog niet wakker? 390 zie ik niet. Volgens mij sluit het ook wel aan op elkaar. Ik weet niet of het uitmaakt?
Dank jequote:Op zondag 19 maart 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat je dat opvalt, ik kijk daar nooit naar![]()
Maar ik heb hem op 390 gezet.
Nee, maakt niet zoveel uit, behalve als je het gaat zoeken en het is er nietquote:Op zondag 19 maart 2023 08:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik moest teruglezen gisteravond en toen zag ik het al... Vandaar dat ik 390 zocht. Wist ook niet of het wat uitmaakte. Denk vraag het toch even.
Gedaanquote:Op maandag 20 maart 2023 11:55 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke kan je deze 3 topics even verwijderen, ik zat niet op te letten
rinardo in BB / [Streamverslagen] #2 Big Brother 2023
Daar is de cos niet voor. En over bannen wordt niet gesproken dat weet jij ook.quote:
Ja dus we mogen nooit iets zeggen en niks mag besproken worden. Dan heeft heel dit feedback topic toch ook geen zin meer? Of is dit alleen om complimentjes uit te delen?quote:Op maandag 20 maart 2023 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is de cos niet voor. En over bannen wordt niet gesproken dat weet jij ook.
quote:Op maandag 20 maart 2023 21:31 schreef engine het volgende:
Zo snel als ze kunnen verwijderen zo traag zijn ze met hun reactie. Waarom is het een goed idee om maar één mod in de COS te hebben? Waarom graag geziene users gewoon niet meer mee laten doen?
Je hebt precies niks gezegd en mijn berichten verwijderd. Het antwoord is dus dat niemand een antwoord wil geven. Geen reactie. Het heeft dus geen zin om nog feedback te geven want het is gewoon niet welkom.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:10 schreef Dotteke het volgende:
Je hoeft je bericht niet te herhalen. Ik heb je antwoord gegeven bans worden niet gesproken. Dat is een regel op FOK! en dat weet jij ook dondersgoed.
Ik heb je berichten in feedback niet verwijderd, in de cos wel want dat had niets met de streams te maken.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt precies niks gezegd en mijn berichten verwijderd. Het antwoord is dus dat niemand een antwoord wil geven. Geen reactie. Het heeft dus geen zin om nog feedback te geven want het is gewoon niet welkom.
En waarom is er in dit forum maar één mod? Waarvan ook nog eens in een groot rood vlak duidelijk gemaakt moet worden dat zij altijd gelijk heeft?quote:Op maandag 20 maart 2023 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb je berichten in feedback niet verwijderd, in de cos wel want dat had niets met de streams te maken.
Ik heb je gezegd dat er over bans niet gesproken wordt.
En of er nu 1mod of 10 zijn er wordt gewoon niet over BANS gesproken.
En klagen en doorzeuren over bans is geen feedback.
Omdat dat zo besloten/gelopen is.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
En waarom is er in dit forum maar één mod? Waarvan ook nog eens in een groot rood vlak duidelijk gemaakt moet worden dat zij altijd gelijk heeft?
Goed...heb jij gelijk. Maar ik vind het nog steeds raar dat je alleen hier alles moet beslissen.quote:
Ik beslis niet alleen, ik overleg @Gert en ook met andere mods en ook met FA’s indien nodig.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Goed...heb jij gelijk. Maar ik vind het nog steeds raar dat je alleen hier alles moet beslissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |