Inmiddels door een mede cosser op de hoogte gebracht, antwoorden is dus niet meer nodigquote:Op maandag 13 maart 2023 11:56 schreef rinardo het volgende:
Bovenin forum staat een vastgezet topic ''Het FEEst is begonnen'' gezet door ene Yvonne, als ik het open is het me niet duidelijk waar dat om gaat, geen uitleg ofzo. Is dit voor een selecte groep, die de aankondiging wel snapt?
Ik zal even kijken of er mee meldingen zijn.quote:Op maandag 13 maart 2023 13:39 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke ik heb met posten weer hetzelfde pobleem als zondag, blijft ''bezig'' staan, moet eerst vernieuwen kan dan pas posten
Is het al beter hier doet hij het goed en ik zie ook geen melding?quote:Op maandag 13 maart 2023 13:39 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke ik heb met posten weer hetzelfde pobleem als zondag, blijft ''bezig'' staan, moet eerst vernieuwen kan dan pas posten
Nee, maar kan natuurlijk dat het deze keer een enkel probleem bij mij isquote:Op maandag 13 maart 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het al beter hier doet hij het goed en ik zie ook geen melding?
Misschien even afsluiten en er op nieuw aan zettenquote:Op maandag 13 maart 2023 13:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee, maar kan natuurlijk dat het deze keer een enkel probleem bij mij is
Is goed maar weet je het zeker mag blijven staan hoor?quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:38 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke in streamverslag
@:TheLuckyman was 9 sec sneller en we schreven exact hetzelfde, wil je de laatste verwijderen aub
No problem Lucky
Haha, lekker laten staan! Ik zat al te kijken waar je post bleef. Dacht misschien ben je lunchenquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:38 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke
@:TheLuckyman was 9 sec sneller en we schreven exact hetzelfde, wil je de laatste verwijderen aub
No problem Lucky
ja zekerquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is goed maar weet je het zeker mag blijven staan hoor?
Oke, gedaan.quote:
Ben al lang blij , dat er nog iemand is die schrijft, anders is het zo een Rinardo show , maar ja, ik wacht ook wel eens, en dan komt er niets en vind ik het zonde, dat de mensen die er altijd lezen niet up to date blijvenquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:39 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Haha, lekker laten staan! Ik zat al te kijken waar je post bleef. Dacht misschien ben je lunchen
Ik ben je er ook erg dankbaar voorquote:Op donderdag 16 maart 2023 13:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ben al lang blij , dat er nog iemand is die schrijft, anders is het zo een Rinardo show , maar ja, ik wacht ook wel eens, en dan komt er niets en vind ik het zonde, dat de mensen die er altijd lezen niet up to date blijven
O dat je dat opvalt, ik kijk daar nooit naarquote:Op zondag 19 maart 2023 08:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vraag het even hier.
Ik zie cos 389 en 391.
Ben ik nog niet wakker? 390 zie ik niet. Volgens mij sluit het ook wel aan op elkaar. Ik weet niet of het uitmaakt?
Dank jequote:Op zondag 19 maart 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat je dat opvalt, ik kijk daar nooit naar![]()
Maar ik heb hem op 390 gezet.
Nee, maakt niet zoveel uit, behalve als je het gaat zoeken en het is er nietquote:Op zondag 19 maart 2023 08:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik moest teruglezen gisteravond en toen zag ik het al... Vandaar dat ik 390 zocht. Wist ook niet of het wat uitmaakte. Denk vraag het toch even.
Gedaanquote:Op maandag 20 maart 2023 11:55 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke kan je deze 3 topics even verwijderen, ik zat niet op te letten
rinardo in BB / [Streamverslagen] #2 Big Brother 2023
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |