Ik ben een realist , als iemand fout zit zeg ik het ookquote:
Ze zei voor het Centraal dat als ze een boete krijgt ze ook gaatquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, die is Rubje binnen een paar uur vergeten
Dat idee heb ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed niet alleen waarschuwingen meer maar maar een boete
Netjes.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben een realist , als iemand fout zit zeg ik het ook
Als omgekeerd dus oomk
Mensen denken hier vaak in haten, zo zit ik niet in elkaar
Hij wist hetquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:24 schreef Silves het volgende:
Ja Marcy, minder in bed liggen, meer luisteren en niet alleen je eten checken...
Klasse van je.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben een realist , als iemand fout zit zeg ik het ook
En omgekeerd dus ook
Mensen denken hier vaak in haten, zo zit ik niet in elkaar
Kinderachtig gedrag zegquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei voor het Centraal dat als ze een boete krijgt ze ook gaat
Hebben ze niks aanquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:26 schreef Silves het volgende:
Toch voel ik een opdracht ter waarde van 10.000 euro ofzo.
Nou,wel flink veel bier en shag.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hebben ze niks aan
Want dat komt niet in de prijzen pot
Jeff is ook Eva: Jeff En Vele Anderenquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:25 schreef spapaars het volgende:
Nu weer de rol van een begrijpende manager en straks weer dreigend/provocerend rondlopen.
Blijft een fantast.
Uit de prijzenpot hèquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:27 schreef puzziepie het volgende:
maar die boete zorgt voor minder geld , betere tijden en wie weet zorgt het voor 'verbinding'
Van Isaac vond ze het super grappig. Omdat het haar ( haar) 🤣 niet betrof.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:16 schreef Loveable het volgende:
Babet vind het maar kinderachtig en kon er niet om lachen
Nog zo iets.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou,wel flink veel bier en shag.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |