Die moet de ass dekken van Kim kquote:
Geld opquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:21 schreef D. het volgende:
Nu nog 10K voor de pratende rokers, en voor de niet-Nederlands sprekers, en voor de fluisteraars...
Welnee, die is Rubje binnen een paar uur vergetenquote:
Dan is de pot eind van programma opquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:21 schreef D. het volgende:
Nu nog 10K voor de pratende rokers, en voor de niet-Nederlands sprekers, en voor de fluisteraars...
Say what?quote:
Dan kun je beter snel ¤400 cashenquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:21 schreef D. het volgende:
Heeft hij met de monkey bar ook gezegdquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Gele kaarten zoals Zoe heeft gaan niet meer plaats vinden zegt Jeff
Komen ze in de min, mogen de "winnaars" betalenquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:21 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan is de pot eind van programma op
Was een persoonlijke zonder boetequote:Op dinsdag 22 november 2022 11:22 schreef puzziepie het volgende:
De gele kaarten zoals Zoe die kreeg gaan niet meer plaatsvinden
Die snap ik niet
Nou echt gelukkig is Djedi daar ook niet echt volgens mijquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, die is Rubje binnen een paar uur vergeten
Dat spelquote:
Tijdens het oefenen het ding verlagen.quote:
Ik vermoed niet alleen waarschuwingen meer maar maar een boetequote:Op dinsdag 22 november 2022 11:22 schreef puzziepie het volgende:
Die snap ik niet
Ze hadden de hoogte zelf aangepast, dat mocht niet.quote:
Een persoonlijke gele kaart zonder boete. Dat was toen bij Zoë het geval. Nu hangt er gelijk een boete aan vast.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:22 schreef puzziepie het volgende:
Die snap ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |