Zullen we zo'n mazzel hebbenquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:26 schreef ledn81 het volgende:
Verwende Djedi : "Als er 10.000 van de prijzenpot gaat, vraag ik ook vandaag mijn 24u aan (net als Ruben blijkbaar)"
"Het is geen chantage of dreigement hoor, maar dan zijn er wel 2 weg."
Lekker de poort uit met haar domme uitgestreken smoelquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:25 schreef Harry het volgende:
Djedi: als we een boete krijgen, dan ga ik hier niet blijven.
En dan ook nog zeggen dat ze in december sowieso gaatquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:28 schreef puzziepie het volgende:
Een boete zou zeer terecht zijn
maar Djedi trekt dat niet en die wil het liefst zo snel mogelijk weg
Dat is ook lekker makkelijk : de anderen de schuld geven want het is onduidelijk , hadden ze dat goed moeten zeggen wat wel en niet kan. Aan Djedi ligt het niet. en anders gaat ze haar 24 uur aanvragen
Niet om te chanteren of zo![]()
Als de regie dit door de vingers ziet zou het ook debiel zijn.
Huh dit begrijp ik niet ,waar gaat het over?quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:22 schreef Harry het volgende:
Jeffrey legt aan Jasper uit dat hij het incident eigenlijk zelf in scene heeft gezet. Vasthouden....
Hij doet nu heel stoer tegen Jasper.
Jeffrey: als jij je mond moet houden, moet je je mond houden. Je eraan houden wat er van je gevraagd wordt.
Ja!! En dat het nog niet uitkomt, dat het te vroeg nog is voor haar vertrekquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan ook nog zeggen dat ze in december sowieso gaat![]()
FEBO moet gewoon die koffer er in gooienquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja1 dat het nog niet uitkomt, dat het te vroeg nog is voor haar vertrek![]()
WTF denkt ze wel niet
En weer smoesjes . waarom wist ik dit niet
Ik ben Ruben,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |