Toch wel met een schnitzel er bij.. daar roept hij al weken overquote:
quote:Op maandag 21 november 2022 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niets live gezien vandaag, maar is er een richting bekend van waar ze heen willen gaan met een wereldrecord poging ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja!! Vanmorgen lang in bed gehangen en strompelend de loods door , ondersteund door Eunice en Janet of iemand anders , en die is nu ook weer helemaal fit?quote:Op maandag 21 november 2022 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GJ net zo,die kon vandaag amper lopen.
quote:Op maandag 21 november 2022 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Is dat de uitkomst, of gewoon de opdracht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een karbonaadjequote:Op maandag 21 november 2022 21:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toch welgeteld één schnitzel er bij.. daar roept hij al weken over
Er is nog geen uitkomst.quote:Op maandag 21 november 2022 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat de uitkomst, of gewoon de opdracht?
Wel heel toevallig allemaal kortom volgende week Zumba want ga dat nu maar eens tegenhouden FEBOquote:Op maandag 21 november 2022 21:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe wilde graag salsa les geven en eerder ging het zonder muziek met wat basisstappen leren en nu mocht het met muziek.
Rechtop en het hoogste woord.quote:Op maandag 21 november 2022 22:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!! Vanmorgen lang in bed gehangen en strompelend de loods door , ondersteund door Eunice en Janet of iemand anders , en die is nu ook weer helemaal fit?
Dat meende ik ook, maar omdat jij dat als antwoord gaf op DGK's vraag dacht ik dat ik het wellicht gemist hadquote:
Tja, hij was gisteren nog hard aan het roepen dat men 'elkaar ook wat moet kunnen gunnen' ..quote:Op maandag 21 november 2022 21:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Jammer dat hij zich zo laat kennen,
Koud op de rug brrrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Of Kenzy is iets te grootquote:Op maandag 21 november 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat die trui iets te klein is
Ach, het al beter dan dat topje wat ze de eerste weken droegquote:Op maandag 21 november 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat die trui iets te klein is
Die had ze gisteren nog aan dacht ikquote:Op maandag 21 november 2022 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, het al beter dan dat topje wat ze de eerste weken droeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |