Dat is toch zo?quote:
Ja en trek wat normale kleding aan.quote:Op maandag 21 november 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
Berend
laat je haar knippen
en je baard!!
Zei toch al dat ie zwaar over de zeik zou zijnquote:Op maandag 21 november 2022 21:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Jammer dat hij zich zo laat kennen,
Een aantal mensen hebben echt volop genoten . even niet die spanning en zure sfeer ,maar lekker met zijn allen dansen.quote:
Dat zei ik gisteren ook al, maar hij luistert nietquote:Op maandag 21 november 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
Berend
laat je haar knippen
en je baard!!
En net ook mee dansen.. volgens mij doe je dat niet als je zo ziek bent.quote:Op maandag 21 november 2022 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is toch zo?
Ze kon vandaag niet mee doen met poetsen van zwak, ziek en misselijk, en nu kwam ze even een bakje met peuken vullen
opdrachtje van de FEBOquote:Op maandag 21 november 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook al, maar hij luistert niet
Ze was eerder vanavond zomaar weer ' beter'quote:Op maandag 21 november 2022 21:51 schreef D. het volgende:
Kenzy is ziek, en komt even sigaretten halen?
Beetje jammer, en ze had net wat credits opgebouwdquote:Op maandag 21 november 2022 21:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
En net ook mee dansen.. volgens mij doe je dat niet als je zo ziek bent.
Idd.. jammer dat ze vaak zo negatief zijn en niet wat meer genieten.quote:Op maandag 21 november 2022 21:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een aantal mensen hebben echt volop genoten . even niet die spanning en zure sfeer ,maar lekker met zijn allen dansen.
GJ net zo,die kon vandaag amper lopen.quote:Op maandag 21 november 2022 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze was eerder vanavond zomaar weer ' beter'
Komt vast door de vitamines
Ow, bedankt Etos!quote:Op maandag 21 november 2022 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze was eerder vanavond zomaar weer ' beter'
Komt vast door de vitamines
Dat wist ik al vanaf het begin maar stoorde me er zojuist weer aan want meestal klik ik gewoon weg danquote:
U mag het zeggen.quote:
Mirthe wilde graag salsa les geven en eerder ging het zonder muziek met wat basisstappen leren en nu mocht het met muziek.quote:Op maandag 21 november 2022 21:54 schreef Kakadylo het volgende:
Kan het er niet mee oneens zijn ook want waar komt die muziek opeens vandaan
Geloof niet dat ze al een keuze gemaakt hebbenquote:Op maandag 21 november 2022 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niets live gezien vandaag, maar is er een richting bekend van waar ze heen willen gaan met een wereldrecord poging ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |