Dat tablet waar de muziek op stond? Ik doe ff een gooi hoor, ik weet het nietquote:Op maandag 21 november 2022 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou logisch zijn, maar ik geloof dat ze niks tilde ...maar ik kan het mis hebben.
quote:Op maandag 21 november 2022 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
Van de Lambada natuurlijk
De Vogeltjesdans ook, maar die kent ie vast welquote:Op maandag 21 november 2022 21:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Geeft niet. Is ver van voor jouw tijd
Ik denk dat een aantal mensen nog wel ff lekker genieten .quote:Op maandag 21 november 2022 21:46 schreef lojanda het volgende:
Jammer dat de muziek is afgelopen.. hoelang zal het duren voordat ze allemaal weer negatief worden?
En een paar blijven altijd zuurquote:Op maandag 21 november 2022 21:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal mensen nog wel ff lekker genieten .
Nouuuuuu, kweetut niet hoorquote:Op maandag 21 november 2022 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
De Vogeltjesdans ook, maar die kent ie vast wel
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 21 november 2022 21:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal mensen nog wel ff lekker genieten .
quote:Op maandag 21 november 2022 21:51 schreef D. het volgende:
Kenzy is ziek, en komt even sigaretten halen?
En hij doet het ook zo vaak.. niet te doenquote:Op maandag 21 november 2022 21:52 schreef Seattle het volgende:
[..]
Beste Martin, wil jij je microfoon uitzetten?
Dit heb ik vaker gedacht vandaag
Ik hoorde het. Jammer dat hij zich zo laat kennen,quote:Op maandag 21 november 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Gedrag van 3 maanden niets doen wordt beloond, ze krijgen muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |