Het schrijft maar, en het schrijft maar ...quote:Op maandag 21 november 2022 21:34 schreef Seattle het volgende:
[..]
Deze: schrijft alleen maar, verder doet ze helemaal NIKS
Mag het misschien niet zeggen maar KimK heeft vaak (gezichts)trekjes van een mongooltjequote:Op maandag 21 november 2022 21:34 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben benieuwd wat de zus van KimK van haar eigen zus vindt als ze haarvop de streams ziet.
Zij niet alleenquote:Op maandag 21 november 2022 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mag het misschien niet zeggen maar KimK heeft vaak (gezichts)trekjes van een mongooltje
Ivor bedriegt je Wandaquote:Op maandag 21 november 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
Mexx moet wel jaloers zijn volgens Wanda
want Matin danst de hele tijd met Eunice
Ik vind dat ze verbaasd kijkt of tegen huilen aan zit.quote:Op maandag 21 november 2022 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mag het misschien niet zeggen maar KimK heeft vaak (gezichts)trekjes van een mongooltje
Vraag ik me ook af.. leuk om je zus te zien die haar medebewoners en zelfs vriendinnen daar uitmaakt voor alles wat vies en vuil isquote:Op maandag 21 november 2022 21:34 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben benieuwd wat de zus van KimK van haar eigen zus vindt als ze haarvop de streams ziet.
Dat heb ik altijd bij Rubenquote:Op maandag 21 november 2022 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee Ruben doet zich vooral slimmer voor dan ie is vanwege z'n woordgebruik enzoquote:
quote:
Dat je je slimmer probeert voor te doen wil nog niet zeggen dat dat geloofwaardig isquote:Op maandag 21 november 2022 21:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee Ruben doet zich vooral slimmer voor dan ie is vanwege z'n woordgebruik enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |