Over een paar dagen doen de bitches weer kut tegen haar en dan jankt ze weer en probeert zich weer bij anderen in te likkenquote:
Begon gelijk over Acne en dat dat die anderen in de kamer veel knapper waren en zij allemaal instemmend knikkenquote:Op maandag 21 november 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
best sneu als je als bijna 60 jarige zo over een vrouw van 23 moet praten
ze zijn allemaal zo hatelijkquote:Op maandag 21 november 2022 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begon gelijk over Acne dat dat die anderen in de kamer allemaal veel knapper waren en zij allemaal instemmend knikken
Eigenlijk zou je helemaal los willen gaan op Djedi en Wanda en over die schijtvriendjes gaan beginnenquote:Op maandag 21 november 2022 21:30 schreef D. het volgende:
Djedi heeft het nog steeds over Joost
En dadelijk kruipt ze weer tegen Ruben aan
"ja, dat vond ik zelf ook al" zei Wandaquote:Op maandag 21 november 2022 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begon gelijk over Acne en dat dat die anderen in de kamer veel knapper waren en zij allemaal instemmend knikken
100 tennisballen incomingquote:Op maandag 21 november 2022 21:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je helemaal los willen gaan op Djedi en Wanda en over die schijtvriendjes gaan beginnen
Als eentje eruit ziet als een crackhoer met Aids dan is het Maddy welquote:Op maandag 21 november 2022 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
"ja, dat vond ik zelf ook al" zei Wanda
quote:Op maandag 21 november 2022 21:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern danste in een (wedstrijd) hiphop groep .. zou dus wel iets met dansen moeten kunnen. Alhoewel salsa natuurlijk wel iets anders is. En volgens mijn zoon was Bern ook geen topper
die is toch ook half indonesisch?quote:Op maandag 21 november 2022 21:32 schreef lojanda het volgende:
Krijg het bijna niet over mijn lippen maar Esther doet het ook goed..
wat ik net zag heeft ook martin wel gevoel voor ritmequote:Op maandag 21 november 2022 21:33 schreef D. het volgende:
Enige 'grappige' wat Wanda zei was dat ze niet snapt wat Mexx in Martin ziet, om dat ie danst als een kabouter die net goud gevonden heeft
Volgens mij welquote:Op maandag 21 november 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is toch ook half indonesisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |