Even zoeken hoeveel dat isquote:
Niet dat ik weetquote:Op maandag 21 november 2022 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je ook cola met mentos smaak?
zou knap zijn als je al in het volgende deel zou zittenquote:
Gemeentepilsquote:Op maandag 21 november 2022 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daarom drink ik doorzichtige cola zonder smaak
Dat gaat nog een keer gebeurenquote:Op maandag 21 november 2022 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zou knap zijn als je al in het volgende deel zou zitten
slim!quote:Op maandag 21 november 2022 18:23 schreef suzi1 het volgende:
vroeg begonnen met serie kijken, dan maak ik t mss niet zo laat
Alleen maar winnaarsquote:Op maandag 21 november 2022 18:26 schreef suzi1 het volgende:
dit is overigens wel het beste forumspel
Ik lees userpellen. Daar wordt het niet beter op.quote:
Het is maar een saaie pot.quote:
Yep en dan ongeveer een min of 10quote:
quote:
Ik ben zo goed op de hoogte dat ik tot vandaag nog nooit van die kerel gehoord hadquote:
Nope, het juiste antwoord is B, Bquote:Op maandag 21 november 2022 18:37 schreef Schakeltopia het volgende:
Sorry het juiste antwoord was: B
hahahahaquote:
@D. ?quote:Op maandag 21 november 2022 18:40 schreef suzi1 het volgende:
wat zat d. hier dan net te kloten? er gebeurde vanalles hoor
hij haalde gewoon z'n eigen post wegquote:Op maandag 21 november 2022 18:40 schreef suzi1 het volgende:
wat zat d. hier dan net te kloten? er gebeurde vanalles hoor
Ik schrik me doodquote:Op maandag 21 november 2022 18:40 schreef Schakeltopia het volgende:
bird is voor oranje!
[ afbeelding ]
ja dus ik nam aan dat hij die koptellie had gedaanquote:Op maandag 21 november 2022 18:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij haalde gewoon z'n eigen post weg
Die heb ik gedaanquote:Op maandag 21 november 2022 18:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dus ik nam aan dat hij die koptellie had gedaan
Die schal ik keihard uit de luidsprekers hoorquote:Op maandag 21 november 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik gedaan![]()
Leek me wel passend met jullie muziekjes.
je doet je koptellie maar opquote:Op maandag 21 november 2022 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die schal ik keihard uit de luidsprekers hoor
Mooien voor de volgende TTquote:Op maandag 21 november 2022 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die schal ik keihard uit de luidsprekers hoor
sorry buurmanquote:Op maandag 21 november 2022 18:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je doet je koptellie maar op
Ik heb op Denemarken gegoktquote:Op maandag 21 november 2022 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
wij wulten wereldkampioen worden hihahooo
Zoals DJ's en pizza'squote:Op maandag 21 november 2022 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoop dat NL snel eruit ligt, dan kunnen wij hier over belangrijkere dingen hebben
quote:
Ik zag gisteravond dat Van der Gijp wat bijzondere uitspraken over Van Gaalquote:
als hij dronken is he, doet van gaal gekke dingenquote:Op maandag 21 november 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag gisteravond dat Van der Gijp wat bijzondere uitspraken over Van Gaal
Het ging over Mathijs van Nieuwkerk en Genee vroeg aan Van der Gijp of Van Gaal ook weleens mensen vernederde. Jazeker, volgens Van der Gijp, vooral zijn vrouw en ging daar nog even over door, op een hele serieuze toon. Ik was wat verbaasd over de manier waarop het werd gebrachtquote:Op maandag 21 november 2022 18:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als hij dronken is he, doet van gaal gekke dingen
Rode kattenquote:Op maandag 21 november 2022 18:51 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had ooit een oranje buurtkat, was mijn vriend! ik noemde hem ook altijd dikke dik!
omdat je pozza gaf?quote:Op maandag 21 november 2022 18:52 schreef Schakeltopia het volgende:
die zat altijd voor de deur te wachten op mij
quote:Op maandag 21 november 2022 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
Of klinkt het als een inbelverbinding, die doet ook beetje krr prr prr
lijkt me niet lekkerquote:Op maandag 21 november 2022 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
kan ik daar ook rookworst door doen?
dan wordt het worstpaddenstoelsoepquote:Op maandag 21 november 2022 19:11 schreef Schakeltopia het volgende:
het is romige bospaddenstoelensoep
quote:Op maandag 21 november 2022 19:12 schreef Schakeltopia het volgende:
gerookte kip zie ik ze ook toevoegen
en dan doe ik ero ok nog wat linzen inquote:Op maandag 21 november 2022 19:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan wordt het worstpaddenstoelsoep
vult wel goed, en dan ook nog volkorenbrood erbij dan wordt het dubbelquote:Op maandag 21 november 2022 19:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en dan doe ik ero ok nog wat linzen in
Je bent nog op je werk ?quote:Op maandag 21 november 2022 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
en godver wat reageert de cloud traag op werk zeg
Ah ok..quote:Op maandag 21 november 2022 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee thuis maar was net uitgelogd
Bakkie pleur om wakker te blijven?quote:
Meteen je gratis account opzeggen!quote:
8 euro per maand gekquote:Op maandag 21 november 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Meteen je gratis account opzeggen!
quote:
geen Pozza? gemiste kansquote:Op maandag 21 november 2022 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
dan maar weer naar de sjinees. rots in de branding
quote:Op maandag 21 november 2022 20:34 schreef engine het volgende:
@:moonlight is nog even druk geloof ik
Hi Maantjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |