Mexx was helemaal para gegaanquote:Op maandag 21 november 2022 16:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
weet je die spin op de schouder van erik nog
dat zou een klapper zijn, op nieuwjaarsdag... doei..probeer maar bij BB..wij sluiten.quote:Op maandag 21 november 2022 16:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan stoppen ze gewoon het programma en houden die 970.000 zelf
zuchtquote:Op maandag 21 november 2022 16:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het een sluit het andere niet uit.
Dat zou best nog eens kunnenquote:Op maandag 21 november 2022 16:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn als zo ineens dat scherm aangaat.
Ja , en ook bijna bozig wordt dat mensen dat vies vinden om te zien.quote:Op maandag 21 november 2022 16:51 schreef HappyCharly het volgende:
Grappig dat Erik eigenlijk niet begrijpt waarom je bord aflikken niet gepast is/ 'boeit me niet'
Echt wel , ze is duidelijk , legt uit, probeert hem ook te begrijpenquote:Op maandag 21 november 2022 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
Babette probeert dit wel netjes te verwoorden... Vind het wel tof dat zij dit bespreekbaar maakt
Ze doet het heel erg goedquote:Op maandag 21 november 2022 16:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel , ze is duidelijk , legt uit, probeert hem ook te begrijpen
Ja het grappige is wel dat hij hierin wel star is. Hij vindt zichzelf flexibel en zegt te begrijpen dat je je soms moet aanpassen. Maar als Babette aangeeft dat het echt niet normaal is (ik zeg het minder subtiel dan zij) om als volwassene je bord af te likken, dat wil hij dit niet aannemen.quote:Op maandag 21 november 2022 16:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , en ook bijna bozig wordt dat mensen dat vies vinden om te zien.
En dan ook nog de manier waarop
Dat is zijn autisme stoornisquote:Op maandag 21 november 2022 16:51 schreef HappyCharly het volgende:
Grappig dat Erik eigenlijk niet begrijpt waarom je bord aflikken niet gepast is/ 'boeit me niet'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |