Zou wel een stunt zijn als zo ineens dat scherm aangaat.quote:Op maandag 21 november 2022 16:17 schreef freaky40 het volgende:
Ze hadden het van mij best mogen zien.
Noppert op doel, zou denken dat ik in de maling werd genomen!quote:Op maandag 21 november 2022 16:17 schreef freaky40 het volgende:
Ze hadden het van mij best mogen zien.
Ik vind het een mooi gesprekquote:Op maandag 21 november 2022 16:20 schreef pingu66 het volgende:
Mexx verteld over haar dwangstoornis en spinnen die tevoorschijnkomen als ze haar ritueel niet uitoefent.Moirama vraagt: maar Mexx zitten die spinnen niet gewoon in je hoofd? 😄
Ik ookquote:Op maandag 21 november 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi gesprek
Lief ook
quote:Op maandag 21 november 2022 16:24 schreef Silves het volgende:
Zeur vraag geld aan de volgende manager...het is voor kerst.niet Jef zijn pakje aan.
Jeff heeft gewoon gelijkquote:Op maandag 21 november 2022 16:28 schreef pingu66 het volgende:
Ze willen ook steeds meer van de Febo hebben:sneeuwkanonnen kraampjes want kunnen ze niet zelf betalen....😭😭
Kerst markt met schuim incoming.quote:Op maandag 21 november 2022 16:28 schreef pingu66 het volgende:
Ze willen ook steeds meer van de Febo hebben:sneeuwkanonnen kraampjes want kunnen ze niet zelf betalen....😭😭
En die febo is ook nog in staat om het te geven, stel je voor ze lopen allemaal te staken.quote:Op maandag 21 november 2022 16:28 schreef pingu66 het volgende:
Dan stoppen ze gewoon het programma en houden die 970.000 zelfquote:Op maandag 21 november 2022 16:31 schreef Silves het volgende:
[..]
En die febo is ook nog in staat om het te geven, stel je voor ze lopen allemaal te staken.
nope, het is geen utopia en er is geen contact met de buitenwereld en ze drijven geen handel om inkomen te genereren..quote:Op maandag 21 november 2022 16:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kerst markt met schuim incoming.
weet je die spin op de schouder van erik nogquote:Op maandag 21 november 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi gesprek
Lief ook
Het een sluit het andere niet uit.quote:Op maandag 21 november 2022 16:35 schreef Verida het volgende:
[..]
nope, het is geen utopia en er is geen contact met de buitenwereld en ze drijven geen handel om inkomen te genereren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |