Ergens heb ik goede hoopquote:Op zondag 20 november 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis jammer dat hij zo zijn kop in de wind heeft gegooid op het moment dat hij niet lekker in zijn vel zat
Deze Berend is waardevol voor de loods
quote:Op zondag 20 november 2022 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ergens heb ik goede hoopHij wordt al weer wat actiever en hij laat zijn stem weer horen.
Berend is absoluut waardevol voor de loods
Ik heb het gevoel dat hij op de goede weg isquote:Op zondag 20 november 2022 13:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop dat Berend zich weer een beetje gaat herpakken.
Ik vind het toch wel een van de interessantste bewoners.
Ja Berend is uniek .quote:Op zondag 20 november 2022 13:13 schreef Kakadylo het volgende:
Berend is een uiterst vermakelijk character en hoorde bij mijn favorieten meteen vanaf het begin
Positief ,hoewel hij net als ieder ander ook zijn mindere kanten heeftquote:
Berend is een reden om te blijven kijken mits ie dan natuurlijk wel op de voorgrond treedt en niet enkel wat uitbarstingenquote:Op zondag 20 november 2022 13:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Positief ,hoewel hij net als ieder ander ook zijn mindere kanten heeft
De verklaring is eigenlijk heel erg simpel. Komt namelijk omdat kamer drie de roddelgroep cq meanbitches van de loods zijn. Vandaar dat Babs/Wendy breed wordt uitgemeten en Mexx of Martin wordt stilgezwegen alsof het helemaal niet plaatsvond.quote:Op zondag 20 november 2022 12:47 schreef puzziepie het volgende:
Waan van de dag : hottub verhaal van Babette en Wendy is nog steeds een issue , terwijl Mexx van alles heeft ondergekotst en daar heeft niemand het nog over
Dit behoeft enige uitlegquote:Op zondag 20 november 2022 13:19 schreef puzziepie het volgende:
Wanda vertelt een romantisch liefdesverhaal over haar stiefmoeder die haar vader ten huwelijk vroeg
Ruben mag dan een ei zijn, maar hij was gisteren toch wel af en toe scherp bij het Centraalquote:Op zondag 20 november 2022 13:21 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Martin aan de roddel over Ruben
Zo echt welquote:Op zondag 20 november 2022 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ruben mag dan een ei zijn, maar hij was gisteren toch wel af en toe scherp bij het Centraal
en dat kunnen ze geloof ik niet zo goed hebben
Ik snap het niet, ik lees net dat Isaac vertelde dat Djedi en Ruben er in december samen uit gaan stappen, waarom dan op Djedi stemmen?quote:Op zondag 20 november 2022 13:20 schreef Silves het volgende:
Ben blij dat Izeik wel heeft gezegd dat kamer 3 de broeikast is, onder leiding van Wanda, en dat Wendy op haar lijst staat , hij kotsvan haar...waarom toch dat ze niet op haar stemmen.? iedereen weet het daar..dit was vanochtend op kantoor.Nu wil izeik op Deje en hopen dat Ruben er ook vandoor gaat..heeft er al tig gecharterd , die met hem mee gaan..
Zijn we wel van die saaie pieten afquote:Op zondag 20 november 2022 13:28 schreef puzziepie het volgende:
Prima als Djedi en Ruben weggaan , alleen jammer dat ze dan niet weg gestemd worden
Nog langer wachten op een eliminatie zeker
De mannen willen op Djedi, maar de leidster van kamer 3 wil op Wendy, die waren gisteren stemmen aan het verzamelen..dit is wat izeik tegen jef vertelde, nu hopen dat dit ook bij wendy terecht komt.en dat is vreemd vind ik, waarom gaat jef of izeik niet naar wendy?quote:Op zondag 20 november 2022 13:25 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ik lees net dat Isaac vertelde dat Djedi en Ruben er in december samen uit gaan stappen, waarom dan op Djedi stemmen?
En ik hoor enkel de naam van Wendy vallen volgens mij zit Isaac uit zijn nek te kletsen
Misschien omdat ie toch al weet dat ie gaatquote:Op zondag 20 november 2022 13:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo echt wel![]()
Dat had ik nooit verwacht van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |