Oh echt? Ik ben tot de Sphynx gekomen omdat mn handen het niet meer trokken maar heb het verhaal compleet links laten liggen. Of in ieder geval niets opgemerkt.quote:Op maandag 21 november 2022 14:22 schreef Elvi het volgende:
Ik ben zelf erg groot fan van Powerwash Simulator![]()
Het is eigenlijk exact wat je denkt dat het isAlleen de verhaallijn wordt steeds gekker
quote:Op zondag 20 november 2022 13:02 schreef ThatWoman het volgende:
Met een beetje verveeld door Steam struinen op de luie zondag kwam ik op een gratis spelletje uit "Samsara Room".
[ afbeelding ]
Vreemd spel, vreemde sfeer, puzzeltjes oplossen en een dubbele boodschap met leven en dood.
The best description of this game is in its name “Samsara Room”. The word “Samsara” comes from Sanskrit and it means “the cycle of death and rebirth to which life in the material world is bound.” The protagonist is placed inside a room of judgment in which it’s determined where his soul is going to end up next. In the room, his soul is transformed into several forms until he finally returns to the real world as a newborn.
Post hier jouw vreemde vondsten
Ik weet niet of het vreemd genoeg is... ik heb Stray gekregen. Zo op het eerste gezicht lijkt het een Tombraider achtig spel maar dan door de ogen van een kat. Kent iemand dit? Klopt de tombraider vergelijking? Is het de moeite waard? Dank voor je feedback.quote:Op zondag 20 november 2022 13:02 schreef ThatWoman het volgende:
Met een beetje verveeld door Steam struinen op de luie zondag kwam ik op een gratis spelletje uit "Samsara Room".
[ afbeelding ]
Vreemd spel, vreemde sfeer, puzzeltjes oplossen en een dubbele boodschap met leven en dood.
The best description of this game is in its name “Samsara Room”. The word “Samsara” comes from Sanskrit and it means “the cycle of death and rebirth to which life in the material world is bound.” The protagonist is placed inside a room of judgment in which it’s determined where his soul is going to end up next. In the room, his soul is transformed into several forms until he finally returns to the real world as a newborn.
Post hier jouw vreemde vondsten
Geen tombraider, maar wel een hele vette gamequote:Op maandag 2 januari 2023 03:23 schreef Januskowski het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of het vreemd genoeg is... ik heb Stray gekregen. Zo op het eerste gezicht lijkt het een Tombraider achtig spel maar dan door de ogen van een kat. Kent iemand dit? Klopt de tombraider vergelijking? Is het de moeite waard? Dank voor je feedback.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |