abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 november 2022 @ 13:02:45 #1
501482 ThatWoman
Drives me nuts.
pi_206744974
Met een beetje verveeld door Steam struinen op de luie zondag kwam ik op een gratis spelletje uit "Samsara Room".



Vreemd spel, vreemde sfeer, puzzeltjes oplossen en een dubbele boodschap met leven en dood.

The best description of this game is in its name “Samsara Room”. The word “Samsara” comes from Sanskrit and it means “the cycle of death and rebirth to which life in the material world is bound.” The protagonist is placed inside a room of judgment in which it’s determined where his soul is going to end up next. In the room, his soul is transformed into several forms until he finally returns to the real world as a newborn.

Post hier jouw vreemde vondsten O+
  maandag 21 november 2022 @ 10:54:20 #2
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206758064
Burly men at sea. Geen idee wat de bedoeling van dat spel is/was , maar IMHO slaat dat spel nergens op


Detention : Vaag aziatisch spel , op het einde had ik geen idee meer wat ik aan het doen was , uiteindelijk (met behulp van internet :@ ) wel uitgespeeld


Redhawk : Adventure spel in vorm van een stripverhaal , wel apart , niet bijzonder.

Ik ben inmiddels overleden
pi_206760747
Ik ben zelf erg groot fan van Powerwash Simulator :@
Het is eigenlijk exact wat je denkt dat het is :P Alleen de verhaallijn wordt steeds gekker _O-
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 17:51:31 #4
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_206764784
journey anyone?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_206778689
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 14:22 schreef Elvi het volgende:
Ik ben zelf erg groot fan van Powerwash Simulator :@
Het is eigenlijk exact wat je denkt dat het is :P Alleen de verhaallijn wordt steeds gekker _O-
Oh echt? Ik ben tot de Sphynx gekomen omdat mn handen het niet meer trokken maar heb het verhaal compleet links laten liggen. Of in ieder geval niets opgemerkt.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_207386086
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 13:02 schreef ThatWoman het volgende:
Met een beetje verveeld door Steam struinen op de luie zondag kwam ik op een gratis spelletje uit "Samsara Room".

[ afbeelding ]

Vreemd spel, vreemde sfeer, puzzeltjes oplossen en een dubbele boodschap met leven en dood.

The best description of this game is in its name “Samsara Room”. The word “Samsara” comes from Sanskrit and it means “the cycle of death and rebirth to which life in the material world is bound.” The protagonist is placed inside a room of judgment in which it’s determined where his soul is going to end up next. In the room, his soul is transformed into several forms until he finally returns to the real world as a newborn.

Post hier jouw vreemde vondsten O+
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 13:02 schreef ThatWoman het volgende:
Met een beetje verveeld door Steam struinen op de luie zondag kwam ik op een gratis spelletje uit "Samsara Room".

[ afbeelding ]

Vreemd spel, vreemde sfeer, puzzeltjes oplossen en een dubbele boodschap met leven en dood.

The best description of this game is in its name “Samsara Room”. The word “Samsara” comes from Sanskrit and it means “the cycle of death and rebirth to which life in the material world is bound.” The protagonist is placed inside a room of judgment in which it’s determined where his soul is going to end up next. In the room, his soul is transformed into several forms until he finally returns to the real world as a newborn.

Post hier jouw vreemde vondsten O+
Ik weet niet of het vreemd genoeg is... ik heb Stray gekregen. Zo op het eerste gezicht lijkt het een Tombraider achtig spel maar dan door de ogen van een kat. Kent iemand dit? Klopt de tombraider vergelijking? Is het de moeite waard? Dank voor je feedback.
  Moderator maandag 2 januari 2023 @ 15:53:19 #7
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_207391038
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 03:23 schreef Januskowski het volgende:

[..]
[..]
Ik weet niet of het vreemd genoeg is... ik heb Stray gekregen. Zo op het eerste gezicht lijkt het een Tombraider achtig spel maar dan door de ogen van een kat. Kent iemand dit? Klopt de tombraider vergelijking? Is het de moeite waard? Dank voor je feedback.
Geen tombraider, maar wel een hele vette game :Y
Zeker een leuke aanrader.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')