Verder ooit door een hamster gebeten maar geen schokkende dingen.
Voor de rest gebeten door woestijn ratten, die kunnen ook flink goed bijten. Als ze gewoon bijten is het wel leuk, maar niet als ze helemaal psycho worden, dan blijven ze zo aan je vinger hangen. (die had teveel zonnepitten gegeten en kreeg direct daarna een dodelijke hartaanval, leuk toch huisdieren )
Voor de rest natuurlijk heel vaak helemaal lens gebeten en gekrabt door de katten, maarja, dat was met uitlokking
m'n vader beweerde dat onze kat sneller dan mij was en ik zou wel ff het
tegendeel gaan bewijzen
dus ik zit die kat wat te irriteren , opeens pakt die kat me hand en bijt er heel hard in!
ik heb nu allemaal van die krassen van z'n nagels in me vel staan en wat tandafdrukjes,
maar ik was wel sneller
Het duurde heel lang eer ik daar overheen was, maar nu hebben we zelf een hond, en dat gaat heel goed, ik ben nu minder bang van andere honden, maar wacht altijd tot die ZELF naar me toekomen. Ik ga er niet spontaan naartoe.
quote:ik
Wie is er ooit gebeten/aangevallen door een dier?
[Dit bericht is gewijzigd door B op 08-02-2003 00:25]
quote:Als jij sneller was had die kat je niet kunnen pakken. Dus heb je toch verloren.
Op zaterdag 8 februari 2003 00:23 schreef Skelator het volgende:
gisteren nog..m'n vader beweerde dat onze kat sneller dan mij was en ik zou wel ff het
tegendeel gaan bewijzen
dus ik zit die kat wat te irriteren , opeens pakt die kat me hand en bijt er heel hard in!ik heb nu allemaal van die krassen van z'n nagels in me vel staan en wat tandafdrukjes,
maar ik was wel sneller
quote:ik door een poes/ een hond/ een rat/ een konijn en een wesp
Wie is er ooit gebeten/aangevallen door een dier?
[Dit bericht is gewijzigd door B op 08-02-2003 00:27]
Wist ik veel dat aaibare hondjes ook onlief gingen doen als je "apport" ging spelen met hun speeltje..
Grmbl.
Dus ik heb ook nog nooit de 10000 Dalmatiers gezien, ben ik niet van plan ook.
En verder door m'n voormalige parkiet (al jaaaaren dood), maar das cool.
En cavia. marmot. hoe je het wilt noemen.
verder niet echt gebeten door een hond oid
ff afkloppen
Dieren houden niet zoveel van mij, denk ik.
quote:tokeh? tokepi? die van pokemon?
Op zaterdag 8 februari 2003 00:33 schreef SONIC het volgende:
Hond (2x)
Kat (1 triljoen x)
Paard
Slang
Schorpioen (2x)
Tokeh (4x)Dieren houden niet zoveel van mij, denk ik.
Tijdens het snorkelen in de Rode Zee, door een Picassovis.
Blijkbaar kwam ik in zijn territorium. Hij bleef me maar attaqueren!
Schrikt toch af, ook al is-t-ie niet zo groot.
Zo eentje dus:
Edit: Effe serieus, een keertje of 10 door een wesp, nog nooit door onze eigen hond, elke paar minuten wel een keer door de kat, één keer door een konijn, herhaaldelijk door een woestijnratje en één keer door, jawel, een schildpad (een kleintje.. .hij heeft wel 5 minuten aan mn vinger gebungeld)
[Dit bericht is gewijzigd door BoomSmurf op 08-02-2003 00:43]
Helemaaaal relaxed als je er allergisch voor blijkt te zijn
GROM
Verder keertje een bij en wespje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |