Bij de 3 biggetjesquote:
quote:
heb je leuke dames ontmoetquote:Op zondag 20 november 2022 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
Heb rustig gedaan met de drank hoor
oowjaquote:Op zondag 20 november 2022 01:49 schreef hemarookworst het volgende:
al die livestream linkjes op dts van verschillende demonstraties
nee had in de oven lading volkorentosti op daarna geen trek meer gehadquote:Op zondag 20 november 2022 02:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ook geen halve kilo groenten van te voren
quote:
Het voordeel is wel dat hij dit waarschijnlijk niet de hele wedstrijd vol gaat houden.quote:
ja nu moet hij wel beginnenquote:Op zondag 20 november 2022 14:27 schreef engine het volgende:
Man man man die laatste twee legs moet hij ook gewoon pakken.
Ja echt soepel loopt dat nietquote:Op zondag 20 november 2022 14:49 schreef Schakeltopia het volgende:
poeh die dubbels van barnie is wel billeknjipen steeds hoor
Klopt maar Barney is beter gaan gooien en Smith is gezakt en maakt af en toe ook rare fouten.quote:Op zondag 20 november 2022 14:55 schreef Schakeltopia het volgende:
het is eigenlijk meer smith z'n fout dat hij niet verder voor staat dan dat barnie nou zo fantastisch staat te gooien
Ja hele goede leg.quote:
Stomme pijlquote:
Wat een coureurquote:Op zondag 20 november 2022 15:58 schreef Loveable het volgende:
Best een saaie race.. maar Max wel gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
mooi, dan kan je daarna lekker in bed liggen onder de dekens heb je ook geen verwarming meer nodigquote:
jij hebt gewoon stiekem een succesvolle hot tub stream waardoor je gasrekening niet meer boeitquote:Op zondag 20 november 2022 16:36 schreef Schakeltopia het volgende:
straks als god in frankrijk met 17 graden genot
[ afbeelding ]
komt wel goed soesje <3quote:Op zondag 20 november 2022 16:30 schreef suzi1 het volgende:
ik kan zo niet leven hoor. ben dit helemaal niet gewend om daar allemaal op te moeten letten.
hopelijk gaat het allemaal meevallen. anders geef ik de pijp aan martine
misschien kan je bij schakel overwinterenquote:Op zondag 20 november 2022 16:30 schreef suzi1 het volgende:
ik kan zo niet leven hoor. ben dit helemaal niet gewend om daar allemaal op te moeten letten.
hopelijk gaat het allemaal meevallen. anders geef ik de pijp aan martine
dan moeten die niet klagen over rekening die je niet kan betalenquote:Op zondag 20 november 2022 16:47 schreef Schakeltopia het volgende:
iedereen lekker kkoopjes jagen bij black friday
quote:Op zondag 20 november 2022 16:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan moeten die niet klagen over rekening die je niet kan betalen
toepasselijke plaatsnaam ookquote:Op zondag 20 november 2022 16:58 schreef Schakeltopia het volgende:
er is dus serieus al geschaatst in winterswijk op 12mm ijs
Heuse strijd altijd...quote:Op zondag 20 november 2022 16:58 schreef Schakeltopia het volgende:
er is dus serieus al geschaatst in winterswijk op 12mm ijs
ja heel gek he, totaal geen wk gevoelquote:Op zondag 20 november 2022 17:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ik associeer WK altijd met zomer
Ach ja..quote:Op zondag 20 november 2022 17:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ik associeer WK altijd met zomer
Voetbal is voetbal...quote:Op zondag 20 november 2022 17:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja heel gek he, totaal geen wk gevoel
dan leeft het ook meer op straat, nu is het in kroegen binnenquote:Op zondag 20 november 2022 17:04 schreef Schakeltopia het volgende:
niet dat ik in de zomer wel een wk gevoel heb maar oke
ja klopt helemaalquote:Op zondag 20 november 2022 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan leeft het ook meer op straat, nu is het in kroegen binnen
quote:
Ik ook niet. Maar ik had nog ergens een EK-UI.quote:Op zondag 20 november 2022 17:04 schreef Schakeltopia het volgende:
niet dat ik in de zomer wel een wk gevoel heb maar oke
goedenavond shii!!quote:Op zondag 20 november 2022 17:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet. Maar ik had nog ergens een EK-UI.![]()
Goedenavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |