Zoe en denken...quote:
dan moet er wel eenquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
De klapperrrrrrrr van de week!
Ow, da's van na jouw tijd
Maar je hoeft het als stelletje niet altijd met elkaar eens te zijn, toch? Mensen hebben nu eenmaal een eigen mening.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze verwachten allemaal dat stelletjes hele diepgaande gesprekken hebben met elkaar
Nare mensen zijn naar, maar nare mensen die doen alsof ze sympathiek zijn zijn vaak nog naarderquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind hem niet sympathiek
Alleen voor mijn gevoel zijn er mensen nog onsympathieker
Zijn zijn?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Nare mensen zijn naar, maar nare mensen die doen alsof ze sympathiek zijn zijn vaak nog naarder
quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gaat na EJVJL werken als model bij Diana Gabriels... Model "Zo moet het niet"
is echt bs wat ze verteldquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee.. Zoowie heeft Mexx en Martin zie neuken in de douche .. of Martin op een verhoginkje stond, of 'ie er wel bij kon HaHaHa enzo...
Jaquote:
,quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaalleen grammaticaal gezien ontbrak er een komma, dan leest het gemakkelijker. Je zin was correct
quote:
En dat na al wekenlang bij Martin in bed liggen, geloof ik er weinig vanquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
is echt bs wat ze verteld
Matin en Mexx hebben afgelopen nacht voor het eerst genoikt
dan nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat na al wekenlang bij Martin in bed liggen, geloof ik er weinig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |