quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Het vervolg mag geen doorgang hebben?
nee dusquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat Berend het 2 weken wilde doen.
Het is niet alsof ze nu niet ook al hele dag aan het kaarten zijn..quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
ben nu nog meer benieuwd waarom dat pokertoernooi niet mocht
Dan kunnen ze toch korter afspreken? Of is dat een dom iets om te zeggen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat Berend het 2 weken wilde doen.
Jij bent niet dom.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch korter afspreken? Of is dat een dom iets om te zeggen?
precies datquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze nu niet ook al hele dag aan het kaarten zijn..
schatquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch korter afspreken? Of is dat een dom iets om te zeggen?
Ik zie alleen maar reclame voor goksites.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja misschien is het zoals roken op televisie, ook geen gokken op televisie?
luister zequote:Op zaterdag 19 november 2022 23:21 schreef Thorelf het volgende:
truste allemaal ik ga nog even muziek luisteren
Misschien hebben ze commentaar gehad?quote:
Touchéquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar reclame voor goksites.
Berend wilde een lang pokertoernooiquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien hebben ze commentaar gehad?
Wel stom, een aantal mensen die wat vermaak willen hebben mag niet op streams, maar bedrijven die miljoenen betalen voor vergunningen mogen alle burgers leegtrekken, wat de staat betreft
Na 22:00h ivm de tere kinderzieltjes die hun zakgeld verspelenquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar reclame voor goksites.
Langer?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Berend wilde een lang pokertoernooi
had het aangevraagd bij de FEBO
is afgewezen
2 weken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Langer?
Het duurde volgens mij al de hele avond
soort poultjes systeemquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Langer?
Het duurde volgens mij al de hele avond
Zoals ik hoorde dat je omwille tere kinderzieltjes bij die zieltjes ook geen alcohol meer mag nuttigen? Of iig dat ze dat van plan warenquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Na 22:00h ivm de tere kinderzieltjes die hun zakgeld verspelen
Ik keek graag naar Fatima Moreira de Melo.quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op zich wel beter dat het niet doorgaat. Poker is eindeloos saai om naar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |