oja, polls, even regelenquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Martin staat onderaan de ladder, is een nobody
Daar heeft hij wel gelijk in
Inspector Gadgetquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
CoS van vanochtend.. ik ben er vrij zeker van dat Zoe hier de la met brood opentrekt op zoek naar meer frikandellen.
[ afbeelding ]
lol ... was niet toevalligquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:42 schreef spapaars het volgende:
Voor die, die er toevallig niet bij waren.
Diep in de nacht rond half 5 van vrijdag op zaterdag.
De heupflesje van Jasper wordt bijgevuld met wodka, en Moriama moet nodig.
https://streamable.com/p0xxyc
[ afbeelding ]
echt welquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:43 schreef Cargamelk het volgende:
En als de wijn op is Jeff ..dan mag je zeiken.
De vegan versie.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja... kip is overal duur geworden sinds ze daar inzitten. Ze verkopen nu allemaal een iets diervriendelijkere versie.
ftfyquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja... kip is overal duur geworden sinds ze daar inzitten. Ze verkopen nu allemaal een versie waar een sticker diervriendelijker op zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vandaar snap ik ook geen zakgeld.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : manager is alleen een titeltje om boodschappen te bestellen.
Elke keer als ik ze zie vreten denk ik "oe morgen halen!!" en elke keer vergeet ik zequote:
Best wel raar, want ze smeren hem allemaal het totale runnen van de Loods aan... de lafbekjesquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : manager is alleen een titeltje om boodschappen te bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |