Esther en sexy in 1 zinquote:
Is van Imi.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Rupert mocht hij geen zwarte en witte kleding meenemen, maar heeft wel een witte trui aan
Da's een compliment wat zo van Erik zou kunnen komenquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Esther tegen Imadin: Sommige mannen vinden jou niet mooi, maar ik vind jou wel mooi
ze hebben een ander kapsel geprobeerd,maar esther was zichzelf niet zei zijquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Esther en sexy in 1 zin
Maar eerlijk, ze zou wel een make-over kunnen gebruiken
Ze zal niet knap worden, maar een leuke bril en kapsel doen wonderen
echt debielquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Esther tegen Imadin: Sommige mannen vinden jou niet mooi, maar ik vind jou wel mooi
Inderdaad, lomp, maar eerlijkquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een compliment wat zo van Erik zou kunnen komen
Ze zag er toen 10 jaar jonger uit.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ze hebben een ander kapsel geprobeerd,maar esther was zichzelf niet zei zij
Maar Esther moet zichzelf ook niet zijn, want (die) Esther is niet leukquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Mwah,als ze er wat aandacht aanbesteed zie ik toch best iets leuks.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
Als er eentje niet sexy is dan is het Leila wel met haar oude kop rare motoriek lelijke lijf en giftige karakter
Ik denk dat ze ook wel lastig poedelhaar heeftquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Eva?quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Esther moet zichzelf ook niet zijn, want (die) Esther is niet leuk
Dat is haar alter ego.quote:
Esther gaat hem eruit halen, het is schoon waterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |