abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 februari 2003 @ 16:20:42 #51
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_8414778
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:19 schreef Coenass het volgende:
Volgende week vrijdag: 17:00 In naam van Zeus - Erich von Däniken.
deal?
Dan moet het wel in de bibliotheek liggen, maar ik zal kijken of het er ligt.
kernˇgeˇleerˇde (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_8414839
Ok dan. (moet het natuurlijk ook in mijn bieb liggen....)
http://www.eurobilltracker.com/index.php?referer=15032
  dinsdag 11 februari 2003 @ 16:32:49 #53
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_8415112
Heb geen bieb in de buurt, zal even kijken of ik het van een
newsgroup af kan trekken...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  dinsdag 11 februari 2003 @ 18:38:20 #54
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8417836
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:36 schreef ChOas het volgende:

[..]

Ik heb nog geen een concrete aanwijzing gezien...

Ik wel, ik heb zelfs bewijzen gezien:

Directeur Dr. Gunther Frank-Fahle van IG Farben, Lockheed en Commerz.

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  dinsdag 11 februari 2003 @ 20:24:54 #55
693 ChOas
pi_8420570
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:38 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Ik wel, ik heb zelfs bewijzen gezien:

Directeur Dr. Gunther Frank-Fahle van IG Farben, Lockheed en Commerz.

Alsjeblieft!... Verblijd mij met je bewijzen!

Er wordt gezegd dat bewijs onweerlegbaar is (okay twijfelik nog aan)... Maar ik ben zeer zeker geinteresserd in wat je hebt...

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  dinsdag 11 februari 2003 @ 20:33:32 #56
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8420827
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 20:24 schreef ChOas het volgende:

[..]

Alsjeblieft!... Verblijd mij met je bewijzen!

Er wordt gezegd dat bewijs onweerlegbaar is (okay twijfelik nog aan)... Maar ik ben zeer zeker geinteresserd in wat je hebt...

binnenkomertje: Wat is IG Farben ?

Maar laat maar zitten want dit onderwerp is al zo afgezaagd.
Zie o.a. al die Bilderberg topics uit uit verleden in Truth.

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  woensdag 19 februari 2003 @ 13:59:12 #57
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_8582212
Ik kon jouw boek niet vinden, maar ik heb voor de gein maar wel weer eventjes "Waren de goden Kosmonauten?" geleend.
kernˇgeˇleerˇde (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_8598761
Ik kon mijn boek ook niet vinden... hij wordt steeds populairder die von Däniken . Heb wel twee boeken van hem geleend die ik nog niet heb gelezen. Ga ik lekker lezen op het strand van Hurghada . Alleen hopen dat ik niet aan de kant hoef te springen voor scud-raketten...
http://www.eurobilltracker.com/index.php?referer=15032
  zondag 23 februari 2003 @ 18:23:32 #59
47855 GameCube
exportproduct nr.1
pi_8669848
Maar hoe wordt dan de geweldige technische vooruitgang van de afgelopen eeuw verklaart?
VENI VIDI VICI
pi_8671466
dan moet je dus zn boeken lezen
en dan kom je tot de conclusie dat dus de kosmonauten zich hebben voortgepland of ze hebben ons onderwezen

een vaag iets vind ik ook is waarom gaan sommige volken al grondstoffen winnen of in mijnen werken terwijl ze nog nieteens voedsel genoeg hadden

pas stond er ook zoon bericht op de frontpage dat mars dus vroeger een atmosfeer had en dat het een leefbare planeet geweest kon zijn
maar dat past natuurlijk erg in het straatje van von danicken

de marsbewoners (ik noem ze maar geen marsmannetjes dat klinkt zo gek)
de marsbewoners dus die waren ver ontwikkeld en konden voorspellen datmars geraakt zou worden door een komeet of iets dergelijks en zijn naar de aarde gekomen en hebben zich hier voortgepland

Now you're playing with Power!
pi_8671558
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 13:59 schreef tvlxd het volgende:
Ik kon jouw boek niet vinden, maar ik heb voor de gein maar wel weer eventjes "Waren de goden Kosmonauten?" geleend.
ik heb ook nog wel een paar boeken van hetzelfde genre misschien kunnen we daarover discuseren

terug naar de sterren (von danicken)
kosmonauten op de sinai (zarkon)
vergeten werelden (charoux)

zondag 23 februari 2003 @ 22:07:17 #62
693 ChOas
pi_8674720
quote:
Op zondag 23 februari 2003 18:23 schreef GameCube het volgende:
Maar hoe wordt dan de geweldige technische vooruitgang van de afgelopen eeuw verklaart?
Wat is daar onverklaarbaar aan ?

[Stephen Roberts]
pi_8740931
een goed vraagstuk vind ik wel dat hij de vraag opbrengt van vergaat steen
verteerd dit ook
zo is een stukje tak verteerd binnen een paar weken
en een melkpak een paar maanden
plastic weer jaren, maar steen ???
en tekenen van een mogelijke voorgaande beschaving???
misschien wel miljarde jaren geleden die misschien wel zijn uitgestorven door klimaatveranderingen
of mogelijk een komeet inslag
hoe diep moet je graven om hierachter te komen of is dit verteerd
want wie zegt dat steen ook niet verteerd na miljoenen/miljarde jaren

even een stellinkje dat hier wel bij past

pi_8741032
Hele bergen kunnen verdwijnen door erosie, dus ik denk dat bijvoorbeeld een gebouwtje niet zoveel problemen zal opleveren.
pi_8741205
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 23:03 schreef Refragmental het volgende:
Hele bergen kunnen verdwijnen door erosie, dus ik denk dat bijvoorbeeld een gebouwtje niet zoveel problemen zal opleveren.
nee dat dacht ik ook al
als je nagaat wat er dan over 1miljoen jaar over is dan is dat niks lijkt mij asvalt wegen en ijzeren prullebakken zijn dan vergaan

dus wat er 1 miljoen jaar geleden zich hier op aarde afspeelde kan alleen worden achterhaald door of heel diep te graven of de ijskappen door te spitten
want dit is toch wel een grootvraagstuk
was er een beschaafde bevolking van de aarde 1 miljoen jaar geleden

pi_8764027
De afgelopen 2 dagen was er op Belgie 1 s'middags steeds een documentaire over/gepresenteerd door Von Danicken. Het stelde niet veel voor opzich, hij gaf zijn mening zonder er echt concreet op in te gaan maar wel leuk om te kijken.

Gisteren ging het over het bekende thema dat de goden Aliens waren en vandaag over verschillenden dingen oud de oudheid (Sodom en Gomorra = Atoombom, Muren van Jericho = Sonisch wapen en Jezus die de kruiziging overleefde omdat het een sceme was).

Effe kijken of het morgen (vandaag) weer komt...

nee dus.

pi_8764059
jammer zonde is dat

ff kijken of het herhaald wordt

pi_8764290
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 23:09 schreef -giovanni- het volgende:

[..]

nee dat dacht ik ook al
als je nagaat wat er dan over 1miljoen jaar over is dan is dat niks lijkt mij asvalt wegen en ijzeren prullebakken zijn dan vergaan

dus wat er 1 miljoen jaar geleden zich hier op aarde afspeelde kan alleen worden achterhaald door of heel diep te graven of de ijskappen door te spitten
want dit is toch wel een grootvraagstuk
was er een beschaafde bevolking van de aarde 1 miljoen jaar geleden

Ik geloof er niet in, volgens mij hadden we dan echt wel bewijzen in de grond daarvan moeten vinden.

Aliens die de mens op de aarde heeft gebracht, vind ik een stuk geloofwaardiger, immers, die Aliens kunnen alles, dus ook wel de mens hier neer zetten zonder sporen achter te laten .

vrijdag 28 februari 2003 @ 09:33:51 #69
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_8767088
sitchin heeft zijn boeken gebaseerd op studie van oude tabletten uit sumerie, nu Irak.
er ligt ongetwijfeld meer, dus nog niet bombarderen

erg interessant wat eruit is gekomen
zo'n beetje alles wat hij schr9ijft is aanneembaar... maar ja, mensen hadden toen geen internet, dus ze moesten wat

misschien is het allemaal geen toeval meer, mja..
lees dit maar
http://www.skyspy.tv/santafe.html

pi_8777589
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 00:39 schreef Semjase het volgende:

[..]

Ik geloof er niet in, volgens mij hadden we dan echt wel bewijzen in de grond daarvan moeten vinden.

Aliens die de mens op de aarde heeft gebracht, vind ik een stuk geloofwaardiger, immers, die Aliens kunnen alles, dus ook wel de mens hier neer zetten zonder sporen achter te laten .

Paar honderd miljoen jaar geleden lag Mount everest nog op de bodem van de zee en was het hedendaagse India een eiland.
Zo gek is het dus nog niet eens. Dingen kunnen snel veranderen en vergaan.

Zelfs toen waren er al trouwens planten bomen en dieren. Alles was aanwezig om een samenleving te kunnen ondersteunen. Er was toen zelfs meer zuurstof in de lucht

pi_8786299
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 17:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Paar honderd miljoen jaar geleden lag Mount everest nog op de bodem van de zee en was het hedendaagse India een eiland.
Zo gek is het dus nog niet eens. Dingen kunnen snel veranderen en vergaan.

Zelfs toen waren er al trouwens planten bomen en dieren. Alles was aanwezig om een samenleving te kunnen ondersteunen. Er was toen zelfs meer zuurstof in de lucht

amen helemaal mee eens
vergeleken bij de ouderdom van de aarde veranderd het klimaat en landoppervlakte erg veel
misschien waren er voor de zonvloed zelfs wel geen gote oceanen
en ik denk dat als we gaan graven en heel diep graven dat we steeds meer aanwijzingen vinden
maar wie steekt er geld in?niemand nog
de aanwijzingen liggen niet 2 meter onder de grond maar veel een veel dieper
als je nagaat dat de aarde gigantisch is in oppervlakte moet je wel heel diep graven maar laten we hopen dat we dat een keer gaan doen
pi_8786371
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 09:33 schreef Manke het volgende:
sitchin heeft zijn boeken gebaseerd op studie van oude tabletten uit sumerie, nu Irak.
er ligt ongetwijfeld meer, dus nog niet bombarderen
ja soemerie erg interssant ja von danicken sitchin en chroux baseren grotendeels hun theorieen op dit volkje terwijl ik er voordat ik hun boeken las nog nooit van had gehoord zo zijn de maya's bekender maar ik denk dat de soemeriesche vondsten een grote rol gaan spelen
pi_8786947
quote:
misschien is het allemaal geen toeval meer, mja..
lees dit maar
http://www.skyspy.tv/santafe.html
interessant artikel maar deze foto vind ik ook wel interessant:

pi_8787219
In het laatste boek van Von Danicken; "De goden waren astronauten", gaat hij dieper in op de Drona Parva, oude Indiase geschriften over een hemelse oorlog.

In deze geschriften worden allerlei technologieën besproken, die wij tegenwoordig nog als science fiction beschouwen. Deze geschriften zijn in de 19e eeuw vertaald, maar niet letterlijk, waardoor er nooit veel waarde aan werd gehecht. Nu ze opnieuw vertaald worden, en deze keer letterlijk, laten de geschriften zien dat men het heeft over vliegende schepen, camouflagetechnieken e.d. Wel grappig om te lezen...

Hier nog iets over mogelijke nucleaire kennis in het verleden...

Ancient City Found In India...
Irradiated By Nuclear Blast
8000 Years Ago?

This file shared with KeelyNet courtesy of Bryant Stavely.
Excerpt from the World Island Review, January 1992.
9-10-00

~~~

Radiation still so intense, the area is highly dangerous

A heavy layer of radioactive ash in Rajasthan, India, covers a three-square mile area, ten miles west of Jodhpur. Scientists are investigating the site, where a housing development was being built.

For some time it has been established that there is a very high rate of birth defects and cancer in the area under construction. The levels of radiation there have registered so high on investigators' gauges that the Indian government has now cordoned off the region. Scientists have unearthed an ancient city where evidence shows an atomic blast dating back thousands of years, from 8,000 to 12,000 years, destroyed most of the buildings and probably a half-million people. One researcher estimates that the nuclear bomb used was about the size of the ones dropped on Japan in 1945.

The Mahabharata clearly describes a catastrophic blast that rocked the continent. "A single projectile charged with all the power in the Universe...An incandescent column of smoke and flame as bright as 10,000 suns, rose in all its splendor...it was an unknown weapon, an iron thunderbolt, a gigantic messenger of death which reduced to ashes an entire race.

"The corpses were so burned as to be unrecognizable. Their hair and nails fell out, pottery broke without any apparent cause, and the birds turned white.

"After a few hours, all foodstuffs were infected. To escape from this fire, the soldiers threw themselves into the river."

Historian Kisari Mohan Ganguli says that Indian sacred writings are full of such descriptions, which sound like an atomic blast as experienced in Hiroshima and Nagasaki. He says references mention fighting sky chariots and final weapons. An ancient battle is described in the Drona Parva, a section of the Mahabharata. "The passage tells of combat where explosions of final weapons decimate entire armies, causing crowds of warriors with steeds and elephants and weapons to be carried away as if they were dry leaves of trees," says Ganguli.

"Instead of mushroom clouds, the writer describes a perpendicular explosion with its billowing smoke clouds as consecutive openings of giant parasols. There are comments about the contamination of food and people's hair falling out."

Archeologist Francis Taylor says that etchings in some nearby temples he has managed to translate suggest that they prayed to be spared from the great light that was coming to lay ruin to the city. "It's so mid-boggling to imagine that some civilization had nuclear technology before we did. The radioactive ash adds credibility to the ancient Indian records that describe atomic warfare."

Construction has halted while the five member team conducts the investigation. The foreman of the project is Lee Hundley, who pioneered the investigation after the high level of radiation was discovered.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')