Ach ja, straks zijn de soppers er weer. Ieder zijn pleziertje.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie dat de CoS weer verworden is tot een potje Jeff bashen ....
Ik doe er niet meer aan mee. Ze hebben zelf voor hem gekozen. En ik lach me soms dood om hem. Moet hem zelf niet in mijn buurt hebben, maar al die andere gasten ook niet. Behalve Wendy als kapsterquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
mijn hemel , we doen de geweldige Jeff weer tekortquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Helemaal van leer trekken om daarna te zeggen dat ze zich niet aangevallen moet voelen, toen zei Mirthe dat ze al bijna niets durfde te zeggen en droop een beetje af.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff zeikt ze zo af dat mensen bang zijn.
Ongelofelijk![]()
Daarom zou ik die 11 dagen gewoon uitzitten tot er een nwe manager is
Zo rolt de COS, er zijn gelukkig ook verstandige mensen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij was gewoon weer heel nasty bezig .quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal van leer trekken om daarna te zeggen dat ze zich niet aangevallen moet voelen, toen zei Mirthe dat ze al bijna niets durfde te zeggen en droop een beetje af.
Denk dat hij de hele discussie als ie er al komt, volkomen dood slaatquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:55 schreef Silves het volgende:
Nu wachten op Izeik zijn input tijdens centraal..de snitch..Jef heeft gelijk nu kom je erachter wie er achter zit.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo rolt de COS, er zijn gelukkig ook verstandige mensen.
Ze vergeten ook dat het een RLS is. Ik denk dat Jeff zijn bonus na vandaag wel binnen heeft. Regie is blij met hem vandaagquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oh, gaan we nu op die toer?quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[..]
Ze vergeten ook dat het een RLS is. Ik denk dat Jeff zijn bonus na vandaag wel binnen heeft. Regie is blij met hem vandaag
Ben blij als hij manager af is, en weer de boel op Stelten gaat zetten..en laat een saaie erik maar manager zijn..hebben ze daar en hier niks meer te klagen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Juist.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:57 schreef Loveable het volgende:
Zo wordt er elke keer toch iemand met de grond gelijk gemaakt hier in de COS, nu is het Jeff maar ook Zoe of een GJ Mexx etc..
Ja en dan later schreeuwen dat niemand zijn bek open trekt en dat ze allemaal hun bek moeten houden want ze hebben toen ook niks gezegd. Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:57 schreef Seattle het volgende:
[..]
Denk dat hij de hele discussie als ie er al komt, volkomen dood slaat
Hij maakt TV, dat is wat ze willen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[..]
Ze vergeten ook dat het een RLS is. Ik denk dat Jeff zijn bonus na vandaag wel binnen heeft. Regie is blij met hem vandaag
Dat is het ookquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach, ik vind het gewoon lafjes en lachwekkend.
Hij zette de boel toch niet op stelten voor hij manager was?quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:58 schreef Silves het volgende:
[..]
Ben blij als hij manager af is, en weer de boel op Stelten gaat zetten..en laat een saaie erik maar manager zijn..hebben ze daar en hier niks meer te klagen.
preciessssssssquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij maakt TV, dat is wat ze willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |