Dat is z'n onzin altijd. Als Wanda zegt dat Wendy een hoer is maakt ze net zo goed tv maar dan is het ineens niet goed.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij maakt TV, dat is wat ze willen.
Maar Wanda is gewoon helemaal niet leuk. Jeff heeft tenminste humor en maakt zichzelf belachelijk. Wanda is vergifquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:00 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is z'n onzin altijd. Als Wanda zegt dat Wendy een hoer is maakt ze net zo goed tv maar dan is het ineens niet goed.
Jasper zit echt diep in de kont van Jeff. Zonde ,maar hij zal er wel baat bij hebbenquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:00 schreef mootie het volgende:
Ik vind het echt zonde dat Jasper hier ook zo aan meedoet.
Er zijn grenzen inderdaad.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:00 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is z'n onzin altijd. Als Wanda zegt dat Wendy een hoer is maakt ze net zo goed tv maar dan is het ineens niet goed.
Vind jij.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar Wanda is gewoon helemaal niet leuk. Jeff heeft tenminste humor en maakt zichzelf belachelijk. Wanda is vergif
Zo denk ik over Jeff. Ik zie de humor niet. Wanda is veel socialer ingesteld.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar Wanda is gewoon helemaal niet leuk. Jeff heeft tenminste humor en maakt zichzelf belachelijk. Wanda is vergif
Mensen psychisch kapot maken bijvoorbeeld.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Zo denk ik over Jeff. Ik zie de humor niet. Wanda is veel socialer ingesteld.
Dank jequote:Op zaterdag 19 november 2022 19:03 schreef puzziepie het volgende:
Martin en Kim D hebben elkaar al voor deze soap ontmoet , hebben wat met elkaar gedronken
Jeff zegt het en doet het niet, Wanda zegt het niet, maar doet het wel en betrekt zelfs de kinderen van Wendy er bij. Heel vals!quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Mensen psychisch kapot maken bijvoorbeeld.
Mijn post verwijderd, waarin ik zeg dat ik de kamer met ruppie het leukste vind?? Raar, ik lees de meest achterlijke verwijten als je de acties van jeff wel leuk vind en die blijven staan???quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
POST DIE NIET OVER DE STREAMS GAAN MAAR OVER ELKAAR OF ELKAARS MENING GA IK VERWIJDEREN.
ik zou wanda zeker niet sociaal noemenquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff zegt het en doet het niet, Wanda zegt het niet, maar doet het wel en betrekt zelfs de kinderen van Wendy er bij. Heel vals!
Dat is allemaal niet netjes maar het veranderd weinig aan de woorden (en acties) van Jeff. Hij was vanmiddag al weer lekker bezig tegen Mirthe.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff zegt het en doet het niet, Wanda zegt het niet, maar doet het wel en betrekt zelfs de kinderen van Wendy er bij. Heel vals!
Geen idee wat er stond, dan kan ik het verkeerd geïnterpreteerd hebben, risico van dit gezeur onder elkaar.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn post verwijderd, waarin ik zeg dat ik de kamer met ruppie het leukste vind?? Raar, ik lees de meest achterlijke verwijten als je de acties van jeff wel leuk vind en die blijven staan???
Hij heeft gewoon gezegd, dat ze niet zo inhalig moet zijn , met haar eisen elke dag een nieuwe..jassen, truien boeken, scheerschuim, alleen voor haar zelf..een goeie terechtwijzingquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet netjes maar het veranderd weinig aan de woorden (en acties) van Jeff. Hij was vanmiddag al weer lekker bezig tegen Mirthe.
godverquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij zitten ze te slapen bij de redactie, normaal wordt dit al veel eerder weg gedraaid.
Al zou het terecht zijn. Het gaat om de manier waarop. Agressief schreeuwen en met een plankje tikken. Mirthe werd aangevallen terwijl ze daar gewoon met Sasha wat zat te doen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gezegd, dat ze niet zo inhalig moet zijn , met haar eisen elke dag een nieuwe..jassen, truien boeken, scheerschuim, alleen voor haar zelf..een goeie terechtwijzing
Dat is zijn stijl : mensen aanpakken en aanvallen wanneer ze het niet verwachtenquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
Al zou het terecht zijn. Het gaat om de manier waarop. Agressief schreeuwen en met een plankje tikken. Mirthe werd aangevallen terwijl ze daar gewoon met Sasha wat zat te doen.
dit vind ik goed van kimquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is zijn stijl : mensen aanpakken en aanvallen wanneer ze het niet verwachten
Kim nu tegen Jeff dat hij eens een keer moet luisteren naar wat Jappie zegt
Naar dagenlang iedereen gek gemaakt heeft over Jef, en iedereen die wel heeft gekregen, ze haat wendy ..en dan wel fluisterend, iedereen heeft haar door, zo ook kamer 3..ze is nu eenmaal een dief in de loods..quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
Al zou het terecht zijn. Het gaat om de manier waarop. Agressief schreeuwen en met een plankje tikken. Mirthe werd aangevallen terwijl ze daar gewoon met Sasha wat zat te doen.
Buiten de loods waren die ook nooit samen gekomen. Maar binnen de loods zijn ze een sterk koppel dus is het beter dat ze het probeert te temperenquote:
Bahquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:15 schreef engine het volgende:
"ik hoef nooit te schelden en te schreeuwen"
Okay Jeff. Zal het niet tegen de mongolen zeggen.
Allemaal prima. Ook dat veranderd weinig aan de acties en woorden van Jeff. Die worden niet ineens ongedaan omdat Mirthe ook niet perfect is.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Naar dagenlang iedereen gek gemaakt heeft over Jef, en iedereen die wel heeft gekregen, ze haat wendy ..en dan wel fluisterend, iedereen heeft haar door, zo ook kamer 3..ze is nu eenmaal een dief in de loods..
Wanda.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:18 schreef Thorelf het volgende:
wie zouden jullie een goede manager vinden ?
Moeilijke vraag, ik weet alleen dat ik het hilarisch zou vinden als Zoë manager werdquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:18 schreef Thorelf het volgende:
wie zouden jullie een goede manager vinden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |