Al is het geleend dan is het apparaatje nog steeds van Wendy en Babette toch? Ze moeten het dan van hun zakgeld terug betalen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Geld " geleend" van Isaac ( gewoon uit de huishoudpot maar om de gorde vrede te bewaren hebben ze dat zo verteld.,)
Ze heeft dan ook minder "neudig" dan de gemiddelde loodsbewonerquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:10 schreef Silves het volgende:
Eunice die zegt, ik eet hier meer als thuis, eindelijk iemand die het snapt.
Nou Berend zie je heel weinig douchen en stinkt ook altijd volgens de bewoners en Erik zie je elke ochtend douchen zonder shampoo of zeep dus die zal ook niet naar roosjes ruikenquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:11 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Qua douchen gaat het volgens mij al een tijdje beter.... maar sommige staan 4x per dag eronder. En dat ik ook overdreven... ook al zijn ze niet altijd aan het douchen
De klikker niet was van het zakgeld gekocht..ook filters en een pot..iedereen meeroken en drinken, en niks ervoor terug vragen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Geld " geleend" van Isaac ( gewoon uit de huishoudpot maar om de gorde vrede te bewaren hebben ze dat zo verteld.,)
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee klik apparaat hebben ze met de laatste keer zakgeld al gehaald
Dat dus..quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:14 schreef Silves het volgende:
[..]
De klikker niet was van het zakgeld gekocht..ook filters en een pot..iedereen meeroken en drinken, en niks ervoor terug vragen.
Het is niet geleend het is gewoon uit de huishoudpot gehaald en Jeff en Borrel en Wendy en Isaac hebben gezegd dat het van Isaac geld geleend is om het beter te verkopen aquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Al is het geleend dan is het apparaatje nog steeds van Wendy en Babette toch? Ze moeten het dan van hun zakgeld terug betalen.
Mirthe natuurlijk niet rechtstreeks tegen Jeff, die doet dat pas als Jeff er niet meer bij staat.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:19 schreef Silves het volgende:
Eunice weer spreken voor de groep, vooral Mirthe...zeikstralen..kom op jef breek de pot aan !!
Nee hoor...de klikker is van het 2de zakgeld gekocht..toen hij manager werd kwam tabac uit de pot..is ook een basis voor rokers.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is niet geleend het is gewoon uit de huishoudpot gehaald en Jeff en Borrel en Wendy en Isaac hebben gezegd dat het van Isaac geld geleend is om het beter te verkopen a
dat ze willen roken.
Ik dacht dat ze he5 apparaatje zelfs al hadden voordat Jeff manager was.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee hoor...de klikker is van het 2de zakgeld gekocht..toen hij manager werd kwam tabac uit de pot..is ook een basis voor rokers.
ja is ook zo..de meerdere potten tabac is uit de pot..de eerste potten als manager hebben ze geleend van izeikquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze he5 apparaatje zelfs al hadden voordat Jeff manager was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |