Als Esther was gekozen, hield ze het kantoor dicht, en maar 2x per week inloop uurtje..quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:59 schreef HappyCharly het volgende:
Ondertoontje net wel even van Esther..
Jeff ik heb iets nodig
Heb ik dan geen moment rust?
Daar ben je manager voor
Ja idd, hoorde het.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze zeiden net op de slaapkamer ook dat het koud was vannacht
Esther is het type dat passief agressief zou reageren op alles. Maar je haar niet zou kunnen vangen want 'dat zegt ze toch niet?"quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet zeker dat Esther als manager niet beschikbaar was geweest
het wordt tijd dat iemand die gewichten allemaal verstoptquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens JW heeft Isaac de sigarettenmaker verstopt
Ahh verstopt dus.. ik dacht dat hij stuk was.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens JW heeft Isaac de sigarettenmaker verstopt
En graag ook Isaac zelf verstopt. Bij voorkeur buiten de loodsquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
het wordt tijd dat iemand die gewichten allemaal verstopt
quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:03 schreef HappyCharly het volgende:
Brr ik heb het net zo koud als de loods
Vraag de manager om een dekentje te bestellenquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:03 schreef HappyCharly het volgende:
Brr ik heb het net zo koud als de loods
quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:04 schreef lojanda het volgende:
Dat apparaatje voor de sigaretten is toch van Wendy en Babette? Hadden ze dat niet van hun zakgeld gekocht?
Ja klopt..quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:04 schreef lojanda het volgende:
Dat apparaatje voor de sigaretten is toch van Wendy en Babette? Hadden ze dat niet van hun zakgeld gekocht?
Ik zou dat echt niet meer uitlenen, zoek het allemaal uit en koop er zelf maar één.quote:
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:08 schreef HappyCharly het volgende:
Wat moeten die mensen stinken, zoveel rokers...
Er zijn er die stinken naar rook en er zijn er ook meerdere die van zichzelf stinken omdat ze zich niet of maar amper wassen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:08 schreef HappyCharly het volgende:
Wat moeten die mensen stinken, zoveel rokers...
Geld " geleend" van Isaac ( gewoon uit de huishoudpot maar om de gorde vrede te bewaren hebben ze dat zo verteld.,)quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet meer uitlenen, zoek het allemaal uit en koop er zelf maar één.
Qua douchen gaat het volgens mij al een tijdje beter.... maar sommige staan 4x per dag eronder. En dat ik ook overdreven... ook al zijn ze niet altijd aan het douchenquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er zijn er die stinken naar rook en er zijn er ook meerdere die van zichzelf stinken omdat ze zich niet of maar amper wassen.
Vieze bende daar
nee klik apparaat hebben ze met de laatste keer zakgeld al gehaaldquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Geld " geleend" van Isaac ( gewoon uit de huishoudpot maar om de gorde vrede te bewaren hebben ze dat zo verteld.,)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |