Isaac Sasha en Bern zitten er ook bijquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit is ook niet de hele groep, ik mis Isaac, Ruppie en Imadnindi, Wendy, Jeff, Kim D, Bern Sasha
oh ik heb ze niet gezienquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac Sasha en Bern zitten er ook bij
Nee ze wilde niet net als Berend en Esther (en Jan Willem?)quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft er net gehad..stak als 1ste de vinger op
Ima en Rupie zijn wer terug naar bed Wen Kim en Jeff nog niet gezien Isaac aan het sporten gezien. Bern Sasha fricandelquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit is ook niet de hele groep, ik mis Isaac, Ruppie en Imadnindi, Wendy, Jeff, Kim D, Bern Sasha
Dat dacht ik ook te hebben gehoordquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee ze wilde niet net als Berend en Esther (en Jan Willem?)
[..]
Ima en Rupie zijn wer terug naar bed Wen Kim en Jeff nog niet gezien Isaac aan het sporten gezien. Bern Sasha fricandel
JW boeit het ook niet😅quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaan hun goddelijke gang maar.Ze denken een statement te maken.Mij boeit het niet.Is 6 euro aan troep.
Speculaas.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:57 schreef HappyCharly het volgende:
Esther heeft iets nodig van Jeff
speculaasquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:57 schreef HappyCharly het volgende:
Esther heeft iets nodig van Jeff
I know, dat zei ze vannacht.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
speculaas
want die van haar is gestolen
Heeft ze gisteren aan iedereen zitten uitdelen toch?quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
speculaas
Ze kwam afgelopen nacht om 3.00 zeuren bij Jeff dat haar speculaas gejat was en Kim K kwam nog een bak M&M's ophalenquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
speculaas
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 19 november 2022 11:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft ze gisteren aan iedereen zitten uitdelen toch?
ik weet zeker dat Esther als manager niet beschikbaar was geweestquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:59 schreef HappyCharly het volgende:
Ondertoontje net wel even van Esther..
Jeff ik heb iets nodig
Heb ik dan geen moment rust?
Daar ben je manager voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |