SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Brewery42 De AanhouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 november
Biertje 1
Brouwerij 't IJ IJwitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Brewdog Tiramisu TyrannySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18 november
Biertje 1
Wilderen Tripel KanunnikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Bird Brewery NogMeerkoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 november
Biertje 1
Texels Skuumkoppe (Blik)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Zuyd Jura 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwsgierig naar welke bieren de revue reeds gepasseerd zijn in eerdere edities?
De complete lijst kun je hier terugvinden.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Tegenover Prisha is iedereen groot
Maar dat bedoel je natuurlijk niet
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Ow ik dacht dat je een lover had. Maar het één sluit het ander niet uit natuurlijkquote:
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ow ja dat was vanavondquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Die kon er niet bij zijn geloof ik vanavond helaas
Ik ook. Dan gaan mijn sokken altijd als eerste uitquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nope
Na 3,5 bier heb ik het wel heel heet
Al mijn notenmixen zijn vegetarischquote:
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
En in de bak met chipsquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook. Dan gaan mijn sokken altijd als eerste uit![]()
![]()
Kennelijk ligt dat toch andersquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Al mijn notenmixen zijn vegetarisch![]()
![]()
Bij mij ookquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook. Dan gaan mijn sokken altijd als eerste uit![]()
![]()
ookquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je een lover had. Maar het één sluit het ander niet uit natuurlijkHij zit hier nu basgitaar te spelen en af en toe een slok van dat spul naar binnen te worstelen
Dat klinkt heel fout....vegetarische notenquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Al mijn notenmixen zijn vegetarisch
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
ja dat ging misquote:
Ik had die associatie ook niet direct gemaaktquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat klinkt heel fout....vegetarische notenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:
Ik wil ook noten!Silence breaks apart, Brightness comes to life
Kijk ff achter een gitaarquote:
Het had best wel leuk geweest als jullie hier in de kamer hadden gezeten
Ik wil bierchips. Om de smaakt van dit spul weg te spoelen
jaquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Spoelen met chips?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef Prisha het volgende:
Ik wil bierchips. Om de smaakt van dit spul weg te spoelen![]()
![]()
Ik vind dit echt niet zo lekker. Maar, niet vies genoeg om weg te gooien. Dat is enkel voorbehouden aan Jopen.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Lastig lastig. De smaak weg te knisperen dan.quote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Had je wel makkelijk bij de soep gekundquote:
Heb je niets te eten in huis? Geen kaas? Kip?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef Prisha het volgende:
Ik wil bierchips. Om de smaakt van dit spul weg te spoelenAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Er is nog een volgend biertjequote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef Prisha het volgende:
Ik wil bierchips. Om de smaakt van dit spul weg te spoelenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik heb er deze ronde al twee aan de gootsteen geofferdquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:50 schreef Prisha het volgende:
Ik vind dit echt niet zo lekker. Maar, niet vies genoeg om weg te gooien. Dat is enkel voorbehouden aan Jopen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Slechte voorbereiding, alleen maar tijd voor meneer de Groot gehad zekerquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb je niets te eten in huis? Geen kaas? Kip?![]()
![]()
Maar geen Jopen trauma'sBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Kaas was op. Kip heb ik nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb je niets te eten in huis? Geen kaas? Kip?
2?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er deze ronde al twee aan de gootsteen geofferd
Heb je er eentje stiekem gedaan?![]()
![]()
Leven van de liefde... Werkt nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Slechte voorbereiding, alleen maar tijd voor meneer de Groot gehad zeker
Nee elke voorgaande vrijdag nu was die tweede me te gortigquote:
De aanhouder benaderde bijna het jopen niveauBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Slechte voorbereiding, alleen maar tijd voor meneer de Groot gehad zeker
Dus dadelijk weer eentje, omdat het inmiddels traditie is?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee elke voorgaande vrijdag nu was die tweede me te gortig
De aanhouder benaderde bijna het jopen niveau![]()
![]()
Wat leuk Prishquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
ookHij zit hier nu basgitaar te spelen en af en toe een slok van dat spul naar binnen te worstelen
![]()
de aanhouder was mwah, maar wel op gedronken. Tiramisu was verrassend lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee elke voorgaande vrijdag nu was die tweede me te gortig
De aanhouder benaderde bijna het jopen niveau![]()
Ik had goede hoop maar mazikeen wees er al op dat hij wel heel donker isquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dus dadelijk weer eentje, omdat het inmiddels traditie is?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Thanksquote:Ik dacht dat ik dat ergens een keer verteld had.
We doen 10 december gewoon weer alsof je jarig bentquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik was even kijken of er nog een stekkerdoos over was, ik wil dit weekend de kerstboom op gaan zettenquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, je bent er nog! Ik wilde net vragen of je stiekem richting gootsteen was
Hij is hier ook op en ik vond hem heel lekker zelfsquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:58 schreef D. het volgende:
Ik heb 'm op inmiddels. Vond 'm niet heel viesBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Gezellie..dan mis ik er een paarquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We doen 10 december gewoon weer alsof je jarig benttot nu toe
Misschien wel hoor, maar ik ben een beetje druk hier en daar, dus dan kan ik het gemist hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
ThanksIk dacht dat ik dat ergens een keer verteld had.
Da's op tijdquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was even kijken of er nog een stekkerdoos over was, ik wil dit weekend de kerstboom op gaan zetten
Maareh, hoe smaakt het bier je?![]()
Die komen ook nog wel, moet!quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gezellie..dan mis ik er een paartot nu toe
Waarom ben je er bang voorquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:00 schreef Mazikeen het volgende:
nou best bang voor de volgende.
Maar ik was ook bang voor de tiramisu
Voor de Tiramisu was ik banger, maar het begint langzaam spannend te wordenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:00 schreef Mazikeen het volgende:
Maar ik was ook bang voor de tiramisu![]()
![]()
Ik heb behoefte aan licht in mijn levenquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Da's op tijd
Maareh, hoe smaakt het bier je?![]()
Ik vond de eerste paar slokken lekker, maar dat is nu aan het afnemen
Jij lust volgens mij allesquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:00 schreef Mazikeen het volgende:
Maar ik was ook bang voor de tiramisu
Na de tiramisu kunnen jullie alles aanquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Voor de Tiramisu was ik banger, maar het begint langzaam spannend te worden
Tweeling zus SFquote:![]()
Jazekerquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Na de tiramisu kunnen jullie alles aan![]()
maar die vond ik ook echt lekker![]()
![]()
Was die tiramisu niet zo geslaagd?Silence breaks apart, Brightness comes to life
Ik heb er nog nergens eentje gezien, dus je hebt gewonnen denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan licht in mijn leven![]()
![]()
![]()
Nou ja, met bier had het niet echt te makenquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Bedankt, dat duwtje had ik nodigquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Na de tiramisu kunnen jullie alles aan![]()
![]()
Dat, het was een vloeibaar toetjequote:Op vrijdag 18 november 2022 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het naar koude caramelkoffie smakenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:![]()
ik zie nu je UI pas. Geweldig
Echt?! ik heb er echt al een paar gezien, hier aan de overkant staat er ook al één en vanavond ook nog een paar gezienquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er nog nergens eentje gezien, dus je hebt gewonnen denk ik![]()
Maar ik wil wel winnen hoor
quote:quote:quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het naar koude caramelkoffie smakenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja, met bier had het niet echt te maken
Ja echtquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! ik heb er echt al een paar gezien, hier aan de overkant staat er ook al één en vanavond ook nog een paar gezien![]()
Maar ik wil wel winnen hoor
Maar, misschien ze er wel stonden en ze me niet zijn opgevallen.
Morgen even op letten![]()
![]()
In het donker vallen ze ook meer opquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ja echt
Maar, misschien ze er wel stonden en ze me niet zijn opgevallen.
Morgen even op letten
Waarom ruikt ieder biertje naar uilenzeik
Mja, maar ik ga nu niet meer kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het donker vallen ze ook meer op![]()
![]()
Nog twee slokken en ik trek alles weer aanquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:10 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb inmiddels mijn sokken uit. en loop naar de keuken...
Ongeduldigerdquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:10 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb inmiddels mijn sokken uit. en loop naar de keuken...
Sokken zijn uit!
Ik ga de volgende zo inschenken.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Nee johquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Waarom ruikt ieder biertje naar uilenzeik
Ze zuipt ons eruitquote:
Ok paar minuutjes nog, ik ga die tweede ophalen
Ik neem me voor hem op te drinken ookBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Doe de voordeur maar eens open en kijk maar eens rond, ik weet zeker dat je een kerstboom ziet.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nog twee slokken en ik trek alles weer aan
Het is een vrolijk etiket alhoewel ik een hekel aan meerkoeten hebBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Als Mazikeen erbij is 10 december gaan de rondjes nog sneller dan vorig jaarquote:
Het ziet er vrolijk uit, dit moet wel een lekkere zijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:13 schreef pullup het volgende:
Het is een vrolijk etiket alhoewel ik een hekel aan meerkoeten heb
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Mazikeen erbij is 10 december gaan de rondjes nog sneller dan vorig jaar![]()
![]()
Weinig schuim
Code groenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik heb even gekeken, maar neequote:Op vrijdag 18 november 2022 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe de voordeur maar eens open en kijk maar eens rond, ik weet zeker dat je een kerstboom ziet.
Misschien morgen, nu iedereen weekend heeft![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Mazikeen erbij is 10 december gaan de rondjes nog sneller dan vorig jaarnog sneller
![]()
![]()
*Koopt rollerskates voor opaAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Willen we meer- of minderkoeten?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:13 schreef pullup het volgende:
Het is een vrolijk etiket alhoewel ik een hekel aan meerkoeten heb![]()
![]()
Fruitig en schuimquote:Jij hebt een ander biertje
Zondagavond weer kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar nee
Misschien morgen, nu iedereen weekend heeft
Kan wel bijspringen achter de bar hoor, genoeg horeca ervaringquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]nog sneller
![]()
![]()
*Koopt rollerskates voor opa![]()
![]()
Minder minderquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Het is bier dit
Meer kan ik er nog niet over zeggen, die vorige had een sterkere smaakBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:12 schreef D. het volgende:
Ik schenk bier met mijn sokken aan
Ter info
He, een aap op de achtergrondquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt Mazikeen ookquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Mazikeen erbij is 10 december gaan de rondjes nog sneller dan vorig jaar
Goed planquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]nog sneller
![]()
![]()
*Koopt rollerskates voor opa
Voor mij is het een fucking meeuw.. uitroeien![]()
Opa vindt hem pittig...Maar wel lekker ..
Als iemand goede recensies nodig heeft qua bier![]()
Ik twijfel nogquote:![]()
Ik moet die dag werken. En heb ooit gezegd ik doe geen meets meer
Maar ik denk er serieus over na.![]()
Ze 'twijfelt'.... Zo ben ik ook begonnen. Nu koop ik een Nijntje theepot voor ze als ze langskomenquote:
Ik weet het niet.
Mr Groot vind hem minder lekker dan de vorige.
Ik vind hem ietsjes lekkerder dan de vorige.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Oh nu hij misschien ook wel lekkerder dan de vorige.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Ik las laatst een boek en daar kwam het zinnetje "Het is een fucking duif" een paar keer voorquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Voor mij is het een fucking meeuw.. uitroeien![]()
Opa vindt hem pittig...Maar wel lekker ..
Als iemand goede recensies nodig heeft qua bier![]()
Nou ja, je moet erbij geweest zijn denk ik.
Da boek heb jij zeker niet geluisterd @D. ?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik ga er toch nog even over verder hoorquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:21 schreef Prisha het volgende:
Ik weet het niet.
Mr Groot vind hem minder lekker dan de vorige.
Ik vind hem ietsjes lekkerder dan de vorige.Ik dacht dat je bij een vriend/vriendin ging wonen, maar het is dus je vriend
Zie DM (die zo volgt)quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las laatst een boek en daar kwam het zinnetje "Het is een fucking duif" een paar keer voor
Nou ja, je moet erbij geweest zijn denk ik.
Da boek heb jij zeker niet geluisterd @:D. ?![]()
jaquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er toch nog even over verder hoorIk dacht dat je bij een vriend/vriendin ging wonen, maar het is dus je vriend
... ik moet er ook nog aan wennen na 7 jaar vrijgezellig te zijn
Alsof je een kraan open zet hequote:Op vrijdag 18 november 2022 21:23 schreef Mazikeen het volgende:
ik moet naar de plee door al dat bier
Lief.. maar hij redt het welquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Kan wel bijspringen achter de bar hoor, genoeg horeca ervaring
Ik vind het gewoon heel erg fijn voor je en gun jou alle liefde en geluk van de wereldquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja... ik moet er ook nog aan wennen na 7 jaar vrijgezellig te zijn
En ik snap dat het wennen is, het is toch ineens rekening houden met iemand
Pullup gebruikt de gootsteenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:23 schreef Mazikeen het volgende:
ik moet naar de plee door al dat bier![]()
![]()
Je bent vast nog steeds best gezelligquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja... ik moet er ook nog aan wennen na 7 jaar vrijgezellig te zijn
![]()
![]()
Ik ben niet blij met dit bier![]()
Zeker niet vies genoeg om iets er over af te kraken, heel licht te bitter maar drinkt voor geen meter weg dit
Het kan niet de bedoeling zijn dat ik straks blij ben dat er niet meer in mijn glas zatBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja voorlopig houd ik moedig standquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
thanks Deesquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heel erg fijn voor je en gun jou alle liefde en geluk van de wereld
ja, en ik ben ook nog iemand die zich af en toe van de wereld terugtrekt. Gelukkig snapt hij dat.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
En ik snap dat het wennen is, het is toch ineens rekening houden met iemandSilence breaks apart, Brightness comes to life
Hij zit met twee sokken in zijn ogenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
En ik snap dat het wennen is, het is toch ineens rekening houden met iemand
heul gezelligquote:![]()
I hear you calling me at night![]()
Spruitjesquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:28 schreef Mazikeen het volgende:
Maar deze ga ik wel opdrinken. Zker een goed biertje.
En ik proef fruit! Jullie?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:27 schreef pullup het volgende:
Zeker niet vies genoeg om iets er over af te kraken, heel licht te bitter maar drinkt voor geen meter weg dit
Het kan niet de bedoeling zijn dat ik straks blij ben dat er niet meer in mijn glas zat![]()
![]()
Eens met eerste twee regels overigens.Silence breaks apart, Brightness comes to life
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:28 schreef Mazikeen het volgende:
En ik proef fruit! Jullie?echt ... Ik proef sokken
oohoohejojaquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
heul gezellig![]()
I hear you calling me at night![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij zit met twee sokken in zijn ogen![]()
![]()
Ik ben er ook niet weg van, ik vind hem te bitterquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:27 schreef pullup het volgende:
Het kan niet de bedoeling zijn dat ik straks blij ben dat er niet meer in mijn glas zat
Opa loopt zich de tandjes om mijn Baileys aan te vullen. Daar spoel ik al die meuk mee weg
Ik weet niet wat ik proef. Bier. Nah. Ik drink hem wel op.
Hij scoort een 6 op de schaal van Jopen.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Dat is ook heel belangrijk, dus fijn dat hij jou die ruimte geeftquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks Dees
[..]
ja, en ik ben ook nog iemand die zich af en toe van de wereld terugtrekt. Gelukkig snapt hij dat.
Had ie zijn leesbril maar op moeten houdenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij zit met twee sokken in zijn ogen
Oh kut...ik dacht dat ik uitgeschild was, moet ik nog 5 kilo![]()
Dat worden krieltjes of legoblokjes
Ik ruik fruit, maar proef galquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:28 schreef Mazikeen het volgende:
En ik proef fruit! Jullie?
Ik zal je Baileys binnenkort ook wel aanvullenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Opa loopt zich de tandjes om mijn Baileys aan te vullen. Daar spoel ik al die meuk mee weg
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:31 schreef oma-Nijn het volgende:
goffer. Hoe heet ons paddo nu weer danquote:
Ga je weer 30 kg zuurkool maken?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh kut...ik dacht dat ik uitgeschild was, moet ik nog 5 kilo![]()
Dat worden krieltjes of legoblokjes
Ahaquote:![]()
![]()
Shii
Ze komt dadelijk kijken, als de rook is opgetrokkenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
@:-shii- vandaar dat 'ze niet kon' vanavond
![]()
![]()
Gevluchtquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
@:-shii- vandaar dat 'ze niet kon' vanavond
NEE .. ik heb een nepper bij de Hoogvliet. Net zo lekker voor de prijs van 1/3 Baileys. Ik verbied het jequote:Op vrijdag 18 november 2022 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zal je Baileys binnenkort ook wel aanvullen
ik heb GEEN rum en GEEN bier, kwam er niet meer van naar de Jumbo te lopen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ie zijn leesbril maar op moeten houden![]()
Je moet altijd rum op voorraad hebben meneertjequote:Op vrijdag 18 november 2022 21:34 schreef Koen66 het volgende:
ik heb GEEN rum en GEEN bier, kwam er niet meer van naar de Jumbo te lopen![]()
![]()
Ik ben nog bezig.. vandaag 8 ongeveer. Morgen 8 a 10. Morgenavond dartenquote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Water is ook lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:34 schreef Koen66 het volgende:
vanaf zondag weerquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je moet altijd rum op voorraad hebben meneertje
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat je kan typen met een trilvingerquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Die laatstequote:Op vrijdag 18 november 2022 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een St. Bernardus Abt 12 en een 'T IJ Zatte Tripel![]()
Maar ik ben echt een tripel liefhebber.
Ik neem de wilderen Goud hierna![]()
Wow! Respect voor al je werkquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig.. vandaag 8 ongeveer. Morgen 8 a 10. Morgenavond darten
Je kunt altijd nog naar de KSC danquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:34 schreef Koen66 het volgende:
ik heb GEEN rum en GEEN bier, kwam er niet meer van naar de Jumbo te lopen![]()
![]()
Haha ken ze allebei, blind de Zatte tripel nemen hoorquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een St. Bernardus Abt 12 en een 'T IJ Zatte Tripel
Die Bernardus is niet te zuupenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik doe niet aan neppersquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
NEE .. ik heb een nepper bij de Hoogvliet. Net zo lekker voor de prijs van 1/3 Baileys. Ik verbied het je
Koeneloenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb hier nog die zelf gedistileerde rum staan van goa
Ja dat gaat koud worden morgenochtendquote:![]()
* pullup neemt nog een slok van die meerkoetBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Bier en wijn heb ik ook altijd in huis, verder nog Loopuyt gin, Licor 43, Grand Marnier en wodka jaquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb altijd, bier, wijn, vodka en rum op voorraad
Wie?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:38 schreef Prisha het volgende:
Ik heb hier nog die zelf gedistileerde rum staan van goa
Moet je morgen langs de baan?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat gaat koud worden morgenochtend![]()
* pullup neemt nog een slok van die meerkoet
Zekerquote:![]()
Inpakken dusBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik heb morgenavond een griezeltocht in Leuth. Hopelijk is het droog. Die kou kan ik me wel tegen kleden denk ikSilence breaks apart, Brightness comes to life
Erwtensoepquote:
Ga jij maar sparen voor je uitzetquote:
Ja morgennacht gaat het nog ruim kouder worden dus houd er rekening meequote:Op vrijdag 18 november 2022 21:40 schreef Prisha het volgende:
Ik heb morgenavond een griezeltocht in Leuth. Hopelijk is het droog. Die kou kan ik me wel tegen kleden denk ik
Dat zei mijn moeder ook altijd jaquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:40 schreef Prisha het volgende:
Ik heb morgenavond een griezeltocht in Leuth. Hopelijk is het droog. Die kou kan ik me wel tegen kleden denk ik
Ik heb hem op
quote:
En nee hij werd niet beter of zo de tweede helft van het glasBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ga jij maar sparen voor je uitzet
Likeur 43 ook en baileys. En anis, cognac en molinariquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bier en wijn heb ik ook altijd in huis, verder nog Loopuyt gin, Licor 43, Grand Marnier en wodka ja![]()
Ahhquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:38 schreef Prisha het volgende:
Ik heb hier nog die zelf gedistileerde rum staan van goaer verdwijnen teveel leuke fokkers
Horrorwinter, nu alquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja morgennacht gaat het nog ruim kouder worden dus houd er rekening mee
Ja zeg waar is die nu geblevenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahher verdwijnen teveel leuke fokkers
Je hebt hem zo vlot opgedronken om er maar vanaf te zijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:42 schreef pullup het volgende:
En nee hij werd niet beter of zo de tweede helft van het glas
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt hem zo vlot opgedronken om er maar vanaf te zijn![]()
Ja jammerquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het gaat wel goed met hemquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:
Ik ben wel blij, dat ik door mijn bier heen ben...
Ik neem nog ff 1 grote Baileys en dan 2 paracetamol
Ik moet nog een paar slokken. En dan naar de plee.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Waar moet er iets uit?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:46 schreef Prisha het volgende:
Ik moet nog een paar slokken. En dan naar de plee.
Nee, laat maar, wil het ook niet weten ook![]()
![]()
Nogmaals proostquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Gelukkig.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:46 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Waar moet er iets uit?
Nee, laat maar, wil het ook niet weten ook![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:46 schreef Prisha het volgende:
Ik moet nog een paar slokken. En dan naar de plee.
Je wordt maar 1 x 59quote:![]()
En dan slempen met je fokgekkies
Het bier helpt wel met mijn schroom. Ik moet voor de afscheid van een collega een couplet inzingen van If you leave me now...oehoehoeeee please don't go.
Dat gaat nu wel lukken denk ik.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Jongens, bier is op.
Ik ga zo filmpje kijken. Het was gezellig![]()
! Tot de volgende keer. (volgende week ben ik er niet, vrijdag concert van Antimatter).Silence breaks apart, Brightness comes to life
Anders de 🌈quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:49 schreef Prisha het volgende:
Het bier helpt wel met mijn schroom. Ik moet voor de afscheid van een collega een couplet inzingen van If you leave me now...oehoehoeeee please don't go.
Dat gaat nu wel lukken denk ik.
Ik moet nog een paar biertjes voor ik een Vocaroo ter ondersteuning inzingquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:49 schreef Prisha het volgende:
Dat gaat nu wel lukken denk ik.![]()
![]()
Ik vond het ook gezellig ( helaas altijd wat kort op devrijdag ) maar ik zie jullie vanzelf weer hier.
Volgens mij ga ik volgende week ook weer halen![]()
Leuk dat je er was!quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:50 schreef Prisha het volgende:
Jongens, bier is op.
! Tot de volgende keer. (volgende week ben ik er niet, vrijdag concert van Antimatter).![]()
![]()
Ik heb nog een aardappel geschild ... Lijkt Groot wel
Mensen verklaren je voor gek als je dat verteltquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je wordt maar 1 x 59![]()
En dan slempen met je fokgekkies![]()
We deden voorheen altijd om de maandquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:52 schreef Mazikeen het volgende:
Gaan we in december door of niet? Ik vond het wel leuk zo, nieuwe biertjes proeven![]()
![]()
Moet je dan vanavond nog zingen?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:49 schreef Prisha het volgende:
Dat gaat nu wel lukken denk ik.
Zit hier in het geheim..gordijnen dichtquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen verklaren je voor gek als je dat vertelt![]()
Ik hoop dat je volgende week gaat halenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:52 schreef pullup het volgende:
Ik vond het ook gezellig ( helaas altijd wat kort op devrijdag ) maar ik zie jullie vanzelf weer hier.
Bedankt pullup, slaap lekker
Enjoy en bedankt!quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:50 schreef Prisha het volgende:
Jongens, bier is op.
! Tot de volgende keer. (volgende week ben ik er niet, vrijdag concert van Antimatter).![]()
Tot dan!quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:52 schreef pullup het volgende:
![]()
![]()
Ik zal het niet verder vertellenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zit hier in het geheim..gordijnen dicht
Fijnquote:
Is dat niet wat optimistisch?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Net als de meeste goede voornemens zal dat wel na 2 weken voorbij zijn
Welnee.. die gaat op 1 januari aan de champiequote:Op vrijdag 18 november 2022 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Net als de meeste goede voornemens zal dat wel na 2 weken voorbij zijn![]()
Wat lees ik nuquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yes
[..]
ik doe altijd dry january. En ik hou het altijd vol
Netjesquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yes
[..]
Je kunt ook Dry February doen?quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yes
[..]
Kun je meedoen met ons in januari (als het doorgaat), en februari is nog korter ook![]()
![]()
Ja echt waarquote:Ja en zelfs nog tot half maartquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2022 22:03:10 ]![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook Dry February doen?
Kun je meedoen met ons in januari (als het doorgaat), en februari is nog korter ook![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je meedoen met ons in januari (als het doorgaat), en februari is nog korter ook
Dat is geen dry Januaryquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja echt waar
[..]
Ja en zelfs nog tot half maart
Nee hahah ik heb altijd weddenschappen lopen. En win elk jaarquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee hahah ik heb altijd weddenschappen lopen. En win elk jaar
December wordt hier ook wat lastig. Veel te doen ook.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
In december drink ik sowieso elke vrijdag en zaterdagdus maakt mij niks uit
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2022 22:06:04 ]![]()
Daar betaal je de Gall & Gall rekening vanquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee hahah ik heb altijd weddenschappen lopen. En win elk jaar
December gaat mij ook niet lukken en ik vind om de maand of eens per 3 maanden wel leuker ook eigenlijkquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:04 schreef oma-Nijn het volgende:
December wordt hier ook wat lastig. Veel te doen ook.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee hahah ik heb altijd weddenschappen lopen. En win elk jaar![]()
Ik durf te wedden dat jij in januari niet met ons mee durft te doen![]()
![]()
Siquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar betaal je de Gall & Gall rekening van![]()
![]()
quote:Blij mee...
Ik doe in maart weer meequote:Op vrijdag 18 november 2022 22:06 schreef D. het volgende:
[..]![]()
Ik durf te wedden dat jij in januari niet met ons mee durft te doen
Maar ik koop wel alle biertjes die jullie nomineren in januari![]()
![]()
Hier ook wel een paar hoor, maar dan is het meer vrijblijvendquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:05 schreef Mazikeen het volgende:
In december drink ik sowieso elke vrijdag en zaterdagdus maakt mij niks uit
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:04 schreef oma-Nijn het volgende:
December wordt hier ook wat lastig. Veel te doen ook.Dat was ook de reden dat we in destijds besloten om in november te beginnen, in december heeft bijna iedereen 'aandere verplichtingen'quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
December gaat mij ook niet lukken en ik vind om de maand of eens per 3 maanden wel leuker ook eigenlijk![]()
![]()
Ja, iedere maand is ietwat veel. Want dan wil ik ook geen dag missenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
December gaat mij ook niet lukken en ik vind om de maand of eens per 3 maanden wel leuker ook eigenlijk
En zuipt ze op één vrijdagavond opquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik doe in maart weer mee
Maar ik koop wel alle biertjes die jullie nomineren in januari
God..nog wat drank kunnen ritselenquote:
Kun je die in maart drinken, als voorspelquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik doe in maart weer mee
Maar ik koop wel alle biertjes die jullie nomineren in januari![]()
![]()
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Dat was ook de reden dat we in destijds besloten om in november te beginnen, in december heeft bijna iedereen 'aandere verplichtingen'
FOMOquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, iedere maand is ietwat veel. Want dan wil ik ook geen dag missen
staan nog wat staartjes in de kastquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
God..nog wat drank kunnen ritselenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Staartjes moeten ook opquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staan nog wat staartjes in de kast
Best kans vanquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zuipt ze op één vrijdagavond op![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: