abonnement Unibet Coolblue
pi_206730998
Er zijn genoeg mensen die ook 10 jaar krijgen voor een scam van een miljoen of iets dergelijks. Gelet op het absolute bedrag dat is gestolen zou zo'n 30x levenslang eigenlijk gepaster zijn. Als je gaat rekeken hoelang ze moet zitten per gestolen dollar is dat eigenlijk lachwekkend vergeleken met winkeldieven etc.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 19 november 2022 @ 10:48:12 #52
269689 crew  Viv
pi_206731382
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 07:44 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Toch wel echt kansloos dat ze bij de rechtzaak over de medische aspecten, mensen valse testresultaten geven, daar wel zo goed is weg gekomen.

Geld van de rijken verspillen is veel belangrijke blijkt.
Ja, dat vind ik ook bizar. Waar is de gerechtigheid voor de patiënten waarbij gesjoemeld is met hun labuitslagen?

Hoezo weegt dat niet veel zwaarder dan het op frauduleuze wijze geld afhandig maken van investeerders? :?
  zaterdag 19 november 2022 @ 10:57:37 #53
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206731453
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:48 schreef Viv het volgende:

[..]
Ja, dat vind ik ook bizar. Waar is de gerechtigheid voor de patiënten waarbij gesjoemeld is met hun labuitslagen?

Hoezo weegt dat niet veel zwaarder dan het op frauduleuze wijze geld afhandig maken van investeerders? :?
Geld is voor altijd weg.
Een nieuw leven is zo gemaakt.
Of zoiets. :@
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206731508
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 08:23 schreef dudewhereismycar het volgende:
Hoor mensen roepen dat ze bewust zwanger is geworden door deze rechtzaak: natuurlijk heeft ze dat gedaan. Ze is nu 38 en komt rond haar 45-48e vrij. Dan kan ze al lastig kinderen meer krijgen. Dus als ze een kinderwens heeft, is dit haar kans.

Heel vervelend voor haar en haar kind dat ze de eerste 10j niet goed meekrijgt.. maar ze heeft wel een kind.
Kindjes zitten er wel warmpjes bij want pa is multimillionaire. Kindjes zijn gebaard zodat ze met huisarest weg zou kunnen komen in plaats van het gevang, pech dat het deze keer niet gelukt is. :7
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 19 november 2022 @ 11:39:24 #55
269689 crew  Viv
pi_206731849
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:57 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Geld is voor altijd weg.
Een nieuw leven is zo gemaakt.
Of zoiets. :@
Het is zoals maffiosi die de bak in gaan voor belastingontduiking, in plaats van vanwege moord, afpersing en wat ze verder nog op hun kerfstok hebben. :')
  zaterdag 19 november 2022 @ 11:44:00 #56
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206731912
#believeAllWomen

:')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  zaterdag 19 november 2022 @ 11:56:11 #57
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206732114
Zwanger? Ik dacht altijd dat die eieren deed leggen.
pi_206734066
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:02 schreef Claudia_x het volgende:

SBF is er helemaal (nog) niet mee weggekomen. Zijn volgens velen frauduleuze praktijken zijn pas net aan het licht gekomen. En dat er bijvoorbeeld recentelijk in de NY Times een interview met hem is gepubliceerd waarin hij wordt ontzien, heeft waarschijnlijk niet zozeer met seksisme te maken maar meer met de personen en groepen aan wie hij heeft gedoneerd.
Je pikt er nu een van de drie genoemde voorbeelden uit. En nogmaals: die gozer is nu alweer aan het fundraisen!

Je moet voor de grap eens kijken wat Neumann alweer heeft opgehaald.

Ben ook benieuwd of je een voorbeeld kan noemen van mannen die echt de bak in zijn gedraaid met een 'fake it till you make it' approach.
pi_206735546
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:28 schreef VEM2012 het volgende:

Ben ook benieuwd of je een voorbeeld kan noemen van mannen die echt de bak in zijn gedraaid met een 'fake it till you make it' approach.
Jordan Belfort (de 'Wolf of Wall Street') is in de gevangenis beland, al was dat wel met een belachelijk lage straf vanwege samenwerking met de FBI. Bernie Madoff is ook een aardig voorbeeld. Die kreeg een celstraf van 150 jaar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206737115
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je pikt er nu een van de drie genoemde voorbeelden uit. En nogmaals: die gozer is nu alweer aan het fundraisen!

Je moet voor de grap eens kijken wat Neumann alweer heeft opgehaald.

Ben ook benieuwd of je een voorbeeld kan noemen van mannen die echt de bak in zijn gedraaid met een 'fake it till you make it' approach.
Best wat hoor, dat kun je de VS wel nageven in tegenstelling tot hier. Oplichters draaien daar geregeld de bak in. Ook al is er wel sprake van klassejustitie. De armen oplichten is tot daar aan toe, maar als je Wall Street oplicht, berg je dan maar.

o.a. Jeffrey Skilling van Enron, de hierboven genoemde Madoff, Martin Shkreli, diverse hedge fund managers. Of bedoel je wat anders met 'fake it till you make it'?
  zaterdag 19 november 2022 @ 19:39:44 #61
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_206737804
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:05 schreef Confetti het volgende:
Er zijn genoeg mensen die ook 10 jaar krijgen voor een scam van een miljoen of iets dergelijks. Gelet op het absolute bedrag dat is gestolen zou zo'n 30x levenslang eigenlijk gepaster zijn. Als je gaat rekeken hoelang ze moet zitten per gestolen dollar is dat eigenlijk lachwekkend vergeleken met winkeldieven etc.
Dat zou wel eerlijker zijn inderdaad, dat men enkel vaststelt voor welk bedrag er fraude gepleegd is en er dan een automatisch berekening op los laat.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_206740135
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 18:40 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Best wat hoor, dat kun je de VS wel nageven in tegenstelling tot hier. Oplichters draaien daar geregeld de bak in. Ook al is er wel sprake van klassejustitie. De armen oplichten is tot daar aan toe, maar als je Wall Street oplicht, berg je dan maar.

o.a. Jeffrey Skilling van Enron, de hierboven genoemde Madoff, Martin Shkreli, diverse hedge fund managers. Of bedoel je wat anders met 'fake it till you make it'?
Ik had het over de tech/startup wereld.
  zondag 20 november 2022 @ 12:48:14 #63
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206801838
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 22:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik had het over de tech/startup wereld.
Voor diegenen die dachten dat SBF de gevolgen van zijn acties zou gaan voelen, hij staat gewon gepland om te spreken op de DealBook bijeenkomst van de NY Times komende woensdag.

Overigens: ook Zelensky komt langs, dus dat gaat weer vuurwerk opleveren.
pi_206802173
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 23:33 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Beetje off-topic, maar dat vind ik zo leuk aan fok. Je kunt even de terug de tijd in, leuk om oude topics terug te lezen van bepaalde gebeurtenissen. Sentiment proeven of gewoon voor verdere info. Bij de modernere sociale media kun je dit echt niet zo makkelijk terugvinden.

heb je de tweede post van AQuila360 in dat topic gelezen ? Die is gezien de latere ontwikkelingen wel epich :D
pi_206999392
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:48 schreef Viv het volgende:

[..]
Ja, dat vind ik ook bizar. Waar is de gerechtigheid voor de patiënten waarbij gesjoemeld is met hun labuitslagen?

Hoezo weegt dat niet veel zwaarder dan het op frauduleuze wijze geld afhandig maken van investeerders? :?
Dat is echt absurd inderdaad. Uit de (geniale) podcast The Dropout bleek dat de juryleden moesten beoordelen of er een vooropgezet plan was om de patiënten te misleiden en dat plan vonden ze niet voldoende bewezen. Vandaar dat de uitspraak zo is. Onterecht, maar juridisch dus zo weloverwogen als juryrechtspraak kan zijn.

Overigens is Holmes' partner Sunny wel veroordeeld voor alle 11 aanklachten (Holmes maar 4), dus ook die van fraude plegen jegens patiënten.

Die podcast is echt een aanrader. De miniserie is er op gebaseerd.
Spoilers!
pi_206999581
Ik ben overigens gek op dit soort zaken. zijn er nog aanraders van topics, podcasts of miniseries over dit soort kwesties? Ik ben ook gek op alles Sanderink bijvoorbeeld.
Spoilers!
pi_206999791
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben overigens gek op dit soort zaken. zijn er nog aanraders van topics, podcasts of miniseries over dit soort kwesties? Ik ben ook gek op alles Sanderink bijvoorbeeld.
Ik neem aan dat je The Missing Crypto Queen kent? Die vond ik niet heel geweldig, maar wel onderhoudend. The Lazarus Heist is aardig. Een podcast die niet over één persoon of kwestie gaat maar die ik fantastisch vind, is Criminal.

En ken je deze miniserie,The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst? Tiger King vind ik ook wel in het genre passen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 8 december 2022 @ 21:29:18 #69
269689 crew  Viv
pi_206999894
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben overigens gek op dit soort zaken. zijn er nog aanraders van topics, podcasts of miniseries over dit soort kwesties? Ik ben ook gek op alles Sanderink bijvoorbeeld.
We hebben in CRI nu een topic over misdaadpodcasts, vooral moord en doodslag denk ik, maar wie weet zit er iets tussen: CRI / Misdaad podcasts #1 - Spannende verhalen
pi_207000032
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 21:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je The Missing Crypto Queen kent? Die vond ik niet heel geweldig, maar wel onderhoudend. The Lazarus Heist is aardig. Een podcast die niet over één persoon of kwestie gaat maar die ik fantastisch vind, is Criminal.

En ken je deze miniserie,The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst? Tiger King vind ik ook wel in het genre passen.
Dank je :) Ik zal ze eens onderzoeken. Sommigen ken ik inderdaad.

Die cryptokwesties zijn zeker ook boeiend. Heb ook genoten van de Gamestopsituatie.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 21:29 schreef Viv het volgende:

[..]
We hebben in CRI nu een topic over misdaadpodcasts, vooral moord en doodslag denk ik, maar wie weet zit er iets tussen: CRI / Misdaad podcasts #1 - Spannende verhalen
Ik ken het topic. Vooral moord en doodslag inderdaad. Ik vind witteboordencriminaliteit en een flinke dosis juridische zaken over het algemeen interessanter. Maar wie weet inderdaad.
Spoilers!
pi_207000126
Ik lees net toevallig dat Sunny Balwani vandaag tot 13 jaar gevangenisstraf is veroordeeld: https://www.nu.nl/economi(...)ar-cel-in.html#nujij

Hij is dus veroordeeld voor alle 11 de aanklachten. Maar iets meer straf voor 7 aanklachten meer dan Holmes. Koopje :+
Spoilers!
pi_207000255
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dank je :) Ik zal ze eens onderzoeken. Sommigen ken ik inderdaad.

Die cryptokwesties zijn zeker ook boeiend. Heb ook genoten van de Gamestopsituatie.
[..]
Ik ken het topic. Vooral moord en doodslag inderdaad. Ik vind witteboordencriminaliteit en een flinke dosis juridische zaken over het algemeen interessanter. Maar wie weet inderdaad.
Je zou in ieder geval de eerder genoemde zaak rondom FTX/Sam Bankman Fried alvast kunnen gaan volgen. Daar worden vast nog films, series en podcasts over gemaakt. In het andere topic heb ik de podcast The Shrink Next Door getipt. Het is anders maar wel tof, herinner ik me.

Het hangt van je definitie van wittenboordencriminaliteit of je Ferdi E. eronder zou willen scharen, maar ik heb het boek van Tim Krabbé over hem verslonden ('Vrienden' heet het). Ik ben het gaan lezen nadat ik dit had gezien: 2Doc De schrijver de moordenaar en zijn vrouw.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_207000278
Dank Claudia ^O^
Spoilers!
pi_207000291
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 20:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is echt absurd inderdaad. Uit de (geniale) podcast The Dropout bleek dat de juryleden moesten beoordelen of er een vooropgezet plan was om de patiënten te misleiden en dat plan vonden ze niet voldoende bewezen. Vandaar dat de uitspraak zo is. Onterecht, maar juridisch dus zo weloverwogen als juryrechtspraak kan zijn.

Overigens is Holmes' partner Sunny wel veroordeeld voor alle 11 aanklachten (Holmes maar 4), dus ook die van fraude plegen jegens patiënten.

Die podcast is echt een aanrader. De miniserie is er op gebaseerd.
Misschien is de NXIVM cult iets voor je? Prima documentaires op HBO en Prime Video. Daarnaast veel goede podcasts en YouTube documentaires. En Reddit uiteraard :Y
  vrijdag 9 december 2022 @ 06:19:45 #75
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_207002439
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:05 schreef Confetti het volgende:
Er zijn genoeg mensen die ook 10 jaar krijgen voor een scam van een miljoen of iets dergelijks. Gelet op het absolute bedrag dat is gestolen zou zo'n 30x levenslang eigenlijk gepaster zijn. Als je gaat rekeken hoelang ze moet zitten per gestolen dollar is dat eigenlijk lachwekkend vergeleken met winkeldieven etc.
Dit soort zaken zouden ook simpelweg als formule afgehandeld dienen worden. Levenslang lijkt me hier prima.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_207008434
27 april moet madam zich melden. *O*
Ik krijg nog geld van je.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 16:44:02 #77
269689 crew  Viv
pi_207008483
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 december 2022 16:41 schreef Rnie het volgende:
27 april moet madam zich melden. *O*
Ben benieuwd. :@
pi_207008541
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 16:44 schreef Viv het volgende:

[..]
Ben benieuwd. :@
Het is of dat, of de rest van je leven onderduiken.
Ik krijg nog geld van je.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 16:48:32 #79
269689 crew  Viv
pi_207008572
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 december 2022 16:47 schreef Rnie het volgende:

[..]
Het is of dat, of de rest van je leven onderduiken.
Misschien heeft ze stiekem nog geld achter de hand voor een rustig leven op een mooi eilandje. ;)
pi_207008613
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 16:48 schreef Viv het volgende:

[..]
Misschien heeft ze stiekem nog geld achter de hand voor een rustig leven op een mooi eilandje. ;)
In haar cel mag ze voor mijn part eilandposters ophangen.
Ik krijg nog geld van je.
pi_207009806
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 16:48 schreef Viv het volgende:

[..]
Misschien heeft ze stiekem nog geld achter de hand voor een rustig leven op een mooi eilandje. ;)
Kan ze niet verkassen naar zo'n atoombomtest-atolletje?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 22:34:18 #82
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207647712
Eerst naar Mexico en vandaaruit naar South Africa

https://www.reddit.com/r/(...)o_flee_the_us_after/
https://www.eastbaytimes.(...)et-after-conviction/
Elizabeth Holmes 'attempted to flee' the U.S. after conviction

Theranos founder Elizabeth Holmes tried to flee the U.S. after a jury convicted her of felony fraud in early 2022, federal prosecutors alleged in a new court filing.

“Holmes booked an international flight to Mexico departing on January 26, 2022, without a scheduled return trip,” the document from prosecutors, filed Thursday, said. It was only after government prosecutors contacted Holmes’ legal team about the “unauthorized flight” that the trip was cancelled.

“The government anticipates (Holmes) will note in reply that she did not in fact leave the country as scheduled — but it is difficult to know with certainty what (she) would have done had the government not intervened,” the filing said.

Holmes’ partner, hotel heir Billy Evans, left the country on that day in January with a one-way ticket and didn’t return for several weeks. “I was informed by our federal partners that Elizabeth Holmes’ partner, William Evans, left on the scheduled date (January 26, 2022) to Mexico, and returned on March 4, 2022, from Cape Town, South Africa,” prosecutor Kelly Volkar said in a declaration submitted as an exhibit with the filing.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 20 januari 2023 @ 22:55:29 #83
269689 crew  Viv
pi_207648092
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 22:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Eerst naar Mexico en vandaaruit naar South Africa

https://www.reddit.com/r/(...)o_flee_the_us_after/
https://www.eastbaytimes.(...)et-after-conviction/
Elizabeth Holmes 'attempted to flee' the U.S. after conviction

Theranos founder Elizabeth Holmes tried to flee the U.S. after a jury convicted her of felony fraud in early 2022, federal prosecutors alleged in a new court filing.

“Holmes booked an international flight to Mexico departing on January 26, 2022, without a scheduled return trip,” the document from prosecutors, filed Thursday, said. It was only after government prosecutors contacted Holmes’ legal team about the “unauthorized flight” that the trip was cancelled.

“The government anticipates (Holmes) will note in reply that she did not in fact leave the country as scheduled — but it is difficult to know with certainty what (she) would have done had the government not intervened,” the filing said.

Holmes’ partner, hotel heir Billy Evans, left the country on that day in January with a one-way ticket and didn’t return for several weeks. “I was informed by our federal partners that Elizabeth Holmes’ partner, William Evans, left on the scheduled date (January 26, 2022) to Mexico, and returned on March 4, 2022, from Cape Town, South Africa,” prosecutor Kelly Volkar said in a declaration submitted as an exhibit with the filing.
Maar dit was dus afgelopen jaar. Ben benieuwd of ze dit jaar ook nog zoiets gaat proberen. :X
pi_207653309
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 22:55 schreef Viv het volgende:

[..]
Maar dit was dus afgelopen jaar. Ben benieuwd of ze dit jaar ook nog zoiets gaat proberen. :X
Ik gok van ja.
Ik krijg nog geld van je.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 21 januari 2023 @ 12:21:08 #85
269689 crew  Viv
pi_207653334
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 12:19 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ik gok van ja.
Ik eigenlijk ook wel. Misschien is de vogel al gevlogen. :@
pi_207653412
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 12:21 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik eigenlijk ook wel. Misschien is de vogel al gevlogen. :@
Hoe kut moet je je dan op dit moment voelen he? Wetende dat je over een paar maanden voor jaren de bak in moet?

Mocht ik ooit in die situatie komen, dan zou ik vluchten als optie aanhouden :P
Ik krijg nog geld van je.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 21 januari 2023 @ 12:36:49 #87
269689 crew  Viv
pi_207653552
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 12:26 schreef Rnie het volgende:

[..]
Hoe kut moet je je dan op dit moment voelen he? Wetende dat je over een paar maanden voor jaren de bak in moet?
Ja, en helemaal als jonge moeder. :X (Maar daar heeft ze ook wel bewust voor gekozen, beide zwangerschappen zijn van toen ze al vervolgd werd.)
quote:
Mocht ik ooit in die situatie komen, dan zou ik vluchten als optie aanhouden :P
Ik zou haar meteen na de uitspraak vastgezet hebben. :{ Ze heeft vast nog wel wat geld achter de hand, en ze is er klaarblijkelijk goed in om mensen te misleiden.
pi_207653594
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 12:36 schreef Viv het volgende:

[..]
Ja, en helemaal als jonge moeder. :X (Maar daar heeft ze ook wel bewust voor gekozen, beide zwangerschappen zijn van toen ze al vervolgd werd.)
[..]
Ik zou haar meteen na de uitspraak vastgezet hebben. :{ Ze heeft vast nog wel wat geld achter de hand, en ze is er klaarblijkelijk goed in om mensen te misleiden.
Ik blijf het bizar vinden dat ze pas over een paar maanden de cel in moet, vooral met zo'n dubieus "flee" verleden. :{
Ik krijg nog geld van je.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 28 april 2023 @ 08:54:27 #89
269689 crew  Viv
pi_208929326
Voorspelbaar wel :N :r

quote:
Theranos founder Elizabeth Holmes will not be heading off to prison tomorrow to begin serving an 11-year sentence, as first reported by the WSJ. Though earlier this month U.S. District Court Judge Edward Davila denied her request to remain free while she appeals her conviction, this week she asked the Ninth U.S. Circuit Court of Appeals directly if she could stay out of prison while her case makes its way through the appeals process; the request automatically puts her reporting date on hold while the court considers her request, says the Journal.
https://techcrunch.com/20(...)-tomorrow-after-all/
pi_208929378
quote:
Terecht om haar nog niet op te sluiten voordat ze alle rechtsmiddelen heeft uitgeput. Niet omdat zij het is, maar omdat je ten onrechte in de cel zitten eigenlijk niet meer goed kan maken.
pi_208929455
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 09:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Terecht om haar nog niet op te sluiten voordat ze alle rechtsmiddelen heeft uitgeput. Niet omdat zij het is, maar omdat je ten onrechte in de cel zitten eigenlijk niet meer goed kan maken.
Dus iemand met veel geld blijft veel langer op vrije voeten en krijgt een lagere straf door betere advocaten. Dat is nu niet bevorderlijk voor het vertrouwen in het rechtsysteem voor de overige 98% van de populatie niet in deze bevoorrechte situatie zit. :')
pi_208929614
Hoe heb ik dit topic gemist? :o

* mascara-klodder heeft dit weekend weer wat leesvoer en docu's om te kijken *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_208929622
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 23:33 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Beetje off-topic, maar dat vind ik zo leuk aan fok. Je kunt even de terug de tijd in, leuk om oude topics terug te lezen van bepaalde gebeurtenissen. Sentiment proeven of gewoon voor verdere info. Bij de modernere sociale media kun je dit echt niet zo makkelijk terugvinden.

Zo erg dit :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_208930552
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 09:13 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dus iemand met veel geld blijft veel langer op vrije voeten en krijgt een lagere straf door betere advocaten. Dat is nu niet bevorderlijk voor het vertrouwen in het rechtsysteem voor de overige 98% van de populatie niet in deze bevoorrechte situatie zit. :')
Klassenjustitie is een probleem op zich in de VS. Maar dat maakt deze beslissing nog niet onjuist.
  vrijdag 28 april 2023 @ 12:10:34 #95
71048 Tokay
makes your day!
pi_208930992
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2023 09:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe heb ik dit topic gemist? :o

* mascara-klodder heeft dit weekend weer wat leesvoer en docu's om te kijken *O*
Ik raad je The Dropout aan, zo’n goedgemaakte serie! _O_ Geen idee waar die nu te zien/streamen is, maar daar weet jij wel oplossingen voor. ;)
Actrice Amanda Seyfried als de gestoorde Elizabeth Holmes is weergaloos. O+
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  vrijdag 28 april 2023 @ 13:00:35 #96
403253 Meke
after all this time? always.
pi_208931661
quote:
Zucht... :r
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_208931907
quote:
Uitputten, uitstellen en dan een week voordat ze ECHT de cel in moet, vluchten naar een landje zonder uitlever verdrag.

:r
Ik krijg nog geld van je.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 28 april 2023 @ 20:42:49 #98
269689 crew  Viv
pi_208936973
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 april 2023 13:24 schreef Rnie het volgende:

[..]
Uitputten, uitstellen en dan een week voordat ze ECHT de cel in moet, vluchten naar een landje zonder uitlever verdrag.

:r
Dit dus. Ik snap het punt van @VEM2012 wel, maar ze horen toch ook in te schatten of iemand vluchtgevaarlijk is. :?

Zij heeft vast nog wel wat geld achter de hand van toen ze de jongste vrouwelijke miljardair ter wereld was, en ze heeft bewezen dat ze geloofwaardig kan overkomen terwijl ze bullshit verkoopt, dus ik zou het risico niet nemen hoor. :{
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 8 mei 2023 @ 18:10:35 #99
269689 crew  Viv
pi_209061028
Uitgebreid (en vrijwel kritiekloos) artikel in de NY Times, het eerste interview met Elizabeth sinds 2016:

https://www.nytimes.com/2(...)ranos-interview.html
(Gratis te lezen als je een account aanmaakt.)

Reacties o.a.:

twitter
  maandag 8 mei 2023 @ 18:29:53 #100
403253 Meke
after all this time? always.
pi_209061301
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:10 schreef Viv het volgende:
Uitgebreid (en vrijwel kritiekloos) artikel in de NY Times, het eerste interview met Elizabeth sinds 2016:

https://www.nytimes.com/2(...)ranos-interview.html
(Gratis te lezen als je een account aanmaakt.)

Reacties o.a.:

[ twitter ]
Ik ga straks nog even kijken, maar aan de foto te zien is er wel een PR-team mee bezig geweest zeg
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')