Gisteravond, S20E01quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:03 schreef BE het volgende:
Oh, we draaien weer?
Even dan, welke aflevering zitten we?
SPOILER: Einde afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
Moet ik mss eerst nog even door de laatste paar van 19, want toen zat ik er niet lekker inquote:
Was een aflevering inderdaad. Vond het leuker dat Arizona terug was eerder dit seizoen, dat had wel langer dan 1 aflevering mogen zijn.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:55 schreef Lois het volgende:
Ik wilde net iets plaatsen over dat ik eindelijk Greys weer leuk begin te vinden. De nieuwe interns zijn leuk, de verhaallijnen worden weer medischer, kortom genieten.
En dan laten ze ineens Maggie weer terugkomen, hopelijk is het voor 1 aflevering
moest even kijken waar het werd uitgezonden. ik zie dat net5 bezig is.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:51 schreef Kaatje2658 het volgende:
Mooie aflevering vandaag. Vond het de mooiste tot nu toe.
Een Garcias-collega van de eerder genoemde gast-actrice speelde een aantal jaren geleden een soortgelijke rol in de serie "The Good Doctor".
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
moest even kijken waar het werd uitgezonden. ik zie dat net5 bezig is.
houd er rekening mee dat als je hier mee gaat lezen je gespoilerd gaat worden aangezien we hier vrijdagochtend de laatste aflevering van het seizoen al gaan kijken...
(of zoals ik de laatste 3 afleveringen, want lig achter)
Ow, het was de finale. Dat verklaart een hoop. Nu weer heel lang wachten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Morgen alweer de finale kijken. En de series finale van Station 19 ook
Dit ja. Zal blij zijn als die er een keer uit gaat. Dacht bovendien dat ze alle macht toen aan Jackson had gegeven. En ook dat Mer ziekenhuiseigenaar was samen met wat anderen, toen na die vliegtuigramp.quote:
Moet het dan per se NL-ondertiteling zijn?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:28 schreef Rene het volgende:
Ben benieuwd wanneer het laatste seizoen weer op de streamingdiensten komt. Moet het tegenwoordig met mn man kijken die het ondertiteld wil zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |