Beide afleveringen gezien.
De S19 drama van chief enzo laat ik er maar buiten.
Goed dat ze Andy's trauma van haar vader nog even benoemden, wel jammer dat ze er al voor de val van Ben over sprak dus dat ik ergens al vermoedde dat er iemand door het dan zou gaan.. Maar mooi dat het werd gemerkt, ook door Trav.
Drama van capt en zn vriendin laat ik ook maar achterwege. Ze kunnen gewoon niet het eens voor laten komen dat Vic iets goeds heeft.
Mooi dat Carina en Maya weer samen komen. (daar zet ik een punt want ik wilde nog gaan ranten maar die laat ik gaan)
Grey's
Top dat ze Amelia te pakken hebben voor ze verder spiraalt.
Ondanks dat ik het wel eens vervelend vindt dat ze zo veel op de actualiteit in gaan is het wel netjes benoemd dit keer en niet te veel er in gaan hangen dat er nog steeds schietgeweld is. Hoe Owen dat noemde. Ja dat was heel netjes en rustig.
(ik dacht eerst wel dat hij met die twee nieuwe in de tussentijd het drama van Yasuda en het drama van Amelia bedoelde tot ik zn mobieltje door kreeg en de link legde met buiten het zkh.)
Het idee om de stalkers van Bailey te bellen kweenie of het zal helpen, maar ach ze proberen in elk geval iets.
Wat ik miste na die uitbarsting van Miranda tegen Addie (die dader speelde) was dat Addie zelf ook even ging gillen over hoe zij en die trainee OBGYN bijna door een PROLIFE waren vermoord...
Helm hebben ze ook een goede rol gegeven. Luf it. Hoewel ik nog steeds het stom vind dat ze achter de bar is gaan staan maar goed..
En last but not least waar DP ook al twee losse posts voor nodig had
Addie
Yang

Ow en vergeet ik nog bijna de terechte tackel, waarom zou hij zn excuses tegen altman daarvoor aanbieden?
Das toch gewoon een terechte respons als je ziet dat iemand bedreigd wordt?
[ Bericht 4% gewijzigd door Nizno op 21-04-2023 19:49:42 ]
Op
dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde
Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!